Μια ισχυρή τάση των Αμερικανών ταξιδιωτών προς τα ταξίδια αναψυχής, τις οικογενειακές διακοπές και τα αεροπορικά ταξίδια αποκαλύπτει νέα έρευνα, σύμφωνα με την οποία η πλειοψηφία των ταξιδιωτών επιλέγουν ταξίδια στο εσωτερικό των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με έρευνα της Allianz Partners USA, η οποία εξέτασε τα καλοκαιρινά ταξιδιωτικά σχέδια και την αγοραστική συμπεριφορά σχεδόν 5.000 πελατών της εταιρίας ταξιδιωτικής ασφάλισης και βοήθειας, το 65% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές εντός των Ηνωμένων Πολιτειών. Εν τω μεταξύ, η Ευρώπη προσελκύει το 17% των ταξιδιωτών, ενώ το Μεξικό, η Καραϊβική και η Χαβάη προσελκύουν το 10% όσων αναζητούν μια καλοκαιρινή απόδραση.
Είτε μένουν στις ΗΠΑ, είτε κατευθύνονται στο εξωτερικό, για πολλούς, τα οικογενειακά ταξίδια ξεχωρίζουν ως πρωταρχικός στόχος, με το 42% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι τα καλοκαιρινά τους ταξίδια θα περιστραφούν γύρω από το να περάσουν ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Τα ατομικά ταξίδια αντιπροσωπεύουν το 20% των ταξιδιωτικών σχεδίων των Αμερικανών, οι αποδράσεις με φίλους αποτελούν το 15% και τα ρομαντικά ταξίδια για δύο σχεδιάζονται από το 14%.
Η αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου αποτελεί επίσης σημαντική προτεραιότητα για το 87% των ταξιδιωτών, ενώ μόνο το 3% ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους και το 10% συνδυάζουν επαγγελματικές δραστηριότητες και αναψυχή.
Το 56% των ερωτηθέντων προτιμούν το αεροπλάνο ως μέσο μεταφοράς. Εν τω μεταξύ, το 11% θα χρησιμοποιήσει το δικό του όχημα, το 4% θα χρησιμοποιήσει ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και το 3% θα ταξιδέψει με τρένο ή λεωφορείο. Τα θαλάσσια μέσα μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ποταμόπλοιων, των πλοίων εξερεύνησης και των κρουαζιερόπλοιων, αντιπροσωπεύουν το 7% των καλοκαιρινών ταξιδιών. Επιπλέον, το 19% των συμμετεχόντων στην έρευνα σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν συνδυασμό αυτών των μέσων μεταφοράς.
Όσον αφορά τη διαμονή, το 40% των ταξιδιωτών θα μείνει σε ξενοδοχεία και θέρετρα, ενώ το 23% θα μείνει με την οικογένεια και τους φίλους του αυτό το καλοκαίρι. Εν τω μεταξύ, το 7% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα επιλέξουν βραχυχρόνιες μισθώσεις, όπως η Airbnb, 4% θα διαμείνουν σε ιδιωτική εξοχική κατοικία και 9% θα ταξιδέψουν με κρουαζιερόπλοια ή ποταμόπλοια. Ένας συνδυασμός επιλογών διαμονής θα χρησιμοποιηθεί από το 19% των ταξιδιωτών.
Σύμφωνα με τη φετινή τάση του “gig-tripping”, πολλοί ταξιδιώτες στις ΗΠΑ κάνουν ταξίδια για να εξασφαλίσουν ότι θα δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες, οι οποίοι έχουν επιστρέψει σε περιοδείες μετά την πανδημία. Όπως προκύπτει, το 34% σχεδιάζει να παρακολουθήσει μια θεατρική παράσταση ή show και το 22% προσβλέπει σε συναυλίες ή μουσικά φεστιβάλ. Άλλες δημοφιλείς δραστηριότητες περιλαμβάνουν την επίσκεψη σε θεματικά ή υδάτινα πάρκα (17%), την παραμονή σε καταφύγια με στόχο την υγεία ή την ευεξία (15%), τη συμμετοχή σε αθλητικές εκδηλώσεις (15%), την παρουσία σε γάμους (14%) ή ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους (13%).
Δεδομένων αυτών των ανησυχιών, πολλοί ταξιδιώτες δίνουν μεγάλη αξία στην απόκτηση ταξιδιωτικής ασφάλισης. Το εντυπωσιακό 78% των ερωτηθέντων πελατών της Allianz Partners δήλωσαν ότι είναι πιθανό να εξασφαλίσουν ξανά ταξιδιωτική προστασία για μελλοντικά ταξίδια.
“Είναι συγκινητικό να βλέπουμε τους ταξιδιώτες να είναι τόσο πρόθυμοι να επανασυνδεθούν με τους αγαπημένους τους αυτό το καλοκαίρι, ενώ παράλληλα βρίσκουν χρόνο για την ξεκούραση και τη χαλάρωση που τόσοι πολλοί Αμερικανοί χρειάζονται απεγνωσμένα”, δήλωσε ο Daniel Durazo, διευθυντής εξωτερικής επικοινωνίας της Allianz Partners USA.