intercontinental

Επιστροφή στην κερδοφορία για την IHG Hotels & Resorts

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Επανήλθε στην κερδοφορία η IHG Hotels & Resorts το 2021, καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού για τον Covid-19 αυξήθηκαν, οι περιορισμοί στα σύνορα χαλάρωσαν και η ζήτηση ταξιδιών ανέκαμψε σε όλο τον κόσμο.

Έτσι, η IHG αύξησε τα έσοδα του ομίλου κατά 21% στα 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ενώ ο ξενοδοχειακός κολοσσός πραγματοποίησε λειτουργικά κέρδη 494 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, έναντι ζημιών 153 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020.

“Οι συναλλαγές βελτιώθηκαν σημαντικά το 2021, με το RevPAR (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) να πλησιάζει τα επίπεδα πριν από την πανδημία, κατά τη διάρκεια του έτους, η κερδοφορία και οι ταμειακές ροές ανέκαμψαν έντονα και οι υπογραφές επιταχύνθηκαν το τέταρτο τρίμηνο”, είπε ο Keith Barr, διευθύνων σύμβουλος της IHG Hotels & Resorts.

“Καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού αυξάνονται και οι περιορισμοί αίρονται σε όλο τον κόσμο, βλέπουμε τη ζήτηση για ταξίδια να αυξάνεται. Ενώ μπορεί να υπάρχουν απροσδόκητες προκλήσεις μπροστά, είμαστε σίγουροι για την ικανότητά μας να ανταποκριθούμε και να προσαρμοστούμε σε αυτό που χρειάζονται οι καταναλωτές και οι ιδιοκτήτες”, πρόσθεσε ο κ. Barr.

Η IHG ανέφερε ότι η πιο γρήγορη αγορά για την επιστροφή της ζήτησης ήταν οι εγχώριες κρατήσεις αναψυχής, αντανακλώντας μια παρόμοια εικόνα με άλλους σημαντικούς “παίκτες” ξενοδοχείων.

Η εταιρία πρόσθεσε ότι τα βασικά εταιρικά ταξίδια είχαν, ήδη, αποδειχθεί ανθεκτικά, ενώ τα  επαγγελματικά ταξίδια, οι ομαδικές κρατήσεις και τα διεθνή ταξίδια έδειχναν πλέον ενθαρρυντικά σημάδια ανάκαμψης.

Η IHG στοχεύει στην εταιρική αγορά μέσω της καμπάνιας της “Welcome Back to Business”.

Η IHG είπε ότι είχε δει μια «ιδιαίτερα ισχυρή ανάκαμψη» στις ΗΠΑ το 2021, καταγράφοντας αύξηση εσόδων 51,2% στα 774 εκατομμύρια δολάρια στην περιοχή της Αμερικής, σε σύγκριση με το 2020.

Συγκριτικά, στην περιοχή EMEAA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία και Αφρική), σημειώθηκε μόνο αύξηση 37,1% στα έσοδα, τα οποία ανήλθαν στα 303 εκατομμύρια δολάρια κατά την ίδια περίοδο.

“Τα σημάδια είναι ενθαρρυντικά ότι πλησιάζουμε στο τέλος της πανδημίας και είμαστε σίγουροι για τη δύναμη της επιχείρησης της IHG, τη θέση της στην αγορά και την ικανότητα να οδηγεί ελκυστικά επίπεδα μακροπρόθεσμης, βιώσιμης ανάπτυξης”, πρόσθεσε ο Barr.

Ο όμιλος άνοιξε 291 ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια του 2021, σημειώνοντας αύξηση 12%, σε σχέση με το 2020, ανεβάζοντας την παγκόσμια περιουσία του σε 5.991 ξενοδοχεία και 880.000 δωμάτια. Έχει, επίσης, εξασφαλίσει τα πρώτα έξι ακίνητα για τη νέα της μάρκα “πολυτελείας και τρόπου ζωής”, Vignette Collection.

Η εταιρία έχει προτείνει τελικό μέρισμα 85,9 σεντ ανά μετοχή.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *