©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα στους best sellers προορισμούς στο Ην. Βασίλειο εφέτος | Αυξάνονται τα ταξίδια εκτός εποχής

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στους προορισμούς που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις οργανωμένων διακοπών στο Ην. Βασίλειο περιλαμβάνεται η Ελλάδα, μαζί με την Iσπανία και την Τουρκία, τη φετινή τουριστική περίοδο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Advantage Travel Partnership, η οποία ανέφερε αύξηση στις κρατήσεις για το 2024 κατά 6% και αύξηση σε διψήφιο ποσοστό 10% στα έσοδα, σε σύγκριση με την τουριστική περίοδο του 2023.

Η Τενερίφη αναδείχθηκε στον κορυφαίο προορισμό, συγκεντρώνοντας το 6% των κρατήσεων, ενώ οι κρατήσεις για μακρινούς προορισμούς ανήλθαν στο 12%, με τις ΗΠΑ, την Καραϊβική, την Αυστραλία, το Ντουμπάι και την Ταϊλάνδη να σημειώνουν καλές επιδόσεις.

Η αγορά της κρουαζιέρας εμφάνισε τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων κατά 16%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται επίσης στην έρευνα Business Impact Survey, με το 72% των ταξιδιωτικών πρακτόρων να αναφέρει αυξημένο ενδιαφέρον για διακοπές κρουαζιέρας.

Επίσης, η μαζική αγορά κατέγραψε αύξηση 10%, ενώ οι περιοδείες 12%.

Το 42% των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν την τουριστική περίοδο του 2024 αφορούσαν αναχωρήσεις εντός 12 εβδομάδων -μια τάση που είναι αυξημένη κατά 4%, σε σχέση με το περασμένο καλοκαίρι. Οι συνολικές καλοκαιρινές κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 5%, και οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 8%.

Εν τω μεταξύ, οι κρατήσεις για τον Οκτώβριο παρουσιάζουν, μέχρι στιγμής, ιδιαίτερη δυναμική, καθώς εμφανίζονται αυξημένες κατά 15% και τα έσοδα κατά 25%, σε σχέση με πέρυσι.

Σχολιάζοντας τα στοιχεία αυτά, η εμπορική διευθύντρια της Advantage, Kelly Cookes, δήλωσε: “Οι κρατήσεις παραμένουν ισχυρές για τις επερχόμενες διακοπές του Οκτωβρίου και του Δεκεμβρίου και βλέπουμε ήδη ανθρώπους να κοιτάζουν μπροστά για τις καλοκαιρινές τους διακοπές το επόμενο έτος για να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη διαθεσιμότητα, τις καλύτερες προσφορές και τις χαμηλές προκαταβολές”.

Εν τω μεταξύ, η Advantage Travel Partnership αποκάλυψε ότι το 79% των μελών της διαπίστωσαν αύξηση των νέων πελατών, ηλικίας 35-54 ετών, στα ταξίδια αναψυχής, καθώς και των ταξιδιωτών στις ενδιάμεσες περιόδους, αναφέροντας το κόστος και τις καιρικές συνθήκες ως τους κύριους παράγοντες.

“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι παρατηρείται μια ανοδική τάση στους ανθρώπους που ταξιδεύουν τις ενδιάμεσες περιόδους -μια τάση που παρακολουθούμε εδώ και αρκετό καιρό. Το ταξίδι εκτός εποχής μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσει κανείς έναν προορισμό χωρίς πολυκοσμία, σε καλύτερες τιμές και με πιο ήπιες καιρικές συνθήκες”, είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, Julia Lo Bue.

Προοπτικές για ένα ισχυρό 2025

Για το 2025, τα μέλη της Advantage αναφέρουν ότι οι κρατήσεις, μέχρι σήμερα, έχουν αυξηθεί κατά 10% και τα έσοδα κατά 13%, ενώ το ενδιαφέρον συγκεντρώνουν μακρινοί προορισμοί στην Άπω Ανατολή, την Ταϊλάνδη, την Ιαπωνία, το Βιετνάμ και την Αυστραλία και λιγότερο γνωστά μέρη όπως το Siem Riep και το Sihanoukville της Καμπότζης και το Palawan στις Φιλιππίνες.

Η Advantage αναμένει ότι το 2025 θα παρατηρηθεί αύξηση στις κρουαζιέρας, σε ultra-all-inclusive ταξίδια, σε ταξίδια πολλών γενεών, καθώς και σε ταξίδια αθλητικού και μουσικού περειχομένου.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *