ΕΡΕΥΝΑ: Δυσαρεστημένοι οι επιβάτες από τις υπηρεσίες των αεροπορικών εταιριών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΟΝΕΥ

Σημαντικές ελλείψεις στην εξυπηρέτηση των πελατών και στην ποιότητα των πληροφοριών που παρέχουν οι αεροπορικές εταιρίες, διαπιστώνει έρευνα του παρόχου υπηρεσιών για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών Flightright.

Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας, η πλειονότητα των επιβατών εμφανίζονται δυσαρεστημένοι με τη δυνατότητα και την εξυπηρέτηση της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και με την ποιότητα των πληροφοριών που λαμβάνουν σε περίπτωση διαταραχών στην πτήση.

Σύμφωνα με την Flightright, μόνο το 20% των σχεδόν 1.000 ερωτηθέντων ήταν ικανοποιημένο από τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της αεροπορικής εταιρίας τους μετά την ενημέρωσή τους για προβλήματα όπως καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων. Μόλις οι μισοί από τους ερωτηθέντες ήταν δυσαρεστημένοι ή πολύ δυσαρεστημένοι.

Σύμφωνα με τον πάροχο υπηρεσιών, η ποιότητα των πληροφοριών που παρέχουν οι αεροπορικές εταιρίες μετά από δυσλειτουργίες στις πτήσεις είναι ακόμη πιο δυσμενής. Μόνο το 23% των ερωτηθέντων την αξιολόγησαν ως πολύ καλή ή καλή. Μια σημαντικά μεγαλύτερη ομάδα, το 36%, θεώρησε την παροχή πληροφοριών ως επαρκή και ικανοποιητική, ενώ το 41% αξιολόγησε την ποιότητα ως κακή.

Ελλείψεις σε όλους τους τομείς

Σε ερώτηση σχετικά με την εξυπηρετικότητα της υπηρεσίας υποστήριξης πελατών, μόνο το 8% των συμμετεχόντων στην έρευνα ήταν ικανοποιημένο. Το 30% αξιολόγησε την υπηρεσίας ως ουδέτερη και το 42% ως αρνητική.

Σύμφωνα με την Flightright, ένας άλλος προβληματικός τομέας είναι η διαμονή σε περίπτωση ακύρωσης πτήσεων. Μόνο το 9% των επιβατών θεώρησαν ότι έτυχαν καλής διαμονής και το 12% ικανοποιητικής διαμονής. Αντίθετα, το 25% δήλωσε ότι δεν τους προσφέρθηκε διαμονή, παρόλο που θα έπρεπε, όπως προκύπτει από τον κανονισμό της ΕΕ για τα δικαιώματα των επιβατών.

Εν τω μεταξύ, με βάση τα στοιχεία της Flightright, οι πελάτες που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν “μάλλον απρόθυμοι” να συστήσουν την αεροπορική τους εταιρία σε άλλους επιβάτες. Το 7% των ερωτηθέντων θα συνιστούσαν οπωσδήποτε την αεροπορική τους εταιρία, ενώ το 41% μάλλον ή σίγουρα δεν θα συνιστούσε την αεροπορική του εταιρία και το 30% παρέμενε αναποφάσιστο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *