Καθολική αναβάθμιση της PHILOXENIA

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


«Απογειώθηκε» η προσέλκυση εμπορικών επισκεπτών στη φετινή 28η PHILOXENIA, η οποία στον τομέα αυτό κατέγραψε αύξηση της τάξης του 43%, σε σχέση με την περσινή διοργάνωση, καταδεικνύοντας ότι η έκθεση παραμένει σημείο αναφοράς στον διεθνή τουριστικό «χάρτη».

Σημαντικά αυξημένη ήταν και η προσέλευση των απλών επισκεπτών, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 24-25/11, καθώς η διεύρυνση τους, σε σύγκριση με την περσινή PHILOXENIA, ήταν 23%, με αποτέλεσμα η συνολική επισκεψιμότητα στην έκθεση να παρουσιάσει άνοδο κατά 18%.

Ειδικότερα και όσον αφορά στους εμπορικούς επισκέπτες, οι Έλληνες έφτασαν τους 2.472, έναντι 1.756 πέρσι (αύξηση κατά 41%) και οι ξένοι τους 256, έναντι 185 (άνοδος κατά 38%).
Οι χώρες προέλευσης των ξένων εμπορικών επισκεπτών ήταν η Αλβανία, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Εσθονία, ΗΠΑ, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Ρουμανία, Σερβία-Μαυροβούνιο, Τουρκία, Φινλανδία, ΠΓΔΜ, Κύπρος, Σλοβακία, Πολωνία, Ολλανδία, Ελβετία, Ταϋλάνδη, Ουκρανία και Γεωργία.
Οι χώρες προέλευσης των προσκεκλημένων και φιλοξενούμενων ξένων εμπορικών επισκεπτών (hostedbuyers) ήταν η Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Ρωσία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γερμανία, Καναδάς, ΗΠΑ, Ισραήλ, Ιορδανία, Σουηδία, Γαλλία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ν. Αφρική, Ελβετία, Λιθουανία, Σερβία, Δανία, Τσεχία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Τουρκία και Ισραήλ.
Συνολικά στη PHILOXENIA 2012 πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 1.800 προγραμματισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις και πλήθος ακόμη onsite (χωρίς ραντεβού απευθείας στα περίπτερα) ανάμεσα σε 100 φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες και τους εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η αξιολόγηση των επιχειρηματικών αυτών επαφών από την πλευρά των εκθετών της PHILOXENIA, καταδεικνύει ότι έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από τις B2Bσυναντήσεις, που πραγματοποίησαν και αξιολογούν τις νέες τους επαφές ως πολύ ικανοποιητικές. Μάλιστα, οι περισσότεροι θεωρούν ότι ένα ποσοστό περίπου 30% των Β2Β συναντήσεων, θα τους φέρουν νέους πελάτες και δηλώνουν ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι δημιουργήθηκαν οι προοπτικές γι’ αυτούς, προκειμένου να «ανοίξουν» νέες αγορές.
Η PHILOXENIAεπικεντρώνοντας στις στοχευμένες επιχειρηματικές συναντήσεις και προβάλλοντας ταυτόχρονα προορισμούς ανά την Ελλάδα, κέρδισε ξανά την εμπιστοσύνη της αγοράς. 
Οργανωτική επιτυχία κατέγραψε και το διεθνές συνέδριο, «Θρησκευτικός και Πολιτιστικός Τουρισμός στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Μοντέλα Ανάπτυξης- Δυνατότητες Συνεργασίας», που έλαβε χώρα στις 22 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της PHILOXENIA.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν οι πιο επίκαιρες θέσεις και απόψεις τουριστικών φορέων, της Εκκλησίας και επαγγελματιών του τουρισμού για το μοντέλο ανάπτυξης, τις διαδρομές και τα μνημεία του προσκυνηματικού τουρισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ανάλογης επιτυχίας ήταν και το σύνολο των παράλληλων εκδηλώσεων της PHILOXENIA, στις οποίες φέτος έλαβαν μέρος σχεδόν όλοι οι σημαίνοντες τουριστικοί φορείς της χώρας.
Η υλοποίηση της PHILOXENIA 2012 πραγματοποιήθηκε από τη HELEXPO, σε συνεργασία με την εταιρία ArtionConferences & Events, ενώ η έκθεση ήταν υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA).
Βραβεύσεις εκθετών
Βραβεία καλύτερης δημιουργίας, επαίνους προσεγμένης συμμετοχής και ειδικά βραβεία διοργανωτή, απένειμε το μέλος του Δ.Σ. της Helexpo, κ. Βασίλης Σιωμάδης, σε εκθέτες της Philoxenia. Τα βραβεία είναι τα εξής:

ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

·        MELI TOURS
·        SANI  RESORT
·        PORTO CARRAS GRAND RESORT SITHONIA
ΕΠΑΙΝΟΙ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
·        SECURESHOP-FLEXIBOOK RESERVATION SYSTEMS
·        PORTO PALACE HOTEL
·        ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ

·        ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΓΑΣ
·        ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
·        ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
·        JORDAN TOURISM BOARD
·        GRAND HOTEL PALACE- MEDITERRANEAN PALACE
·        ΤΥΝΗΣΙΑ