expedia

ΕΚΘΕΣΗ: Στα 1,06 τρισ. $ ο κλάδος των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων το 2027

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η παγκόσμια αγορά διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων θα αυξηθεί από 761,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 865,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 13,6% και θα φτάσει στα 1.060,01 δισεκατομμύρια δολάρια το 2027, με CAGR 5,2%, σύμφωνα με έρευνα της ResearchAndMarkets.com.

Η Ασία-Ειρηνικός ήταν η μεγαλύτερη περιοχή στην αγορά διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων το 2022. Η Δυτική Ευρώπη ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη περιοχή στην αγορά διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Η άνοδος των χρηστών smartphones, μαζί με την αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου, αναμένεται να τονώσει τη βιομηχανία των διαδικτυακών κρατήσεων και τους online ταξιδιωτικούς πράκτορες κατά τη διάρκεια των αμέσως προσεχών ετών. Η αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου και η αύξηση του αριθμού των χρηστών smartphones συμβάλλουν στη στροφή των καταναλωτών προς τα διαδικτυακά κανάλια για κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με μια ειδική έκθεση για το Digital 2020 που δημοσιεύτηκε από το We Are Social τον Ιανουάριο του 2020 , ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου το 2020 αυξήθηκε σε 4,54 δισεκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, καταγράφοντας αύξηση 7% ή 298 εκατομμύρια νέους χρήστες σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2019.

Επιπλέον, σύμφωνα με τη Zippia, από το 2022, υπάρχουν 6,65 δισεκατομμύρια χρήστες smartphone παγκοσμίως και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε 7,34 δισεκατομμύρια έως το 2025. Κατά συνέπεια, η αύξηση του αριθμού των χρηστών smartphone σε συνδυασμό με την αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου προβλέπεται να προωθήσει τα έσοδα για την αγορά διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων τα επόμενα χρόνια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *