Unsplash
Photo by Florian Hahn on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Διακοπές σχεδιάζει το 70% των Αμερικανών | Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες και τα διεθνή ταξίδια εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο εντυπωσιακό ποσοστό του 70% (7 στους 10) οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της MMGY Travel Intelligence για το πορτρέτο των Αμερικανών ταξιδιωτών, η οποία διαπιστώνει μείωση της συνολικής πρόθεσης για ταξίδια, αλλά και αξιοσημείωτες αυξήσεις στη συχνότητα των ταξιδιών, στα διεθνή ταξίδια και στις προγραμματισμένες δαπάνες.

Σύμφωνα με την έρευνα της MMGY, παρόλο που στην πλειοψηφία τους οι Αμερικανοί έχουν ταξιδιωτικά σχέδια το ποσοστό τους (70%)είναι μειωμένο έναντι του 73% που ήταν τον Οκτώβριο και σημαντικά μειωμένο από το 86% πριν από ένα χρόνο.

“Η όποια κάμψη βλέπουμε στις ταξιδιωτικές προθέσεις συνδέεται σχεδόν αποκλειστικά με νοικοκυριά με χαμηλότερο εισόδημα, όπου οι ανησυχίες για τα προσωπικά οικονομικά και την οικονομική προσιτότητα των ταξιδιών έχουν εγγενώς μεγαλύτερη βαρύτητα”, δήλωσε ο Chris Davidson, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της MMGY Travel Intelligence. “Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ταξιδιωτών φαίνεται ότι είναι έτοιμη να ταξιδέψει περισσότερο και να ξοδέψει περισσότερα το επόμενο έτος, και αυτό θα πρέπει να αντισταθμίσει αποτελεσματικά εκείνους που ενδέχεται να μην ταξιδέψουν”.

Παρά τη μείωση του ποσοστού των ενηλίκων Αμερικανών που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες, ο προβλεπόμενος αριθμός ταξιδιών (4,2 ταξίδια, από 3,9 τον Φεβρουάριο του 2022) και οι προθέσεις δαπανών (4.339 $, από 2.581 $ τον Φεβρουάριο του 2022) οδηγούν σε αύξηση των ταξιδιών, που προγραμματίζονται.

Ένα άλλο θετικό συμπέρασμα είναι ότι το ενδιαφέρον για τα διεθνή ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται. Σύμφωνα με τη μελέτη, 8 στους 10 ενεργούς ταξιδιώτες αναψυχής ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τα επόμενα δύο χρόνια, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από το 73% που εμφάνισε ενδιαφέρον τον Φεβρουάριο του 2022.

“Αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει σε μια υποομάδα ταξιδιωτών που δίνουν προτεραιότητα στα διεθνή ταξίδια, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι ανεκπλήρωτη ζήτηση για προορισμούς που μόλις έχουν ανοίξει για τους εισερχόμενους διεθνείς ταξιδιώτες”, δήλωσε ο κ. Davidson. “Αυτά είναι καλά νέα για μέρη όπως η Ασία και η Ωκεανία, που μόλις πρόσφατα άνοιξαν για τους Αμερικανούς τουρίστες, που έχουν κερδίσει σημαντικό ενδιαφέρον ως ταξιδιωτικός προορισμός από πέρυσι”.

Το Portrait of American Travelers® “Ανοιξιάτικη Έκδοση” εξετάζει τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις περισσότερων από 4.500 ενηλίκων στις ΗΠΑ, με βάση δεδομένα που συλλέχθηκαν τον Φεβρουάριο.

Άλλες βασικές διαπιστώσεις περιλαμβάνουν:

– Η ξενοδοχειακή βιομηχανία φαίνεται να ανακάμπτει μετά την πανδημία που έστρεψε τα ενδιαφέροντα των ταξιδιωτών σε εναλλακτικές λύσεις όπως οι βραχυχρόνιες ενοικιάσεις και το κάμπινγκ. Στην πραγματικότητα, το 70% των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής που σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές τους επόμενους έξι μήνες σχεδιάζουν να μείνουν σε ξενοδοχείο/θέρετρο, από 60% τον Φεβρουάριο του 2022. Παρά τις ανησυχίες για τη μείωση του Covid-19, τα πρότυπα καθαριότητας εξακολουθούν να είναι μεταξύ των κορυφαίων χαρακτηριστικών που αναζητούν οι ταξιδιώτες κατά την επιλογή των καταλυμάτων.

– Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, 6 στους 10 ενεργούς ταξιδιώτες αναψυχής είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για να υποστηρίξουν παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών που επιδεικνύουν περιβαλλοντική υπευθυνότητα, ποσοστό σχετικά αμετάβλητο από το 62% πέρυσι. Ειδικότερα, οι νεότερες γενιές είναι πιο πρόθυμες από τις παλαιότερες γενιές να αναλάβουν χρηματικές δεσμεύσεις για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση προγραμμάτων αειφορίας, ενώ οι παλαιότερες γενιές είναι πρόθυμες να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές, αν αυτό δεν αυξάνει το κόστος, όπως τα ταξίδια εκτός εποχής ή η χρησιμοποίηση λιγότερων πλαστικών μιας χρήσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

– Τέλος, σε ό,τι αφορά τις πηγές πληροφόρησης για ταξιδιωτικές ιδέες και έμπνευση, οι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι αναζητούν περισσότερες πηγές από ό,τι το 2022, επικοινωνώντας την αυξημένη χρήση ιστοτόπων κριτικών, διαδικτυακών οδηγών επισκεπτών, ιστοτόπων προορισμών και άλλων ταξιδιωτικών μέσων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *