jet
Αεροσκάφος της Jet2holidays

Εκπτώσεις σε ταξίδια ανακοίνωσε η Jet2holidays

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έκπτωση 60 λιρών ανά άτομο σε όλα τα ταξιδιωτικά πακέτα που κλείνονται μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων ανακοίνωσε η Jet2holidays, στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας Prepare2Peak.

Ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι η καμπάνια του, η οποία θα διαρκέσει έως τις 29 Φεβρουαρίου, έχει “αναπτυχθεί με ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες και κατ’ οίκον εργαζόμενους, ώστε να έχουν τη γνώση, τα εργαλεία και το κίνητρο να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, τις αναζητήσεις και τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής”.

Σύμφωνα με την Jet2holidays, η έκπτωση των 60 λιρών ανά άτομο στα πακέτα διακοπών αφορά τη “μεγαλύτερη χωρητικότητα σε πωλήσεις που είχε ποτέ” και ισχύει για τις εταιρίες Jet2holidays, Jet2CityBreaks, Vibe by Jet2holidays, Indulgent Escapes και Jet2Villas.

Εν τω μεταξύ, η εταιρία έχει εκατομμύρια διαθέσιμες δωρεάν θέσεις για παιδιά.

Σύμφωνα με την Jet2holidays, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στο μάρκετινγκ για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, προσφέροντας νέο εξειδικευμένο υλικό για το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, καθώς και μια σειρά από φυλλάδια με νέα εμφάνιση.

Από την 1η Ιανουαρίου, η εταιρία θα διεξάγει επίσης έναν διαγωνισμό που θα δώσει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες την ευκαιρία να κερδίσουν μία από τις 100 θέσεις σε ένα ταξίδι fam “ανακάλυψης προορισμού”. Για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να κάνουν κράτηση στην Jet2holidays έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024.

Μιλώντας για τη νέα καμπάνια, ο Alan Cross, διευθυντής σχέσεων με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες της Jet2holidays, δήλωσε:”Το βραβευμένο προϊόν μας, οι υπηρεσίες μας και η τεράστια γκάμα προϊόντων μας μας δίνουν τη δυνατότητα να προσβλέπουμε σε αυτές τις περιόδους αιχμής με πραγματική αυτοπεποίθηση”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, παρατηρείται μεγάλη ζήτηση και, όπως πάντα, η εξειδικευμένη εμπορική ομάδα της Jet2holidays κάνει τα πάντα για να προωθήσει τις πωλήσεις μέσω ανεξάρτητων ταξιδιωτικών πρακτόρων και συνεργατών.

“Η καμπάνια Prepare2Peak έχει σχεδιαστεί σχολαστικά και είμαστε σίγουροι ότι θα οδηγήσει στις μεγαλύτερες και καλύτερες περιόδους αιχμής μέσω του εμπορίου που είχαμε ποτέ. Ποτέ δεν είχαμε τόσο μεγάλη χωρητικότητα προς πώληση και αναπτύσσουμε ένα ασυναγώνιστο πρόγραμμα υποστήριξης προς τους συνεργάτες μας για να τους βοηθήσουμε να επωφεληθούν από αυτό το ασυναγώνιστο πρόγραμμα διακοπών”, πρόσθεσε ο κ. Cross.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *