Photo by Tee Haynes on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Διπλάσιος σχεδόν ο αριθμός των νέων Αμερικανών ταξιδιωτών στην Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι | Στο +43% οι κρατήσεις για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κατακόρυφη άνοδο για την Ελλάδα στις κρατήσεις ταξιδιών της Gen Z και της Millennial από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το φετινό καλοκαίρι, αποκαλύπτει ο εξειδικευμένος στα ταξίδια για νέους tour operator Contiki.

Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας του τουριστικού πράκτορα και της OnePoll, τα καλοκαιρινά ταξίδια βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και οι νεότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες, ηλικίας μεταξύ 18-35 ετών είναι πιο έτοιμοι για περιπέτειες από ποτέ.

Η Contiki διαπιστώνει δύο βασικές τάσεις στις κρατήσεις για το φετινό καλοκαίρι των δύο νεότερων γενεών ταξιδιωτών. Αυτές είναι:

-Ταξίδια σε μία χώρα στο τέλος της σεζόν

Για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, τα καλοκαιρινά ταξίδια σημαίνουν να γνωρίσουν μια μόνο χώρα αντί να περιηγηθούν σε πολλές συνολικά. Για το καλοκαίρι αυτό επιλέγουν να ταξιδέψουν αργότερα, με τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο να είναι οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικοί μήνες.

Η Ελλάδα και η Ισλανδία έχουν σημειώσει αύξηση στις κρατήσεις ταξιδιών φέτος, με την Ελλάδα να παρουσιάζει αύξηση 43% στις κρατήσεις, σε σύγκριση με το 2019 και την Ισλανδία να σημειώνει κατακόρυφη άνοδο κατά 176%, έναντι του 2019.

Όμως, ο πιο δημοφιλής προορισμός είναι μακράν η Ιαπωνία. Με αύξηση 192% από το 2019, ο τουριστικός πράκτορας αναγνωρίζει ότι το πιο δημοφιλές δρομολόγιο του πολιτιστικού προορισμού είναι η περιήγηση στην Ιαπωνία για μια εβδομάδα, ένα 8ήμερο ταξίδι στο Τόκιο, το Κιότο και την Οσάκα.

Η Ταϊλάνδη είναι ένας ακόμη δημοφιλής προορισμός, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση σε δημοτικότητα κατά τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο φέτος, μετά την Ιαπωνία και την Ισλανδία.

-Τα σόλο ταξίδια παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση

Στην πρόσφατη έρευνά της η Contiki διαπίστωσε ότι το 41% των νέων ταξιδιωτών, είτε έχουν ήδη ταξιδέψει μόνοι τους, είτε θα ταξίδευαν μόνοι τους στο μέλλον, αναφέροντας ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσουν νέους ανθρώπους. Το 60% των συμμετεχόντων στην έρευνα, που έχουν συμμετάσχει σε ένα γκρουπ ταξιδιωτών, είπαν ότι απολαμβάνουν επίσης την επαφή με νέους ανθρώπους, σε σχέση με τα παραδοσιακά ταξίδια.

Σύμφωνα με τις τάσεις των κρατήσεων της Contiki, η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών ηλικίας 18-35 ετών θέλει να επιβραδύνει τα πράγματα και να περιπλανηθεί περισσότερο. Από την Ιαπωνία μέχρι την Ταϊλάνδη, η Ασία ανεβαίνει στα charts, και ενώ εξακολουθεί να υπάρχει θέση για το εμβληματικό tour στην Ευρώπη, που συνδυάζει όσο το δυνατόν περισσότερες πόλεις και προορισμούς σε ένα ταξίδι, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αποφεύγουν τη φασαρία και δίνουν προτεραιότητα σε ταξίδια σε μία μόνο χώρα, που προσφέρουν μια πιο διεξοδική γνωριμία με έναν προορισμό.

“Αυτή η δημογραφική ομάδα δεν επικεντρώνεται μόνο στο να διαγράφει προορισμούς από τις λίστες με τα αγαπημένα της ταξίδια, αλλά και στο να αφομοιώνει την τοπική κουλτούρα και τον τρόπο ζωής -σκεφτείτε να πίνετε έναν Freddo espresso σε έναν παράδρομο της Μυκόνου για μία, δύο, τρεις ώρες- το αντίθετο από τις πόλεις με τους γρήγορους ρυθμούς που οι περισσότεροι Αμερικανοί έχουν συνηθίσει. Αναζητούν διακοπές όπου μπορούν να αφήσουν το ρολόι τους (ή το αντίστοιχο iPhone) στο σπίτι”, λέει η Melissa DaSilva, πρόεδρος της Contiki για την αγορά της Βορείου Αμερικής.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Διπλάσιος σχεδόν ο αριθμός των νέων Αμερικανών ταξιδιωτών στην Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι | Στο +43% οι κρατήσεις για Αύγουστο και Σεπτέμβριο

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *