ΕΡΕΥΝΑ: Απρογραμμάτιστα vs προσχεδιασμένων ταξιδιών | Τι επιλέγουν οι Αμερικανοί;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότεροι από τρεις στους πέντε Αμερικανούς θεωρούν ότι τα καλύτερα ταξίδια είναι τα απρογραμμάτιστα ταξίδια.

Αυτό προκύπτει από μια έρευνα που πραγματοποίησε το οικονομικό, ξενοδοχειακό brand, Motel 6, τον Φεβρουάριο εφέτος σε 2.045 ενήλικες στις ΗΠΑ με σχέδια ταξιδιού φέτος, με το 67% να δηλώνει ότι εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια που γίνονται από… καπρίτσιο.

Η έρευνα, που διεξήχθη μέσω της OnePoll για λογαριασμό της Motel 6, έδειξε επίσης ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δεν φαίνονται να ανησυχούν για την τοποθεσία. Και σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) θα ήταν πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι σε έναν εκπληκτικό προορισμό.

Τα τρία τέταρτα (75%) συμφωνούν ότι τη στιγμή που ταξιδεύουν, το ταξίδι είναι εξίσου ευχάριστο με τον προορισμό.

Ζώντας για τη συγκίνηση

Η έρευνα έδειξε ότι το 67% εκτιμά επιπλέον τα ταξίδια που γίνονται από παρόρμηση.

Όταν ρωτήθηκαν για τους συνταξιδιώτες, το 78% των ταξιδιωτών επιλέγουν να ταξιδέψουν με άλλα άτομα, ενώ το 28% σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με κατοικίδια.

Το 47% των Αμερικανών είναι πιθανό να ταξιδέψουν τις εποχές αιχμής, όπως το καλοκαίρι και οι διακοπές, αλλά και όλες τις υπόλοιπες περιόδους ή τις καθημερινές. Ενώ, σε ποσοστό 29% είναι γνωστό ότι επιλέγουν να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια των πιο ήσυχων περιόδων.

Η επίσκεψη σε συγγενείς και συντρόφους (53%), η αποχή από την καθημερινότητα (50%) και η επιθυμία να εξερευνήσουν μια νέα πόλη (35%) είναι αρκετοί από τους σημαντικότερους λόγους για προγραμματισμένα ταξίδια.

Και αυτά δεν είναι απλά γρήγορα ταξίδια, καθώς το 70% σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο από τρεις ώρες από τη γενέτειρά του.

Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες αισθάνονται ενθουσιασμένοι (74%), ευτυχισμένοι (50%) και αναζωογονημένοι (49%), κατά την έναρξη ενός ταξιδιού και ήρεμοι (38%) μέχρι τη στιγμή που είναι έτοιμοι να επιστρέψουν στη βάση τους.

“Η απόδραση της τελευταίας στιγμής είναι μια φανταστική μέθοδος για να προσθέσετε αρκετή χαρά στη ζωή σας”, είπε η Julie Arrowsmith, επικεφαλής και σύντομα διευθύνουσα σύμβουλος της Motel 6.

Περισσότεροι από δύο στους 5 (44%) Αμερικανούς δηλώνουν ότι αλλάζουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες φέτος. Από αυτούς, το 57% θα ταξιδέψει σε νέο προορισμό.

Ένα άλλο 34% σχεδιάζει να επισκεφθεί περισσότερες από μία τοποθεσίες σε ένα μόνο ταξίδι, και το 32% σχεδιάζει τις καλύτερες διακοπές του.

Στο επίκεντρο τα οικονομικά

Όσον αφορά τον οικονομικό προϋπολογισμό, οι ταξιδιώτες εξοικονομούν χρήματα φέτος επιλέγοντας ταξίδια εκτός εποχής κι εκτός Σαββατοκύριακων (33%) και φέρνουν σνακ μαζί τους αντί να αγοράσουν (32%) κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) επιλέγει οικονομικά καταλύματα και άλλοι αποφεύγουν τους δημοφιλείς, ταξιδιωτικούς προορισμούς, επιλέγοντας “ανώνυμα” μέρη (24%).

Από αυτούς που ταξιδεύουν φέτος, σχεδόν το 49% σχεδιάζουν να παραμείνουν σε ένα κατάλυμα ή ξενοδοχείο και κατά τη στιγμή που κάνουν κράτηση καταλυμάτων τα δύο τρίτα (66%) λένε ότι τα προγράμματα ανταμοιβών είναι σημαντικά γι’ αυτούς.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *