Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Η έλλειψη προσωπικού η νέα πραγματικότητα σε Τουρισμό και Ξενοδοχία | Η κριτική των πελατών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τις κριτικές για την έλλειψη προσωπικού στα ξενοδοχεία να έχει πενταπλασιαστεί εφέτος, οι ταξιδιώτες φαίνεται να έρχονται πλέον αντιμέτωποι με την παγίωση μια τάσης, η οποία δεν είναι νέα, τις περικοπές στις υπηρεσίες, όπως διαπιστώνει πρόσφατη έρευνα του HolidayCheck, της μεγαλύτερης γερμανόφωνης πύλης κριτικών.

Δωμάτια ξενοδοχείων που δεν είναι έτοιμα για χρήση, περιορισμένος αριθμός προσωπικού εξυπηρέτησης συνιστούν κάποιες από τις παρατηρήσεις των παραθεριστών εφέτος. Οι ελλείψεις προσωπικού είναι κυρίαρχες στις περισσότερες εγκαταστάσεις του κλάδου των ξενοδοχείων και της εστίασης το καλοκαίρι του 2022, αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται για νέο φαινόμενο. “Ακόμη και πριν από το 2020, υπήρχε ήδη έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού σε πολλές εγκαταστάσεις. Ο κορωνοϊός, ωστόσο, έχει τώρα επιδεινώσει δραστικά την κατάσταση αυτή. Στους προορισμούς διακοπών, αλλά και στη Γερμανία, πολλά ξενοδοχεία είναι υποστελεχωμένα και οι διευθυντές δυσκολεύονται να βρουν νέους υπαλλήλους”, εξηγεί η Nina Hammer, εκπρόσωπος Τύπου και ταξιδιωτική εμπειρογνώμονας στο HolidayCheck.

Εντούτοις, οι παραθεριστές δείχνουν να αντιλαμβάνονται ότι το προσωπικό των ξενοδοχείων προσπαθεί με όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις να αντισταθμίσει την ισχνή στελέχωση. “Το πρόβλημα αυτό αντικατοπτρίζεται στις κριτικές των παραθεριστών μας στο HolidayCheck. Σε σύγκριση με το 2018, ο αριθμός των αξιολογήσεων στις οποίες αναφέρεται ρητά η έλλειψη προσωπικού έχει πενταπλασιαστεί”, εξηγεί η Nina Hammer.

Ενώ το ποσοστό των αξιολογήσεων που αφορούν την έλλειψη προσωπικού παρέμεινε σταθερό από το 2018 έως το 2020, αυξήθηκε σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Μόνο φέτος, υπάρχουν ήδη περισσότερες από 600 κριτικές που αφορούν το θέμα αυτό.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι πολλοί επισκέπτες φαίνεται να έχουν υπομονή και κατανόηση, καθώς όσοι ανέφεραν τις ελλείψεις προσωπικού στην αξιολόγησή τους έδωσαν κατά μέσο όρο με 4,4 στους 6 βαθμούς την υπηρεσία που τους προσφέρθηκε το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου του τρέχοντος έτους. Πρόκειται για 0,5 μονάδες περισσότερο από ό,τι την ίδια περίοδο του 2019. Ο μέσος όρος μάλιστα έχει βελτιωθεί ελαφρώς, σύμφωνα με την εκπρόσωπο του Holidaycheck. Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι μετά από δύο χρόνια κορωνοϊού, οι παραθεριστές έχουν περισσότερη κατανόηση για την κατάσταση που επικρατεί στα ξενοδοχεία και για το  προσωπικό.

 

 

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Η έλλειψη προσωπικού η νέα πραγματικότητα σε Τουρισμό και Ξενοδοχία | Η κριτική των πελατών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *