Expedia

Επιβράδυνση στις πωλήσεις εναλλακτικών ξενοδοχειακών μονάδων από την Expedia

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην επιβράδυνση των πωλήσεων των εναλλακτικών ξενοδοχειακών μονάδων της Expedia, δόθηκε μεγάλη προσοχή από την εταιρεία με τους αναλυτές να συζητήσουν την έκθεση των κερδών του πρώτου τριμήνου.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις της Vrbo αυξήθηκαν κατά 5% το πρώτο τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2018, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 14%.

Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2018, οι κρατήσεις για διακοπές της Expedia Group (συμπεριλαμβανομένων των Vrbo και HomeAway) αυξήθηκαν κατά 46% σε σύγκριση με το 2017.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Mark Okerstrom, υποστηρίζει ότι η ενοποίηση των εναλλακτικών καταλυμάτων της εταιρείας υπό την επωνυμία Vrbo, η οποία ανακοινώθηκε τον Μάρτιο, προκάλεσε επιβράδυνση που πιθανόν να συνεχιστεί για μερικά τρίμηνα αλλά μακροπρόθεσμα θα τοποθετήσει την εταιρεία ως παγκόσμιο ηγέτη στον χώρο ενοικίασης των διακοπών.

«Ο εκσυγχρονισμός των μαρκών και των πλατφορμών μας έχει αυξήσει τη βραχυπρόθεσμη πίεση στις τάσεις SEO, γεγονός που συνέβαλε στην επιβράδυνση που παρατηρήσαμε στην αύξηση των κρατήσεων της Vrbo», λέει ο Okerstrom.

Ο Okerstrom  είναι αισιόδοξος για την κατηγορία των ενοικιαζόμενων διακοπών.Αυτή είναι μια πολύ δημοφιλής κατηγορία  και σίγουρα αυξάνεται ταχύτερα από ότι η γενική βιομηχανία, επισημαίνει.

Όταν ρωτήθηκε για τις απόψεις του σχετικά με την ανακοίνωση της Marriott ότι θα δημιουργήσει μια επιχείρηση κοινής χρήσης κατοικιών σε 100 προορισμούς, ο Okerstrom λέει ότι πιστεύει ότι αυτό θα είναι καλό για τον εναλλακτικό τομέα διαμονής.

Για την Vrbo

Η Vrbo προσφέρει τώρα περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρονικά καταχωρημένους καταλόγους, με 460.000 από αυτούς να ενσωματώνονται στην βασική πλατφόρμα στέγασης της Expedia.

Συνολικά, η Expedia Group παρουσίασε μεικτές κρατήσεις κατά 8% το πρώτο τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 4%. Η εταιρεία αποδίδει την αύξηση των ακαθάριστων κρατήσεων κυρίως στην ανάπτυξη της Expedia Partner Solutions και της Brand Expedia.

Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 42% σε ετήσια βάση

Οι συνολικές διανυκτερεύσεις κατά τη διάρκεια της διαμονής αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση. Η διαμονή αντιπροσωπεύει το 66% των συνολικών παγκόσμιων εσόδων, η διαφήμιση-τα μέσα στο 10% και όλα τα άλλα έσοδα το 14%.

Τα έξοδα πωλήσεων και εμπορίας αυξήθηκαν μόλις κατά 1% το πρώτο τρίμηνο σε σύγκριση με το 2018 και αντιπροσωπεύουν μικρότερο τμήμα των συνολικών εσόδων – 58,8% το πρώτο τρίμηνο του 2019 έναντι 60,4% το 2018.

Επίσης, κατά το πρώτο τρίμηνο, η Expedia Group συμφώνησε να αποκτήσει την Liberty Expedia Holdings σε μια συναλλαγή που αφορά όλες τις μετοχές της. Ως αποτέλεσμα αυτής της συμφωνίας, η Expedia Group αναμένει να αποσύρει περίπου 3,1 εκατομμύρια μετοχές.

Η Okerstrom έθεσε επίσης μια ερώτηση σχετικά με την τρέχουσα διαμάχη με την United Airline. Η σύμβαση της αεροπορικής εταιρείας με την Expedia λήγει το φθινόπωρο και ο αερομεταφορέας ανέφερε ότι οι ναύλοι δεν θα καταχωρηθούν στους ιστότοπους της Expedia στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά μετά την 1η Οκτωβρίου.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *