Επιτρέψτε μου να σχολιάσω το άρθρο σας τονίζοντας …

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επιτρέψτε μου να σχολιάσω το άρθρο σας τονίζοντας ότι η εργασία σε μία Δημόσια Υπηρεσία δεν είναι «φασόν» για να μετράμε τα «κομμάτια» παραγωγής του κάθε εργαζόμενου.
Δηλαδή αυτοί που εργάζονται π.χ. στα Γραφεία Πληροφοριών του ΕΟΤ ή του Δήμου ή της Τουριστικής Αστυνομίας που άνοιξε πρόσφατα, θα πρέπει να «παρακολουθούνται και να καταγράφονται με κάμερα» και να μετράνε πόσα «τεμάχια – τουρίστες» εξυπηρέτησε κάθε υπάλληλος ξεχωριστά και στη συνέχεια να «αξιολογείται» ο υπάλληλος ή να παίρνει υπερωρίες?
Ένας υπάλληλος σε Διεύθυνση Διοικητικού μιας Υπηρεσίας π.χ. στην καταχώρηση των αδειών ασθενείας του προσωπικού τι υποτίθεται ότι θα παρουσιάζει? Πόσους υπαλλήλους κατέγραψε που δήλωσαν ασθένεια? Και αν δεν αρρωστήσει κανείς σημαίνει ότι ο υπάλληλος δεν είναι «παραγωγικός» επειδή δεν κατέγραψε κανένα??
Οι Γραμματείες Διευθύνσεων ή της Διοίκησης ενός Οργανισμού θα «καταγράφουν» πόσα έγγραφα πρωτοκόλλησαν ή πόσα e-mails απάντησαν για να αξιολογηθούν ? Το τμήμα μισθοδοσίας τι θα καταγράφει?? Πόσες μειώσεις μισθών και επιδομάτων κάνει την εβδομάδα ή κάθε φορά που αλλάζει ο Νόμος? (Αυτοί σίγουρα θα είναι παραγωγικοί γιατί οι μειώσεις μισθών και επιδομάτων θα συνεχίζονται μονίμως..).
Τι να πούνε και όσοι εργάζονται σε «γκισέ» όπως στο Ι.Κ.Α., Ο.Α.Ε.Δ. κ.λ.π.
Θα πρέπει μόλις δουν «πελάτη» να τσακώνονται ποιος θα τον εξυπηρετήσει γιατί έχουν μείνει «πίσω στην παραγωγή»?
Να βγάλουν λοιπόν και ένα «point system» με «βαθμούς» π.χ. ένα εξερχόμενο έγγραφο = 2 βαθμοί, ένα Υπηρεσιακό Σημείωμα = 1 βαθμό, ένα απαντητικό e-mail = 0,5 βαθμούς, μία σφραγίδα σε έγγραφο (πρωτόκολλο) = 0,3 βαθμούς, «κάρφωμα συναδέλφου»= 10 βαθμοί, «γλύψιμο Προϊσταμένου – Διοίκησης» = 50 βαθμοί, «προσκείμενος στο κόμμα» = 40 βαθμοί κ.λ.π. για να κάνουμε τη «σούμα» κάθε μήνα να δούμε ποιοι δουλεύουν πραγματικά και πρέπει να «προωθούνται» σε θέσεις εντός και εκτός και να αξιολογούνται επίσης με «άριστα»…