eot

ΕΟΤ : Έρευνα ικανοποίησης τουριστών σε 11 αεροδρόμια

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), στο πλαίσιο της ποιοτικής και ποσοτικής μέτρησης της τουριστικής κίνησης και της ικανοποίησης των εισερχόμενων τουριστών, προτίθεται να προχωρήσει στην ανάθεση διενέργειας έρευνας αγοράς ικανοποίησης τουριστών σε 11 αεροδρόμια της χώρας.

Τα αεροδρόμια είναι τα εξής: Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Καλαμάτας, Μυτιλήνης, Κέρκυρας, Ηρακλείου, Χανίων, Αλεξανδρούπολης, Σαντορίνης.
Το δείγμα της έρευνας θα διασπείρεται κατά αναλογία της τουριστικής κίνησης ανά εθνικότητα και ανά αεροδρόμιο. ΣΤόχος του έργου είναι η παρακολούθηση της εξέλιξης της τουριστικής κίνησης και η μέτρηση της ικανοποίησης των απερχόμενων τουριστών στη χώρα.
Συγκεκριμένα:
 Ποσοτική μέτρηση απερχόμενων τουριστών ανά χώρα και εθνικότητα ανά αεροδρόμιο.  Απεικόνιση του ταξιδιωτικού προφίλ των επισκεπτών της χώρας.
 Μέτρηση ικανοποίησης των τουριστών από το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
 Μέτρηση της επιρροής των μέσων προβολής-διαφήμισης στους επισκέπτες της χώρας.

Η έναρξη της έρευνας σε περίπτωση καθυστέρησης, λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, δύναται να μετατεθεί το αργότερο μέχρι 10/8/2016, ενώ η αναλογία του δείγματος όσον αφορά το φύλλο πρέπει να κυμαίνεται στο ποσοστό 50% άνδρες και 50% γυναίκες.

Τα στοιχεία

Το κόστος της έρευνας μπορεί να είναι μέχρι του ποσού των 20.000 € ευρώ πλέον ΦΠΑ όπως προβλέπεται από την υπ’ αριθμ. 35130/739 (ΦΕΚ 1291/11-08-2010) απόφαση Υπουργού Οικονομικών. και η έρευνα θα διενεργηθεί μέσω προσωπικών συνεντεύξεων οι οποίες θα πρέπει να είναι ολιγόλεπτες και να βασίζονται σε ειδικά ερωτηματολόγια που θα σχεδιαστούν σε συνεργασία με το τμήμα Έρευνας Αγοράς του ΕΟΤ.
Οι βασικές ενότητες των ερωτηματολογίων θα περιλαμβάνουν τα παρακάτω:
 Στοιχεία συνεντευξιαζόμενου (Τόπος διαμονής, Ηλικία, Επάγγελμα κλπ)
 Πληροφορίες ταξιδιού (Προορισμός , Χρόνος Διαμονής , Μετακινήσεις , Δραστηριότητες, Είδος καταλύματος)
 Διαδικασία Επιλογής Ταξιδιού (Πληροφόρηση, Επίδραση εξωγενών παραγόντων, online- offline διαφημιστική καμπάνια )
 Αντίληψη ατόμου για την Ελλάδα (Εκτίμηση τουριστικού προϊόντος , βαθμός και παράμετροι Ικανοποίησης )
 Ανταγωνισμός (Σύγκριση προϊόντων με αυτά των ανταγωνιστριών χωρών)
 Αρνητικά στοιχεία – Προτάσεις βελτιστοποίησης
 Διαδικασία επιλογής επόμενου ταξιδιού.
 Ανταγωνισμός (Σύγκριση προϊόντων με αυτά των ανταγωνιστριών χωρών)
 Αρνητικά στοιχεία – Προτάσεις βελτιστοποίησης
 Διαδικασία επιλογής επόμενου ταξιδιού.
 Πρόθεση εκ νέου επιλογής της Ελλάδας για διακοπές

Πολύ καλή πρωτοβουλία !!!

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *