xamogelo

Με επιτυχία φιλανθρωπική εκδήλωση αφιερωμένη στο «Χαμόγελο του Παιδιού» στην Κω

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΦΟΡΕΙΣ

Μεγάλη ήταν η προσέλευση και η υποστήριξη στη φιλανθρωπική εκδήλωση, αφιερωμένη στο «Χαμόγελο του Παιδιού», που οργάνωσε ο όμιλος ΚΟΥΛΛΙΑΣ, την Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019, στο ξενοδοχείο  ATLANTIS, στην Κω, με θέμα: «για το Χαμόγελο κάθε Παιδιού».

Απόλυτη η επιτυχία της βραδιάς, με υψηλό οικονομικό αποτέλεσμα για την ενίσχυση παιδιών που έχουν ανάγκη.

Έδωσε το παρόν στην εκδήλωση και τίμησε το σκοπό της, η τοπική κοινωνία, αρχές, φορείς, συνεργάτες, ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, πελάτες, προμηθευτές, ΜΜΕ κ.α.

Επίσημος προσκεκλημένος, ο πρόεδρος του «Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος.

koulliasΟ πρόεδρος του ομίλου, κ. Βασίλης Κουλλιάς ευχαρίστησε τον κόσμο για τη συγκινητική προσέλευση και μεταξύ άλλων ανέφερε: «Ο κλάδος του τουρισμού έχει αποδείξει ότι διαθέτει μεγάλα αποθέματα ευαισθησίας και ανταπόκρισης στην αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν την κοινωνία και το περιβάλλον. Οι επιχειρήσεις μας είναι οντότητες άρρηκτα συνδεδεμένες με την κοινωνία. Σε περιόδους κρίσης στήριξαν την οικονομία και τον κοινωνικό ιστό με κάθε τρόπο. Στον όμιλό μας, αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί και σχεδιάζουμε με σεβασμό στις αξίες και τον πολιτισμό μας. Απόψε, μας φέρνει κοντά η αλληλεγγύη στα παιδιά που μας έχουν ανάγκη. Επιλέξαμε το Χαμόγελο του Παιδιού για το μεγάλο έργο που υλοποιεί».

Ο κ. Γιαννόπουλος παρουσίασε το έργο του οργανισμού και ανέφερε μεταξύ άλλων: «Μέχρι σήμερα «Το Χαμόγελο του Παιδιού» έχει στηρίξει περισσότερα από 1.500.000 παιδιά και τις οικογένειές τους. Παιδιά θύματα κάθε μορφής Βίας, θύματα Εξαφάνισης, με προβλήματα Υγείας, Παιδιά που βρίσκονται ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας, έχουν βρει λύση».

Η γενική διευθύντρια του ομίλου ΚΟΥΛΛΙΑΣ, κα Ελένη Μπάση, συντονίστρια και ψυχή της φιλανθρωπικής εκδήλωσης ανακοίνωσε το ποσόν των 25.000€ που συγκεντρώθηκε από όλες τις ενέργειες υποστήριξης και προσφέρθηκε στο Χαμόγελο του Παιδιού καθώς και τους κερδισμένους από τη λαχειαγορά. Το μάρκετινγκ ανέλαβε η Praxis Plus (στρατηγική επικοινωνία, μάρκετινγκ).

Θερμές ευχαριστίες απευθύνθηκαν από τους διοργανωτές σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης, το ηθικό και οικονομικό αποτέλεσμα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *