©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Και εγένετο TUI Tours | Ο ταξιδιωτικός γίγαντας στοχεύει σε μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά ταξιδιών μέσω της νέας πλατφόρμας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Λανσάροντας τη νέα, “απλουστευμένη πλατφόρμα TUI Tours, η TUI επιδιώκει να κατακτήσει μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιών, αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ ετησίως, στοχεύοντας στην ανάπτυξη σε “υπάρχοντα και αναξιοποίητα” τμήματα πελατών.

Η νέα πλατφόρμα tuitours.com είναι ένα σύγχρονο εργαλείο, που επιτρέπει στους τουριστικούς πράκτορες και τους καταναλωτές να προσαρμόζουν πολυήμερες εκδρομές και ταξίδια μετ’ επιστροφής.

Αρχικά έχει ξεκινήσει σε πιλοτικό επίπεδο στο Βέλγιο, από το 2022, και θα επεκταθεί η λειτουργία της σε διεθνή βάση φέτος και το επόμενο έτος.

Η TUI Tours αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την start-up εταιρία ταξιδιωτικής τεχνολογίας Nezasa, διαθέτει λειτουργικότητα drag and drop και επιτρέπει τη δυναμική δημιουργία δρομολογίων με τιμολόγηση και διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο.

Οι πράκτορες και οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ομαδικών ή ατομικών δρομολογίων και στη συνέχεια να τα εξατομικεύσουν χρησιμοποιώντας στοιχεία τόσο της TUI όσο και τρίτων παρόχων, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, της διαμονής, των μεταφορών, της ενοικίασης αυτοκινήτων, των εμπειριών και των ξεναγών.

Τους επιτρέπει επίσης να συνδυάζουν αποκλειστικά προϊόντα της Tui από τα χαρτοφυλάκια Robinson, Magic Life και Tui Blue, καθώς και εμπειρίες της TUI Collection.

Από το 2018, η TUI ισχυρίζεται ότι έχει παράσχει περιηγήσεις σε περισσότερους από 500.000 πελάτες, αλλά σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό αυτό, αναταράσσοντας τον “σε μεγάλο βαθμό offline και εξαιρετικά κατακερματισμένο” τομέα των περιηγήσεων.

Μιλώντας για την πλατφόρμα, ο Peter Krüger, Επικεφαλής Στρατηγικής της TUI και διευθύνων σύμβουλος της  TUI Collection, είπε: “Η επέκταση του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας στα βιωματικά ταξίδια αποτελεί βασική στρατηγική προτεραιότητα για την TUI. Τα κυκλικά ταξίδια ειδικότερα είναι μια σημαντική και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Είμαστε ευτυχείς με την επιτυχημένη παρουσίαση της πλήρως ολοκληρωμένης πλατφόρμας, η οποία προσφέρει στους πελάτες μας μια ευρεία επιλογή από εξατομικευμένες εκδρομές”.

Από την πλευρά του ο David Burling, επικεφαλής του τομέα markets και airlines της TUI, πρόσθεσε: “Φέρνουμε κάτι εντελώς νέο στην αγορά -την κλιμακούμενη προσαρμογή των περιηγήσεων”.

Η πλατφόρμα καλύπτει τις ήδη διαθέσιμες επιλογές ατομικών και ομαδικών ταξιδιών σε 30 χώρες της Αφρικής, της Ασίας-Ειρηνικού, της Ευρώπης και της Αμερικής και αντικαθιστά τις προηγούμενες τοπικές λύσεις.

Η πλατφόρμα αξιοποιεί τα δυνατά σημεία της TUI, όπως οι καλές σχέσεις της με τους εταίρους του κλάδου, η υψηλή ποιότητα των τοπικών υπηρεσιών της και οι γνώσεις των τοπικών και παγκόσμιων εμπειρογνωμόνων για την ανάπτυξη και την κατάρτιση ταξιδιωτικών προγραμμάτων.

Tagged

1 σχόλιο στο “Και εγένετο TUI Tours | Ο ταξιδιωτικός γίγαντας στοχεύει σε μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά ταξιδιών μέσω της νέας πλατφόρμας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *