air

Η Airbnb σημείωσε αύξηση κατά 164% στις κρατήσεις της μεταξύ Μάϊου και Ιουλίου, σύμφωνα με την έκθεση της Edison Trends, η οποία εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο η Airbnb «κοντράρει» μεγάλα διεθνή ξενοδοχειακά brands, όπως η Marriott, η Hilton και η IHG.

Σημειώνεται, ότι η  Edison Trends ανέλυσε πάνω από 2,6 εκατ. συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ.

Οι δαπάνες των πελατών της Marriott κορυφώθηκαν τον Οκτώβριο του 2018, ενώ το Hilton είδε επίσης μια αξιοσημείωτη αύξηση στις δαπάνες των πελατών της. Οι πιο πολυσύχναστοι μήνες της Airbnb είναι το καλοκαίρι. Το InterContinental Hotels Group είχε το μεγαλύτερο όγκο κρατήσεων τον Ιούνιο του 2018 και ακολούθησε ο Ιούλιος.

Όλα τα ξενοδοχεία είδαν πτώση του όγκου των πωλήσεων των πελατών τους το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο, ενώ η Airbnb παρουσίασε αύξηση τον τελευταίο μήνα του έτους. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι πελάτες παραμένουν στα Airbnbs για κατά μέσο όρο τρεις ημέρες, μία ημέρα περισσότερο από το διήμερο μέσο όρο για ξενοδοχεία.

Η Marriott έχει την υψηλότερη μέση τιμή ανά διανυκτέρευση στη Νέα Υόρκη (237 δολάρια), το Λος Άντζελες (194 δολάρια) και το Σικάγο (186 δολάρια).

Η μέση τιμή της Airbnb στη Νέα Υόρκη ήταν $ 167 ανά διανυκτέρευση και $ 173 ανά διανυκτέρευση στο Σικάγο.

H Hilton και η InterContinental Hotels Group κατατάσσονται τρίτο και τέταρτη αντίστοιχα σε αυτές τις πόλεις όσον αφορά το κόστος ανά διανυκτέρευση.

Εξαιρουμένης της Airbnb, αυτά τα ξενοδοχεία είναι όλα πιο ακριβά στη Νέα Υόρκη, ακολουθούμενα από το Λος Άντζελες και το Σικάγο στην τρίτη θέση.

Η Airbnb, ωστόσο είναι πιο ακριβή στο Λος Άντζελες, στη συνέχεια στο Σικάγο, ακολουθούμενο από τη Νέα Υόρκη στην τρίτη θέση.

Tέλος, η Airbnb παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση (70%) στην Οκλαχόμα, και στο Τζάκσονβιλ (44%) και το Σαρλοτ (33%). Ακολουθούν η Τούσον και η Τάμπα με αύξηση 32% και 21% αντίστοιχα (αφορά το διάστημα Γενάρη 2017- Δεκέμβρης 2018).

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ