Την ενίσχυση του ελληνικού Τουρισμού και της ανταγωνιστικότητάς του, μέσα από την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τόνισε ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.
Ο γ.γ. του Ε.Ο.Τ. υπογράμμισε ότι στην Ελλάδα και στον ελληνικό Τουρισμό, “το μέτρο είναι ο άνθρωπος” , ενώ τόνισε ιδιαίτερα την άρρηκτη και πολύ στενή σχέση των δύο λαών.
Ο κ. Τρυφωνόπουλος ανέφερε ότι ο ΕΟΤ υλοποιεί μεγάλα προγράμματα προβολής με fam trips, press trips και digital marketing.
Ευχαρίστησε δε με νόημα τους Έλληνες ξενοδόχους, τους tour operators και γενικά τους Έλληνες επιχειρηματίες, για τον υψηλό επαγγελματισμό τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Δείτε το video στο κανάλι του money-tourism.gr, στο youtube.