“Κρατάει” γερά η HERTZ…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

– Πολύ καλό το τρίτο τρίμηνο λόγω ανάκαμψης του Τουρισμού
– Η εταιρία δραστηριοποιείται και σε 5 χώρες του εξωτερικού, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος, Σερβία και Μαυροβούνιο

Πολύ καλά αποτελέσματα δεδομένης της συγκυρίας, και της ύφεσης στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία, παρουσίασαν στο εννιάμηνο του 2012, τα οικονομικά αποτελέσματα της AUTOHELLAS HERTZ, του ομίλου Βασιλάκη. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στα €116.5 εκ. έναντι €133.4 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου λόγω κυρίως της σημαντικής επιβράδυνσης στην πώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που επιστρέφουν.Oι ενοικιάσεις, που αποτελούν το βασικό αντικείμενο της εταιρίας, είχαν κάμψη 6.7%. Tα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοεπενδυτικών αποτελεσμάτων έφθασαν τα €57.1 εκ. ενώ οι λειτουργικές ταμειακές ροές βελτιώθηκαν στα €28.9 εκ. επιτρέποντας παράλληλα την ενίσχυση των διαθεσίμων σε ενοποιημένο επίπεδο που έφτασαν τα €101 εκ. παρά την παράλληλη μείωση του δανεισμού κατά €15.1 εκ. και την καταβολή μερίσματος €5,5 εκ. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας έφθασαν τα €8.6 εκ. από €15.8 εκ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Η μείωση αυτή ήταν αποτέλεσμα της κάμψης του κύκλου εργασιών, κυρίως των πωλήσεων των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, καθώς και της έκτακτης ζημιάς από επενδυτική δραστηριότητα σε συνδυασμό με την μείωση του αναβαλλόμενου φόρου λόγω αλλαγής των φορολογικών συντελεστών στο αντίστοιχο περσινό εννεάμηνο.

Είναι σημαντικό ότι τα αποτελέσματα του γ΄τριμήνου ήταν σε ίδιο επίπεδο με το 2011, δεδομένου ότι η εταιρία “εκμεταλλεύτηκε” την ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης. Από τις 15 Μαϊου 2012 η εταιρεία έχει και τα δικαιώματα βραχυχρόνιων ενοικιάσεων και στην Ρουμανία.

Η εταιρία πλέον δραστηριοποιείται σε 5 χώρες του εξωτερικού, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος, Σερβία και Μαυροβούνιο, όπου ακολουθεί πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης, χτίζοντας σταδιακά την παρουσία της.

Ο συνδυασμός ισχυρής κεφαλαιακής βάσης 146 εκ. ευρώ, αυξανόμενης εξωστρέφειας, ανταγωνιστικής βάσης κόστους και ρευστότητας, εγγυάται τις αντοχές της εταιρείας αλλά και τη δυνατότητα της να υποστηρίξει την ανάπτυξή της στις χώρες της βαλκανικής, παρά την κρίση που επηρεάζει την ζήτηση στην Ελλάδα.