“Έκρηξη” των αναζητήσεων σε δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς, ανάμεσά τους η Ρόδος και η Κρήτη, καταγράφεται στη Βρετανία, σύμφωνα με την έκθεση της British Airways Holidays, για τις ταξιδιωτικές τάσεις των Βρετανών καταναλωτών εφέτος το Καλοκαίρι.
Εξετάζοντας τις συμπεριφορές και τις στάσεις που διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις σήμερα, η έκθεση αποκαλύπτει ότι το 63% των Βρετανών καταναλωτών δηλώνουν ότι οι διακοπές είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίο φροντίζουν τον εαυτό τους. Στο πλαίσιο αυτό, περισσότεροι από τους μισούς Gen Z και Millennials σχεδιάζουν να κλείσουν φέτος ένα πακέτο διακοπών και σε ποσοστό 40% συνδέουν το “all-inclusive” με την πολυτέλεια.
Σύμφωνα με την έκθεση, προορισμοί όπως η Αττάλεια, η Ρόδος, η Κρήτη και οι Μαλδίβες σημειώνουν “έκρηξη” στις αναζητήσεις, σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία. Ειδικότερα, κατακόρυφη αύξηση 220% των αναζητήσεων για πακέτα διακοπών παρατηρείται για την Αττάλεια, της Τουρκίας, με τις Μαλδίβες να ακολουθούν στη δεύτερη θέση (+239%) και τη Ρόδο στην τρίτη θέση (+212%). Η άνοδος στις αναζητήσεις για την Κρήτη διαμορφώνεται στο 126%, με το νησί να βρίσκεται στην έβδομη θέση από πλευράς αναζητήσεων στη βρετανική, τουριστική αγορά. Ενώ, αύξηση της τάξης του 165% καταγράφεται και στις αναζητήσεις για πακέτα διακοπών στη Λάρνακα της Κύπρου.
Οι προορισμοί, οι οποίοι παρουσίασαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις αναζητήσεις για πακέτα διακοπών που πραγματοποιήθηκαν στο ba.com από την 1η Ιανουαρίου έως τις 25 Απριλίου 2023, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019, είναι οι ακόλουθοι:
Αττάλεια, Τουρκία +220%
Μαλδίβες +239%
Ρόδος, Ελλάδα +212%
Νάσβιλ, ΗΠΑ +134%
Λάρνακα, Κύπρος 165%
Μαρακές, Μαρόκο +168%
Κρήτη +126%
Κανκούν, Μεξικό +134%
Ίμπιζα, Ισπανία +115%
Μαγιόρκα, Ισπανία +109%
Στη μόδα οι διακοπές all in
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα πάνω από 2.000 Βρετανών καταναλωτών, αποκαλύπτει:
-Το 41% των Millennials σχεδιάζει να κάνει διακοπές all-inclusive το 2023, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά.
-Τα ταξίδια αποτελούν αδιαπραγμάτευτη δαπάνη για τους καταναλωτές, με τα δύο τρίτα να δηλώνουν ότι τα ταξίδια έχουν γίνει πιο πολύτιμα μετά την πανδημία. Το 63% των καταναλωτών δηλώνουν ότι οι διακοπές είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίο περιποιούνται τον εαυτό τους
-Τα ταξίδια δεν αφορούν πλέον αποκλειστικά τη χαλάρωση ή την περιπέτεια. Οι καταναλωτές αναζητούν έναν συνδυασμό και των δύο. Περισσότεροι από τους μισούς περιπετειώδεις ταξιδιώτες θέλουν να περνούν χρόνο με τους αγαπημένους τους στις διακοπές
-Το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου έχει κάνει λιγότερες αλλά μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές σε μια προσπάθεια να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα. Ο μέσος παραθεριστής σχεδιάζει να περάσει 18 ημέρες στο εξωτερικό σε μόλις 2,1 ταξίδια
-Η πολυτέλεια αφορά περισσότερο τις εμπειρίες που ζουν μια φορά στη ζωή παρά τα ξενοδοχεία 5*, λέει το 45% των καταναλωτών
-Οι καταναλωτές εξισορροπούν την επιθυμία τους να ζουν τη στιγμή με την ανάγκη για αυστηρότερο προγραμματισμό των διακοπών. Τα all-inclusive ξενοδοχεία και τα πακέτα διακοπών είναι το αντίδοτο στα απροσδόκητα έξοδα. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι αυτοί που το υιοθετούν αυτό.
-Πάνω από το 70% των καταναλωτών προτιμούν πλέον να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους μέσω αξιόπιστων παρόχων για μεγαλύτερη ασφάλεια.