tsegas
Ομιλητής στην ημερίδα θα είναι ο ΓΓ του ΕΟΤ κ. Κων. Τσέγας

Eπίσκεψη στη Ρόδο του γ.γ. του ΕΟΤ Κ. Τσέγα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο νέος γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Κώστας Τσέγας θα βρεθεί τη Δευτέρα στη Ρόδο προκειμένου να πάρει μέρος στο fvw workshop με τίτλο “Sport event tourism in the Region of South Aegean (Aegean islands). Rhodes, as a destination brand” που διοργανώνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τον γερμανικό μιντιακό οργανισμό (fvw) και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου.
Το workshop που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και έχει επίσης την υποστήριξη του ΕΟΤ, δίνει έμφαση στις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και την τουριστική ανάπτυξη αντίστοιχα στα άκρα της σεζόν. Ο κ. Τσέγας θα αναπτύξει εισήγηση για την ανάδειξη του αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα. Πρόκειται δε για την πρώτη επίσημη επίσκεψη του κ. Τσέγα στη Ρόδο από την ανάληψη των καθηκόντων του ως γ.γ. του ΕΟΤ.
Συντονιστής θα είναι ο αρχισυντάκτης του περιοδικού fvw, κ. Klaus Hildebrandt ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει τις επιδόσεις της γερμανικής αγοράς, ενώ το άνοιγμα του workshop θα κάνει ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος. Εκ μέρους των tour operators θα αναπτύξουν τις προοπτικές για τη Ρόδο, το Νότιο Αιγαίο, την Ελλάδα, η κ. Barbara Kirchner από την TUI Germany, υπεύθυνη για τις αγορές της Ελλάδας και της Ιταλίας, ο κ. Lothar Münzenthaler διευθυντικό στέλεχος του οργανισμού DER Touristik, ο κ. Oliver Grosse Kleimann διευθυντικό στέλεχος του Alltours Flugreisen και ο κ. Mario Krug, γενικός εμπορικός διευθυντής του LMX Touristik.
Την παρουσίαση των δυνατοτήτων για αθλητικό τουρισμό στη Ρόδο και στο Νότιο Αιγαίο γενικότερα θα κάνει η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου. Επιπλέον, η ομιλήτρια κα Ina Siegel θα παρουσιάσει τρόπους προβολής των διακοπών σε συνδυασμό με τις αθλητικές διοργανώσεις και ειδικότερα τον μαραθώνιο. Ο κ. Chrysostomos Antoniadis, από το Trevo Trend θα παρουσιάσει μέσα από την έρευνα αγοράς, Booking-Trends, Prices, Quality.
Σημειώνεται ότι το fvw workshop εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την ανάδειξη των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρουν τα νησιά. Η Ρόδος ως το μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων έχει αρχίσει να καθιερώνεται ως ένας προορισμός φιλοξενίας μεγάλων αθλητικών event. Η «κορωνίδα» των αθλητικών διοργανώσεων είναι βέβαια ο διεθνής μαραθώνιος της Ρόδου που προσελκύει δρομείς από τα πέρατα της γης. Οι αγώνες τριάθλου Ocean Lava, οι ποδηλατικοί αγώνες με τη σφραγίδα της UCI και το Run Greece είναι μόνο κάποια από τα κορυφαία αθλητικά event που φιλοξενεί η Ρόδος.

Οι αθλητικές διοργανώσεις αξιοποιούνται όλο και περισσότερο για να χτίσουν το brand του προορισμού. Ενισχύουν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και αναπτύσσουν νέες ευκαιρίες και εναλλακτικές προτάσεις για την αγορά. Από την πλευρά του ο προορισμός ακολουθεί ένα σχεδιασμό μάρκετινγκ στους στόχους που θέτει. Όλα αυτά καθώς και σχετικά θέματα με μεγάλο ενδιαφέρον για τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό, θα συζητηθούν στη διάρκεια του workshop.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *