Photo by Mika Baumeister on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Επιστρέφουν δριμύτεροι οι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες | Σχεδιάζουν πέντε ταξίδια το 2023, διάρκειας 8,7 ημερών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περί τα πέντε ταξίδια σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν σχεδόν οι μισοί από τους εύπορους Κινέζους ταξιδιώτες το 2023, με το 70% να αναζητά αργούς ταξιδιωτικούς ρυθμούς αντί για ένα γεμάτο πρόγραμμα, όπως διαπίστωσε έρευνα που διεξήγαγε ο παγκόσμιος οργανισμός μάρκετινγκ Finn Partners και η συμβουλευτική εταιρία επαγγελματικών ερευνών Consumer Search Group. 

Η έρευνα με τίτλο “Ανάκαμψη της εξερχόμενης ταξιδιωτικής κίνησης: Η επιστροφή των Κινέζων ταξιδιωτών” πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 2.000 εύπορους Κινέζους ταξιδιώτες, στις αρχές του 2023, με μέσο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα πάνω από 1,4 εκατομμύρια γουάν (209.000 δολάρια ΗΠΑ), οι οποίοι έχουν αγοράσει πολυτελή ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες και έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό πριν από την πανδημία.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν εννέα στους δέκα συμμετέχοντες στην ηπειρωτική Κίνα δήλωσαν ότι τους λείπουν τα ταξίδια στο εξωτερικό. Αυτό το συναίσθημα, σε συνδυασμό με την πρόσφατη οικονομική αισιοδοξία για την Κίνα, προοιωνίζεται μια ισχυρή ανάκαμψη της εξερχόμενης κινεζικής αγοράς πολυτελών ταξιδιών και των υπερατλαντικών ταξιδιωτικών σχεδίων των Κινέζων το 2023.

Σύμφωνα με την έκθεση, σχεδόν ένας στους δύο εύπορους Κινέζους ταξιδιώτες σχεδιάζει τουλάχιστον πέντε ταξίδια το 2023. Κατά μέσο όρο, σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν 5,9 ταξίδια φέτος, από 5,6 ταξίδια το 2019.

Ενώ η δημογραφική ομάδα των 26 έως 36 ετών παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των προγραμματισμένων ταξιδιών, οι νεότεροι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες ηλικίας 21 έως 25 ετών εξακολουθούν να είναι οι πιο συχνοί ταξιδιώτες.

Αυξημένη η μέση διάρκεια διακοπών και οι ταξιδιωτικές δαπάνες

Μια ευδιάκριτη πλειοψηφία των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θέλει να διαρκεί περισσότερο κάθε ταξίδι, με το 72% να σχεδιάζει διακοπές από έξι έως περισσότερες από δέκα ημέρες το 2023. Αυτό ανεβάζει τη μέση διάρκεια ανά ταξίδι σε 8,7 ημέρες, σε σύγκριση με 8,4 ημέρες το 2019. Η πραγματοποίηση μεγαλύτερης διάρκειας διακοπών είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην ηλικιακή ομάδα 21 έως 25 ετών.

Όσον αφορά τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες, οι συμμετέχοντες στην έρευνα, που ανήκουν στο ποσοστό έως 20 εκατοστημόρια του πλούτου, είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 284.000 γουάν (43.388 US¢) το 2023. Η αύξηση του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού είναι πιο εμφανής στην ηλικιακή ομάδα 36+.

Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης ότι τα αργά ταξίδια αποτελούν προτεραιότητα για τους ερωτηθέντες, με έμφαση στην ποιότητα της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας και όχι στην ποσότητα των στοιχείων που περιλαμβάνονται. Περισσότερο από το 70% των ερωτηθέντων επιθυμούν αργά, αναζωογονητικά ταξίδια αντί για ένα πρόγραμμα γεμάτο δραστηριότητες.

Οι ταξιδιώτες επιθυμούν την εμβάθυνση στην κουλτούρα ώστε να βιώσουν την εμπειρία να ζουν σαν ντόπιοι (58%), να κάνουν περισσότερα οδικά ταξίδια (56%), να φροντίσουν καλύτερα τον εαυτό τους (56%) και να παρακολουθήσουν περισσότερες εκδηλώσεις (51%) στις μελλοντικές τους διακοπές.

Οκτώ στους δέκα ταξιδιώτες δηλώνουν ότι είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν για εμπειρίες αντί για απτά προϊόντα. Αυτό δείχνει την αυξανόμενη δυναμική των αυθεντικών και εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών για την πολυτελή, κινεζική, ταξιδιωτική αγορά, με επίκεντρο την απόλαυση των τοπικών αξιοθέατων και του πολιτισμού.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων σκοπεύουν επίσης να πετάξουν στην πρώτη ή την επιχειρηματική θέση, ενώ ένας στους δύο επιλέγει να μείνει σε υψηλής ποιότητας ή πολυτελή ξενοδοχεία στο επόμενο ταξίδι αναψυχής του.

“Αυτό που βλέπουμε μεταξύ των πιο εύπορων και έμπειρων ταξιδιωτών είναι διαφορετικές νοοτροπίες και συνήθειες”, λέει ο Simon Tye, εκτελεστικός διευθυντής της Consumer Search Group. “Βλέπουμε λιγότερη επιθυμία για φρενήρεις ρυθμούς ταξιδιού και διαδρομές που είναι μελετημένες. Οι Millennials και η Gen Z είναι πιο χαλαροί, προτιμούν εμπειρίες όπου μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους ντόπιους με ουσιαστικό και αυθεντικό τρόπο”.

Επαναλαμβανόμενοι τουρίστες οι Κινέζοι

Μια τάση συμπεριφοράς που επιβεβαιώθηκε από την έρευνα είναι ότι οι ερωτηθέντες θέλουν να επισκεφθούν εκ νέου προορισμούς στους οποίους είχαν θετικές εμπειρίες και ωραίες αναμνήσεις, αφού δεν έχουν ταξιδέψει για περισσότερα από τρία χρόνια. Επιθυμούν να ξαναζήσουν τις καλές στιγμές που έζησαν στο παρελθόν και, ως εκ τούτου, θα δώσουν προτεραιότητα στους αγαπημένους τους προορισμούς, στους οποίους περιλαμβάνονται η Ιαπωνία, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, η Νότια Κορέα, οι ΗΠΑ, η Νέα Ζηλανδία και ο Καναδάς.

Οι γαστρονομικές εμπειρίες παραμένουν ισχυρός μοχλός για τα ταξίδια αναψυχής, αλλά για το 60% των ερωτηθέντων, το φυσικό τοπίο αποτελεί την πρώτη τους προτεραιότητα, ιδίως μεταξύ των ατόμων ηλικίας 36+ (69%).

Οι Κινέζοι εξερχόμενοι ταξιδιώτες επιθυμούν επίσης να ενσωματώσουν την ευεξία στις διακοπές τους (56%), ενώ το ένα τρίτο θα προτιμούσε εμπειρίες που περιλαμβάνουν κάμπινγκ, πεζοπορία, υπαίθριες περιπέτειες και εμβάθυνση σε θέματα κουλτούρας. Τα ψώνια παραμένουν μια δημοφιλής δραστηριότητα διακοπών, αλλά το ενδιαφέρον γι’ αυτά μειώνεται στις νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες από την έρευνα περιλαμβάνουν:

-Το 26% σχεδιάζει τις διακοπές του με βάση τις τοποθεσίες όπου η αγαπημένη του ξενοδοχειακή επωνυμία διαθέτει ξενοδοχείο.
-Οι Κινέζοι ταξιδιώτες επιθυμούν να δημιουργήσουν κοινωνικές σχέσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ελπίζουν να αλληλεπιδράσουν με νέους ανθρώπους στα καταλύματα στα οποία διαμένουν, αναζητώντας μια αίσθηση συναναστροφής, καθώς και σχεδιασμού.
-Τα προ-πανδημικά επίπεδα διεθνών επαγγελματικών ταξιδιών αναμένεται να επανέλθουν για τους Κινέζους ταξιδιώτες της ηπειρωτικής Κίνας το 2023, με μέσο όρο 2,1 ταξίδια ετησίως.
-Εκτός από την επιθυμία για ταξίδια στο εξωτερικό, οι “διακοπές διαμονής” γίνονται επίσης όλο και πιο δημοφιλείς, με το 80% να σχεδιάζει να συνεχίσει τα ταξίδια στο εσωτερικό και το 3% να αναμένει να πραγματοποιήσει τέσσερα έως δέκα ταξίδια με διαμονή το 2023. Αυτό αναδεικνύει την τεράστια ανάπτυξη του εγχώριου ταξιδιωτικού τομέα της Κίνας τα τελευταία τρία χρόνια.

“Γνωρίζουμε ήδη ότι υπάρχει μεγάλη προθυμία και επιθυμία για ταξίδια μετά από χρόνια περιορισμών στα σύνορα της Κίνας”, λέει η Jenny Lo, διευθύνουσα σύμβουλος για την Κίνα της Finn Partners.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Επιστρέφουν δριμύτεροι οι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες | Σχεδιάζουν πέντε ταξίδια το 2023, διάρκειας 8,7 ημερών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *