Photo by Andre Furtado on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Καναδών | Στο +30%, έναντι του 2019

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Καναδοί συνεχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια, καθώς ο κλάδος ανακάμπτει από τις διαταραχές της πανδημίας, αλλά πολλοί επιλέγουν πιο κοντινούς προορισμούς, με τα ταξίδια προς τις ΗΠΑ να αυξάνονται, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της RBC Economics.

Οι δαπάνες για ταξίδια έχουν αυξηθεί σχεδόν κατά 30%, σε σχέση με τα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με την έκθεση.

Τον Ιανουάριο του 2022, οι Καναδοί δαπανούσαν περίπου 60% λιγότερα για ταξίδια από ό,τι πριν από την έναρξη της πανδημίας. Όμως, ο αριθμός αυτός σύντομα “εκτοξεύτηκε” και παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα.

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2023, περισσότεροι από 10 εκατομμύρια Καναδοί έκαναν ταξίδια στο εξωτερικό, αριθμός αυξημένος κατά 7%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.

Το περασμένο καλοκαίρι, τα ξενοδοχεία και οι εκδρομές ήταν πολύ πιο ακριβά από ό,τι το 2019, ενώ οι πτήσεις ήταν πάνω από 30% πιο ακριβές και οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων 50%.

Το κόστος που σχετίζεται με τις συγκεκριμένες δραστηριότητες έχει μειωθεί ελαφρώς, αλλά οι Καναδοί έχουν να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος διαβίωσης εν μέσω της “εκτίναξης” των επιτοκίων φέτος. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να τους εμποδίζει να επενδύσουν στα ταξίδια.

Σύμφωνα με την RBC, περισσότεροι Καναδοί έχουν επιλέξει να ταξιδέψουν αεροπορικώς παρά οδικώς μέχρι στιγμής εφέτος. Κατά το πρώτο διάστημα του έτους, ο αριθμός των Καναδών που επέστρεψαν στον Καναδά από ταξίδι με αεροπλάνο αυξήθηκε κατά 42%.

ΗΠΑ επιλέγουν οι Καναδοί

Ωστόσο, ένα μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των πτήσεων κατευθύνεται πλέον προς τις ΗΠΑ και όχι προς προορισμούς που βρίσκονται πιο μακριά. Περίπου 134% περισσότεροι κάτοικοι του Καναδά επέστρεψαν στη χώρα από τις ΗΠΑ αεροπορικώς μεταξύ Ιανουαρίου και Απριλίου 2023, σε σύγκριση με το 2019. Στην έκθεση διατυπώθηκε η θεωρία ότι η τιμή έπαιξε ρόλο σε αυτό, καθώς τα μικρότερης διάρκειας ταξίδια είναι φθηνότερα.

Όμως, η τιμή δεν είναι το μόνο κίνητρο για τους Καναδούς που επιδιώκουν να ταξιδέψουν αυτή τη στιγμή. Η έκθεση εξέτασε επίσης τις τάσεις της Google Trends και διαπίστωσε ότι αυξημένος αριθμός Καναδών αναζητούν συχνότερα τη λέξη “καλύτερο” όταν πραγματοποιούν αναζητήσεις που σχετίζονται με ταξίδια στο Google, σε αντίθεση με τη λέξη “φθηνό”. Πριν από την πανδημία, και το 2020 και το 2021, η διαφορά ήταν μικρότερη μεταξύ εκείνων που έψαχναν το “καλύτερο”, έναντι εκείνων που έψαχναν το “φθηνό”, αλλά η διαφορά έχει αυξηθεί τον τελευταίο χρόνο.

Εντός του Καναδά, οι ταξιδιωτικές τάσεις μετατοπίζονται ανατολικά, με τον Ατλαντικό Καναδά να παρουσιάζει μεγαλύτερη αύξηση του ενδιαφέροντος σύμφωνα με το Google Trends, σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη περιοχή της χώρας. Ταυτόχρονα, οι ανατολικές επαρχίες αυξάνουν τον πληθυσμό τους, ενδεχομένως λόγω των αυξημένων επιπέδων απομακρυσμένης εργασίας.

Η έκθεση προβλέπει ότι, ενώ είναι πιθανό να υπάρξει σύντομα μια κάμψη στις ταξιδιωτικές δαπάνες, καθώς οι Καναδοί αντιμετωπίζουν μια ολοένα και πιο ακριβή διαβίωση, είναι απίθανο να δούμε τη ζήτηση να μειώνεται δραματικά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *