fvw

Έρευνα: Απογήτευση από το online travel booking

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το διαδίκτυο θα έπρεπε να κάνει τις κρατήσεις στα ταξίδια, πιο εύκολη υπόθεση, ωστόσο η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική, σύμφωνα με την έρευνα.

Η έρευνα της Yieldify, που ειδικεύεται στη βελτίωση των ταξιδιών, αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 42% των καταναλωτών χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να κάνουν κράτηση ταξιδιών, σε σχέση με πέντε χρόνια πριν.

Σύμφωνα με την έκθεση «How We Book Now» αναφέρεται, ότι υπάρχουν δύο κύριοι παράγοντες για την αύξηση του χρόνου, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές πραγματοποιούν «πολλαπλές αγορές», για κάθε ταξίδι και κάνουν κράτηση για κάθε στοιχείο του ταξιδιού ξεχωριστά.

Ακόμη, σύμφωνα με την έρευνα το ήμισυ των καταναλωτών, λέγεται, ότι επισκέπτονται πλέον περισσότερες περιοχές σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια.

Τα ευρήματα είναι παρόμοια με την έρευνα που πραγματοποίησε η Google και η Phocuswright το 2017 με το 55% των ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι πρέπει να αναζητήσουν πάρα πολλές πηγές ταξιδιωτικών πληροφοριών πριν αποφασίσουν.

Η μελέτη της Yieldify δείχνει ότι σχεδόν το 80% των καταναλωτών λένε ότι επισκέπτονται πολλούς ιστότοπους για να αποφασίσουν μόνο το που θέλουν να πάνε.

Όταν πρόκειται για την κράτηση, το 46% των καταναλωτών δηλώνουν ότι επηρεάζονται από την προηγούμενη εμπειρία, το 41% ​​από τις κριτικές και το 39% από τη τιμή.

Η τιμή εξακολουθεί να έχει το πλεονέκτημα για την προσέλκυση καταναλωτών σε ένα ταξιδιωτικό site κατά πρώτο λόγο με το 49% των ταξιδιωτών σε σύγκριση με το 46% που λένε ότι είναι σημαντική η προηγούμενη εμπειρία.

Η έκθεση, ακόμη, αναφέρει ότι οι εταιρείες πρέπει να σκεφτούν την εξατομίκευση, ωστόσο, το 35% των καταναλωτών δεν είναι άνετοι με τα μπραντ που συλλέγουν και μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα.

Το εύρημα αποτελεί μια πρόκληση για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, καθώς το 80% των καταναλωτών θα ήθελαν μια εξατομικευμένη εμπειρία κατά την κράτηση ταξιδιού, αν λάβουν κάτι σε αντάλλαγμα.

Τέλος, σημειώνεται πως η έρευνα διεξήχθη από την Censuswide με 1.005 συμμετέχοντες που χωρίστηκαν μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και των Η.Π.Α. Οι ερωτώμενοι εαγόραζαν online προϊόντα που σχετίζονταν με τα ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *