«Εγκλωβισμένοι» για 44 ώρες πελάτες της TUI

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πτήση TOM2174 προς το Μπουργκάς της Βουλγαρίας έπρεπε να αναχωρήσει από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ τη Δευτέρα στις 6.30μ.μ.

Ωστόσο, οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι υπήρχε «πρόβλημα με το πλήρωμα του αεροσκάφους» και δεν υπήρχε διαθέσιμος πιλότος για να πετάξει το αεροπλάνο.

Η πτήση αναβλήθηκε και προγραμματίστηκε για τις πρώτες πρωινές ώρες της επόμενης μέρα (12:50π.μ.).

Όμως, με νεότερη ανακοίνωση η πτήση αναπρογραμματίστηκε λόγω τεχνικών ζητημάτων για τις 14:00μ.μ το μεσημέρι της Τετάρτης.

Σύμφωνα με το Manchester Evening News, οι παραθεριστές τοποθετήθηκαν σε ξενοδοχεία στο Μάντσεστερ και στο γειτονικό Trafford.

Η εφημερίδα μίλησε με μερικές οικογένειες, οι οποίες παραπονέθηκαν για «άθλια» επικοινωνία από την εταιρεία και «τρομερό» φαγητό στα ξενοδοχεία.

Μία μητέρα ανέφερε ότι τα παιδιά της, ηλικίας έξι και οκτώ, έπρεπε να κοιμηθούν στο πάτωμα ενός δωματίου ξενοδοχείου.

Μια άλλη οικογένεια δήλωσε στο Stoke on Trent Live ότι, ενώ ήταν ακόμα εγκλωβισμένοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, έλαβαν αυτοματοποιημένο μήνυμα από την TUI, που έλεγε «Καλώς ήλθατε στη Βουλγαρία».

Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε: «Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες μας για την καθυστέρηση της πτήσης TOM2174 από Μάντσεστερ προς το Μπουργκάς της Βουλγαρίας. Η πτήση αρχικά καθυστέρησε εξαιτίας σύντομων αλλαγών στο πρόγραμμα πτήσεων και στη συνέχεια επηρεάστηκε περαιτέρω λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους. Οι πελάτες είχαν στη διάθεσή τους πλήρη ξενοδοχειακή κάλυψη. Είμαστε σε άμεση επαφή μαζί τους για να βοηθήσουμε να βρουν άλλες διακοπές. Καταλαβαίνουμε πόσο απογοητευτική μπορεί να είναι μια καθυστέρηση πτήσης και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για την υπομονή τους, ενώ κάνουμε ό, τι μπορούμε για να ελαχιστοποιήσουμε την αναταραχή».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *