Photo by Skitterphoto on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Ένας στους τρεις Ευρωπαίους αντιμετώπισαν καθυστέρηση πτήσης το 2022

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Περί τα 244 εκατομμύρια Ευρωπαίους επιβάτες επηρεάστηκαν από καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων της τελευταίας στιγμής, σύμφωνα με έρευνα δεδομένων που διεξήγαγε η πύλη για τα δικαιώματα των επιβατών Airhelp.

Σύμφωνα με την έρευνα, η πολιτική αεροπορική κυκλοφορία στην Ευρώπη ήταν και πέρυσι ιδιαίτερα άναρχη. Έτσι, από το σύνολο των 795 εκατομμυρίων μεταφερόμενων επιβατών, 244 εκατομμύρια επιβάτες αντιμετώπισαν προβλήματα με τις πτήσεις τους, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 31% του συνόλου των επιβατών.

Το τελευταίο έτος πριν από την κρίση του κορωνοϊού, το 2019, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 24%, σε 1.125 δισεκατομμύρια ταξιδιώτες.

“Ειδικά το καλοκαίρι έδειξε ότι τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρίες δεν ήταν προετοιμασμένες από άποψη προσωπικού για την αύξηση των αεροπορικών ταξιδιών μετά την πανδημία”, δήλωσε ο επικεφαλής της Airhelp, Tomasz Pawliszyn.

Σύμφωνα με τη μελέτη, έως και το 40% των επιβατών αντιμετώπισε προβλήματα με τις πτήσεις τους καλοκαιρινούς μήνες. Άλλες αιτίες καθυστερήσεων ήταν οι απεργίες και οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Ο κ. Pawliszyn δεν φαίνεται αισιόδοξος για το 2023, επισημαίνοντας ότι, δεν διαφαίνεται βελτίωση.

“Αναμένουμε ότι αυτή η αρνητική τάση θα συνεχιστεί και φέτος. Όπως και σε πολλούς άλλους κλάδους, η έλλειψη ειδικευμένων εργαζομένων εξακολουθεί να αποτελεί σοβαρό πρόβλημα που δυσχεραίνει τις πτητικές λειτουργίες. Σε αυτό έρχονται να προστεθούν οι απεργίες του προσωπικού, οι οποίες προκαλούν πρόσθετες καθυστερήσεις”, είπε.

Σύμφωνα με την Airhelp, η Ολλανδία ήταν η χώρα με τις περισσότερες καθυστερήσεις πτήσεων σε ποσοστό 37%, ακολουθούμενη από τη Βρετανία και τη Γερμανία από κοινού, όπου το 36% των επιβατών αντιμετώπισε καθυστερήσεις.

Αντίστοιχα, το αεροδρόμιο της Κέρκυρας αναδείχθηκε στο λιγότερο ακριβές αεροδρόμιο στην Ευρώπη, με επόμενο αυτό του Μάντσεστερ και στην τρίτη θέση να ακολουθεί το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.

Πτήσεις που απογειώθηκαν με περισσότερο από 15 λεπτά καθυστέρηση από το χρονοδιάγραμμα αξιολογήθηκαν ως μη ακριβείς. Ενώ, οι συνδέσεις που ακυρώθηκαν την εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη απογείωση θεωρήθηκαν ακυρώσεις.

Who is Who

Η AirHelp είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κόσμο για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Από την ίδρυσή της το 2013, έχει βοηθήσει περισσότερους από 16 εκατομμύρια ανθρώπους να διεκδικήσουν αποζημίωση για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις, καθώς και σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης.

Επιπλέον, η AirHelp αναλαμβάνει νομική και πολιτική δράση για την περαιτέρω ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών παγκοσμίως.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *