© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Η Ελλάδα στην τριάδα των Αμερικανών για ταξίδια το 2024 | Υψηλή η ζήτηση για την Ευρώπη | Κορυφαία επιλογή η Ιταλία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ζήτηση για την Ευρώπη παραμένει εξαιρετικά υψηλή στην αμερικανική, ταξιδιωτική αγορά, με την Ιταλία να αποτελεί την πρώτη επιλογή των Αμερικανών για ταξίδια το 2024 και την Ελλάδα να βρίσκεται στην τρίτη θέση, όπως αποκαλύπτει έρευνα της American Marketing Group (AMG), σύμφωνα με την οποία η πιο δημοφιλής τάση για το επόμενο έτος παραμένουν τα ταξίδια all in.

Σύμφωνα με την έρευνα, τρεις ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα των προορισμών που οι Αμερικανοί επιθυμούν να ταξιδέψουν το επόμενο έτος, με την Ιταλία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση, την Ελλάδα να έρχεται τρίτη και την Πορτογαλία πέμπτη.

Τις δύο άλλες θέσεις της πεντάδας συμπληρώνουν η Αλάσκα, στη δεύτερη θέση, αποτελώντας, μάλιστα, τη μοναδική περιοχή στις ΗΠΑ που βρίσκεται στο Top 5 και η Ριβιέρα Μάγια του Μεξικού, στο νούμερο 4.

Η AMG αποκάλυψε επίσης τις προβλέψεις της για τους κορυφαίους προορισμούς της επόμενης χρονιάς, με βάση τη ζήτηση, τόσο για ταξίδια της “bucket-list”, όσο και για τοποθεσίες εκτός των συνηθισμένων, με τη Νότια Αφρική να βρίσκεται στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Ανατολική Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Ταϊλάνδη και την Ανταρκτική.

Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις του 2024

Τα ταξίδια all-inclusive είναι η πιο δημοφιλής ταξιδιωτική τάση για το 2024, με την AMG να επισημαίνει την επιθυμία των ταξιδιωτών για “επιπλέον αξία και ευκολία στον προγραμματισμό των διακοπών τους”. Οι ποτάμιες κρουαζιέρες, ακολουθούν στη δεύτερη θέση και τα ταξίδια πολλών γενεών, οι κρουαζιέρες στον ωκεανό και τα ταξίδια μικρών ομάδων συμπληρώνουν τη λίστα.

Σύμφωνα με την έρευνα, το ενδιαφέρον για ταξίδια πολλών γενεών και ομαδικά ταξίδια πιθανόν να ενισχύεται από τη συνεχιζόμενη μετα-πανδημική επιθυμία των ανθρώπων να περνούν χρόνο και να ταξιδεύουν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Αναδυόμενες ταξιδιωτικές τάσεις

Δεδομένης της σημερινής πρόθεσης των καταναλωτών να μετατρέψουν τα ταξιδιωτικά τους όνειρα σε πραγματικότητα, τα ταξίδια της “bucket list” είναι η κορυφαία αναδυόμενη τάση που αποκαλύφθηκε από την έρευνα, η οποία συμπληρώνεται από τις εξατομικευμένες εμπειρίες ((Νο. 2), τους προορισμούς εκτός της πεπατημένης ((Νο. 3), τα αυθεντικά ταξίδια (Νο. 4) και τον σχεδιασμό ταξιδιών με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (Νο. 5).

“Η αίσθηση της περιπέτειας των ανθρώπων έχει ξυπνήσει”, δήλωσε η Nicole Mazza, επικεφαλής μάρκετινγκ της AMG, συνοψίζοντας τα ευρήματα της έρευνας. Για να προσθέσει: “Είναι “πεινασμένοι” για μακρινές διεθνείς εμπειρίες. Θέλουν να ανοίξουν τα φτερά τους και να δοκιμάσουν κάτι νέο, είτε πρόκειται για επίσκεψη σε ένα νέο προορισμό, είτε για μια νέα δραστηριότητα ή ένα νέο είδος ταξιδιού”.

Σύμφωνα με την κα. Mazza, οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στις λίστες με τα αγαπημένα τους ταξίδια όσο ποτέ άλλοτε και κάνουν στον εαυτό τους δώρο ένα ταξίδι. “Δεν περιμένουν πια για το πότε, αν ή πώς. Συνεργάζονται πλέον με τους ταξιδιωτικούς συμβούλους για να προσαρμόσουν διακοπές που θα δημιουργήσουν πολύτιμες αναμνήσεις για το υπόλοιπο της ζωής τους”, συμπλήρωσε.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *