Gatwick
Αεροδρόμιο Gatwick

Επιπλέον 400 άτομα προσωπικό στο Gatwick | Νέες προσλήψεις για την εξομάλυνση της κατάστασης

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στην πρόσληψη 400 επιπλέον ατόμων ως προσωπικό ασφαλείας προχωράει το αεροδρόμιο Gatwick, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια των επικείμενων σχολικών διακοπών.

Επιπλέον, για να αποσυμφορήσει την κατάσταση στον έλεγχο ασφαλείας, το Gatwick εξέδωσε συμβουλές προς τους επιβάτες σχετικά με την τοποθέτηση των προσωπικών τους αντικειμένων, ζητώντας τους να τοποθετούν τα υγρά σε διαφανή τσάντα, χωριστά από τις χειραποσκευές.

Το αεροδρόμιο αποκάλυψε επίσης ότι τα πέντε αντικείμενα που οι επιβάτες ξεχνούν να αφαιρέσουν από τις χειραποσκευές τους πριν από τον έλεγχο ασφαλείας είναι η οδοντόκρεμα, η βαζελίνη, οι αναπτήρες, οι συσκευές εισπνοής και το απολυμαντικό χεριών.

Τις τελευταίες εβδομάδες, περίπου 10.000 χειραποσκευές που περνούν από τον σαρωτή απορρίπτονται καθημερινά και πρέπει να ελεγχθούν, γεγονός που προσθέτει κατά μέσο όρο πέντε λεπτά στον χρόνο που απαιτείται για τη διέλευση από τον έλεγχο ασφαλείας. Σε περιόδους αιχμής αυτό μπορεί να συμβάλει σε σημαντικές  καθυστερήσεις.

Η ανακοίνωση έρχεται εν μέσω μιας κρίσης στα αεροπορικά ταξίδια, η οποία έχει οδηγήσει σε ακύρωση ή καθυστέρηση χιλιάδων πτήσεων.

Ο Adrian Witherow, Chief Operating Officer του Gatwick, δήλωσε ότι με τον αριθμό των επιβατών να επιστρέφει γρήγορα στα επίπεδα του 2019, αναμένεται πολλή δουλειά στο αεροδρόμιο, ιδίως σε περιόδους αιχμής, όπως τα Σαββατοκύριακα και οι επερχόμενες, θερινές, σχολικές διακοπές.

“Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να ομαλοποιηθούν οι διαδικασίες στο αεροδρόμιο, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης και εκπαίδευσης εκατοντάδων νέων υπαλλήλων ασφαλείας, πολλοί από τους οποίους έχουν ήδη ξεκινήσει να εργάζονται ή θα ξεκινήσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες”, είπε ο κ. Witherow.

Η easyJet, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στη μείωση των καθυστερήσεων που παρατηρούνται στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι έχει προσλάβει 350 νέους υπαλλήλους για την εξυπηρέτηση των πελατών και πως ανοίγει ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο στο Μιλάνο.

Η αεροπορική εταιρία θα τοποθετήσει επίσης προσωπικό από τα κεντρικά γραφεία της στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, για να παρέχει πρόσθετη υποστήριξη στους επιβάτες και έχει εισαγάγει νέα διαδραστική σήμανση στα αεροδρόμια.

Θα επιτρέψει, επίσης, στους πελάτες που ταξιδεύουν με πρωινές πτήσεις να παραδίδουν τις χειραποσκευές τους το βράδυ πριν από το ταξίδι τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *