easyjet

Έμφαση στο tour operating από τον όμιλο easyJet, με την easyJet Holidays

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο πρώην product και purchasing managing director της Tui, Garry Wilson, προσχώρησε στον όμιλο easyJet, ως ο νέος  διευθύνων σύμβουλος της easyJet Holidays, του tour operator ουσιαστικά του ομίλου, στον οποίο θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει γίνει.

Η πρόσληψη του Wilson, ο οποίος θα γίνει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της αεροπορικής εταιρείας, αναμένεται να προκαλέσει μακροχρόνια ανάπτυξη στο τμήμα διακοπών της easyJet.

Ειδικότερα, η EasyJet Holidays, η οποία άρχισε να διαπραγματεύεται το 2011 με τη μην υπάρχουσα πλέον Lowcost Travel Group που παρείχε καταλύματα, επιθυμεί να είναι «στο top 5» των tour operators, στην αγορά διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Hotelopia παρέχει την κάλυψη Atol της easyJet Holidays. Η EasyJet απέκτησε το δικό της Atol στις αρχές Ιουλίου για να συμμορφωθεί με νέους κανονισμούς, οι οποίοι απαιτούν προστασία του πακέτου για τις κρατήσεις πτήσεων και αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί, πως η EasyJet φαίνεται πως θα ακολουθήσει μια νέα στρατηγική  με ένα «ριζικά αλλαγμένο» πρόγραμμα διακοπών που θα αποκαλυφθεί στα τέλη του 2019, ενώ αναφέρει αύξηση 10,2% στις ετήσιες επιβατικές μεταφορές φτάνοντας στα 88,5 εκατομμύρια.

Ακόμη, η EasyJet αποκάλυψε ότι οι ακυρώσεις αυξήθηκαν σημαντικά σε 6.814 το χρόνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου έναντι 2.502 που σημείωσαν οι προηγούμενοι 12 μήνες.

Το ζήτημα αποδόθηκε στην «σημαντική δραστηριότητα βιομηχανικής δράσης τρίτου μέρους» από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και το προσωπικό εδάφους, ιδίως στη Γαλλία, εξαίτιας των περιορισμών της ικανότητας ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας λόγω των αναβαθμίσεων συστημάτων και της κακοκαιρίας.

Ακόμη, η ΕasyJet σημείωσε αύξηση κερδών προ φόρων ύψους £ 60 εκ. φτάνοντας στα £ 445 εκατομμύρια το έτος 30 Σεπτεμβρίου.

Επιπλεόν, η EasyJet συνέχισε να προετοιμάζεται για το Brexit, που δραστηριοποιείται μέσω αεροπορικών εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία και την Αυστρία, για να επιτρέψει τη συνεχή πτήση της στην Ευρώπη.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία διαθέτει στόλο 316 αεροσκαφών, πραγματοποίησε δαπάνες ύψους 7 εκατομμυρίων λιρών για την ίδρυση των νέων πιστοποιητικών αερομεταφορέα, κυρίως λόγω του κόστους της νέας εγγραφής αεροσκαφών στην Αυστρία, καθώς και των νομικών και γενικών εξόδων της.

Τα συμπληρωματικά έσοδα αυξήθηκαν κατά σχεδόν 23% την περίοδο σε £ 1,21 δισ. Ακόμη, η παραγωγική ικανότητα προβλέπεται να αυξηθεί κατά 10% για ολόκληρο το έτος 2018-19.

Η EasyJet ανέφερε «σταθερή ζήτηση» σε προθεσμιακές κρατήσεις 50% για το χειμώνα έξι μήνες, με απόδοση μπροστά από τα φορτία. Ακόμη, οι κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι περιγράφηκαν ως “υποσχόμενες”.

Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας δήλωσε: «Καθώς οι ανταγωνιστές συνεχίζουν να προσπαθούν να αναδιαρθρώσουν τις βάσεις υψηλού κόστους τους ή να λειτουργήσουν με ανεπαρκείς οικονομικούς πόρους, η easyJet βρίσκεται σε καλή θέση για να ενισχύσει επιλεκτικά τις θέσεις της στην αγορά. Οι οικονομικές τάσεις παραμένουν ευνοϊκές σε ολόκληρη την Ευρώπη με συνεχή αύξηση του ΑΕΠ που υποστηρίζει τις δαπάνες σε όλες τις μεγάλες αγορές της easyJet».

Ακόμη, ο μεταφορέας δήλωσε ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία να αλλάξει ριζικά τις προσφορές διακοπών, με βάση το υπάρχον δίκτυο προορισμών και συχνοτήτων, τις λειτουργίες χαμηλού κόστους, την πελατειακή του βάση, τη δύναμη του εμπορικού σήματος και την ικανότητα να αναπτύξει μια εμπειρία πελάτη ευθυγραμμισμένη με την βασική προσφορά easyJet.

«Σήμερα υπάρχουν 20 εκατομμύρια υφιστάμενοι πελάτες που ταξιδεύουν με τους 29 κορυφαίους προορισμούς της easyJet με μερίδιο αγοράς, εκ των οποίων μόνο 500.000 κάνουν κράτηση μέσω easyJet. Αυτή είναι μια ευκαιρία για την easyJet να επεκτείνει την εμβέλειά της στην ευρύτερη ταξιδιωτική αλυσίδα ταξιδίων μέσω της προσφοράς διαμονής και άλλων υπηρεσιών, με επενδύσεις που θα πραγματοποιηθούν το 2019 και το 2020 », ανέφερε η αεροπορική εταιρεία.

Η EasyJet, αναφέρεται πως θα αναπτύξει περαιτέρω την ιστοσελίδα της και τη διαδικασία κράτησης και θα προσθέσει προσαρμοσμένη βάση δεδομένων.

«Συνδυάζοντας μια ποιοτική, εξαιρετική προσφορά ξενοδοχείων με την ευελιξία πολλαπλών συχνοτήτων πτήσεων σε μεγάλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, θα προσφέρουμε μια πιο αξιόπιστη εμπειρία στους πελάτες μας».

Η αεροπορική εταιρεία στοχεύει να «βελτιώσει σημαντικά» τα κέρδη της, μεταβαίνοντας σε ένα μοντέλο συμβολής αντί για προμήθεια.

Η βασική εστίαση της EasyJet θα παραμείνει στις αεροπορικές υπηρεσίες, αλλά η προσφορά διακοπών ενσωματώνει και άλλες πτυχές του ταξιδιού, οι οποίες μπορούν να πωληθούν σε μια πελατοκεντρική βάση ευθυγραμμισμένη και με υψηλή χωρητικότητα και συχνότητα σε προορισμούς για παραλία, πόλη και σκι.

Ο διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren δήλωσε: «Η EasyJet έχει επιτύχει εξαιρετική απόδοση κατά τη διάρκεια του έτους, αυξάνοντας το καθαρό κέρδος προ φόρων κατά 41%, φέρνοντας και πάλι έναν αριθμό ρεκόρ επιβατών στο υψηλότερο ετήσιο φορτίο μας. Η ενσωμάτωση νέων εργασιών στο Tegel έχει επίσης προχωρήσει καλά και η εξέλιξη της επωνυμίας μας στο Βερολίνο έχει αυξηθεί έντονα.

Η οικονομική μας επιτυχία και η αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών αποδεικνύουν την ανθεκτικότητα των λειτουργιών μας, την υποκείμενη δύναμη της επιχείρησής μας και της απαράμιλλης πελατειακής μας εμπειρίας».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *