KLM: Ένα emoji στις υπηρεσίες των ταξιδιωτών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένα βήμα παρακάτω στο Messenger προχωρά η KLM Royal Dutch Airlines, συστήνοντας μια νέα υπηρεσία με emojis, που κάνει εύκολη την αναζήτηση διαδρομών σε μια άγνωστη πόλη ή χώρα.

Αναζητάτε το κοντινότερο ΑΤΜ ή σιδηροδρομικό σταθμό; Στείλτε απλά το σχετικό emoji στην KLM, δείξτε το σημείο όπου βρίσκεστε και η KLM θα σας απαντήσει αμέσως, δίνοντάς σας την κοντινότερη διεύθυνση. Που βρίσκεται το κοντινότερο ιταλικό εστιατόριο; Το emoji της πίτσας και η ακριβής σας θέση είναι τα στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να βρείτε την διαδρομή που ζητάτε. Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ.

«Θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες μας, και εκεί είναι όπου KLM και Messenger ταιριάζουν απόλυτα. Από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς προσφέρουμε στους πελάτες μας την εναλλακτική να λαμβάνουν όλα τα σχετικά με το ταξίδι τους έγγραφα και πληροφορίες μέσα από το Messenger. H KLM μεταφέρει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και γνωρίζει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεις το δρόμο σου σε άγνωστα μέρη, οπότε η νέα αυτή υπηρεσία με τα emoji ήταν το επόμενο λογικό βήμα» δήλωσε ο Tjalling Smit, Ανώτερος Αντιπρόεδρος E-Commerce της Air France-KLM.

Η νέα υπηρεσία της KLM στο Messenger είναι διαθέσιμη για όλους, σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.klm.com/messenger.

Σχετικά με την KLM και τα Social Media

Από το 2009 η KLM έχει κερδίσει τη φήμη του πρωτοπόρου στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εκστρατειών στο τοπίο των μέσων αυτών. Τον Φεβρουάριο του 2017 η KLM είχε περισσότερους από 24 εκατομμύρια followers στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Μέσα από αυτές τις πλατφόρμες η KLM παίρνει περισσότερες από 100.000 αναφορές την εβδομάδα, εκ των οποίων 15.000 είναι ερωτήσεις ή σχόλια.  Κάθε μια από αυτές απαντώνται προσωπικά από την ομάδα των 250 ατόμων που παρακολουθούν τους λογαριασμούς της εταιρείας. Η ομάδα αυτή αποτελεί και την μεγαλύτερη αποκλειστικά απασχολούμενη ομάδα social media παγκοσμίως.

Σε Facebook, Messenger, Twitter, Linkedin, Instagram, WeChat και KakaoTalk η KLM προσφέρει στους πελάτες υπηρεσίες 24|7 one-stop-shop σε 9 διαφορετικές γλώσσες: Ολλανδικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά,  Γαλλικά,  Ιαπωνικά, Κινέζικα και Κορεάτικα. Σε αναγνώριση αυτών των προσπαθειών, η SocialBakers ανέδειξε την KLM ως το «World’s Most Socially Devoted Brand».

 

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *