Το καλοκαίρι του 2020, η μεγαλύτερη ταξιδιωτική εταιρία της Ευρώπης, η TUI θα επικεντρωθεί στη δική της μάρκα ξενοδοχείων TUI Blue. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί στις αρχές του έτους, θα επεκταθεί παγκοσμίως με περίπου 100 ιδιοκτησίες, 80 από τις οποίες θα προσφερθούν στη γερμανική αγορά.
Ο λόγος για την επέκταση, μαζί με έντεκα νέα ξενοδοχεία που θα λειτουργ’ησουν για πρώτη φορά, είναι η ενσωμάτωση των υφιστάμενων ξενοδοχείων TUI Sensimar και TUI Family Life. Θα προσφέρονται Υπάρχουν τρεις ομάδες προϊόντων στο πλαίσιο της TUI Blue: “Για Όλους”, “Για Δύο” και “Για Οικογένειες”.
Επιπλέον, ανοίγουν ένα Robinson Club στην Κρήτη και ένα παραθαλάσσιο θέρετρο Riu στο Ντουμπάι. Η επέκταση αυτή είναι στην λογική “Εμπειρίες διακοπών”, το οποίο περιλαμβάνει όχι μόνο τα ξενοδοχεία αλλά και κρουαζιέρες και πολυποίκιλες δραστηριότητες. Σύμφωνα με την TUI, η δραστηριότητα αυτή αντιπροσωπεύει ήδη περίπου το 70% των κερδών του Ομίλου.
Το χαρτοφυλάκιο της ενότητας “εκδρομές και δραστηριότητες” θα αυξηθεί κατά περίπου 20.000 νέες προσφορές, συμπεριλαμβανομένων 1.500 προσφορών στη Γερμανία για πρώτη φορά.
Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, η TUI θα προσφέρει για άλλη μια φορά τιμές για παιδιά από 99 ευρώ στις Βαλεαρίδες Νήσους, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και την Τυνησία. Στις Καναρίους Νήσους, στο Πράσινο Ακρωτήριο και στην Μαδέρα, τα παιδιά θα ταξιδεύουν από 149 ευρώ. Συνολικά 230 ξενοδοχεία συμμετέχουν στην εκστρατεία.
Η θερινή περίοδος του 2019 έκλεισε πάνω από το περυσινό έτος ρεκόρ για την TUI Deutschland, ενώ ο τρέχων χειμώνας άρχισε επίσης καλά. Η TUI καταγράφει σημαντική ανάπτυξη στην Ινδονησία, τις Μαλδίβες, τις Σεϋχέλλες, την Κένυα, την Τανζανία και την Κόστα Ρίκα.