DIGITAL

Έρευνα: Είναι έτοιμες οι ταξιδιωτικές εταιρείες για την ψηφιακή εποχή;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με το World Economic Forum, η ψηφιοποίηση στις αεροπορικές, ταξιδιωτικές και τουριστικές βιομηχανίες, αναμένεται να δημιουργήσει, έσοδα ύψους 305 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, εξαιτίας της αύξησης της κερδοφορίας μέχρι το 2025.

Αυτό θα πρέπει να καταστήσει την ψηφιοποίηση βασική προτεραιότητα για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Ωστόσο, είναι δύσκολο να βρεθεί μια πλατφόρμα για να το κάνει αυτό.

Αυτό είναι ένα από τα ευρήματα της έκθεσης «Understanding Customer Behaviour Through Demand-Based Analytics white paper from EyeforTravel and Datumize».

xl

Η έρευνα

Σε μια σημαντική έρευνα του κλάδου που παρουσιάζεται στην έκθεση, οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές (ξενοδοχεία, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρες, μεταφορές εδάφους, αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικοί πράκτορες) δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο εσωτερικό τους ζήτημα είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός (34,4% των ερωτηθέντων). Αυτό ακολουθείται από την τεχνολογική ευθυγράμμιση (30,5%) και την πολυετή ανησυχία των δεδομένων και της ποιότητας των δεδομένων (29%), τα οποία και τα δύο είναι κρίσιμα για την επίτευξη ενός ψηφιακού brand κατάλληλου για τον 21ο αιώνα.

«Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι ένα σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αγωνίζεται να κατασκευάσει την απαραίτητη υποδομή για τη δημιουργία ισχυρών ψηφιακών εμπορικών σημάτων», δήλωσε ο Alex Hadwick, επικεφαλής της έρευνας για το EyeforTravel.

Η έρευνα επισημαίνει, ότι τα brands μεταφέρουν τα δεδομένα στο cloud προσπαθούν να επικεντρωθούν στη λήψη μιας εικόνας, που να αποδίδει τη συνολικής ζήτηση.Αυτή είναι η προσέγγιση  και του ξενοδοχειακού γίγαντα IHG.

Ο αντιπρόεδρος διαχείρισης συστημάτων εσόδων της IHG, Jeff Garber, επισήμανε ότι τα περισσότερα δεδομένα στην πλατφόρμα μεγάλων δεδομένων,βοηθούν στην κατανοήση του μοντέλου επιλογής.

Τα αναλυτικά στοιχεία που βασίζονται στη ζήτηση υπόσχονται μια βήμα-αλλαγή στις δυνατότητες των εμπορικών σημάτων, απελευθερώνοντας τεράστιες γνώσεις που θα επιτρέψουν στους καταναλωτές να στοχεύσουν καλύτερα τους καταναλωτές, να κατασκευάσουν προϊόντα ανώτερης ποιότητας και να προσαρμόσουν ταχύτερα στα μεταβαλλόμενα πρότυπα.

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Είναι έτοιμες οι ταξιδιωτικές εταιρείες για την ψηφιακή εποχή;

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *