Photo by Anete Lūsiņa on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Έτοιμοι να “ξεχυθούν” οι Gen Z τη φετινή, εορταστική περίοδο | Περισσότερα ταξίδια και αυξημένες δαπάνες στο… στόχαστρο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότεροι καταναλωτές της Gen Z σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τη φετινή, εορταστική περίοδο, σε σύγκριση με άλλες γενιές, ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα και δίνοντας προτεραιότητα σε νέες πόλεις και εμπειρίες, σύμφωνα με την έκθεση “OOH Καταναλωτικές γνώσεις και ευκαιρίες 4ου τριμήνου 2023: Ταξίδια διακοπών και Αγορές”.

Η έρευνα που διεξήγαγε η The Harris Poll για την Out of Home Association of America (OAAA), την κορυφαία εμπορική ομάδα που εκπροσωπεί ολόκληρη τη διαφημιστική βιομηχανία out of home, διαπίστωσε επίσης ότι οι καταναλωτές της γενιάς Z σκοπεύουν να δαπανήσουν φέτος περισσότερα χρήματα για ταξίδια, δώρα, διακόσμηση, γεύματα και άλλες δαπάνες που αφορούν την προετοιμασία των διακοπών, σε σύγκριση με πέρυσι.

Άλλα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:

– Το 86% των καταναλωτών θα ξοδέψει περισσότερο ή το ίδιο ποσό για τα εορταστικά ταξίδια φέτος, σε σύγκριση με πέρυσι, από 76% το 2022.
– Το 59% των καταναλωτών της γενιάς Z σχεδιάζει να ταξιδέψει για περισσότερες ημέρες τη φετινή περίοδο των εορτών, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά.
-Το 51% των καταναλωτών της Gen Z αναζητούν νέες πόλεις και εμπειρίες εφέτος, έναντι μόλις 32% του γενικού πληθυσμού.
-Περισσότεροι από τους μισούς (53%) καταναλωτές της Gen Z θέλουν να κάνουν διακοπές σε θέρετρο, σε σύγκριση με έναν στους τέσσερις Boomers.
-Το 64% των Boomers θέλουν να έχουν παρατεταμένη διαμονή με φίλους και συγγενείς, έναντι μόλις 46% των καταναλωτών της Gen Z.

Ενώ τα ποσοστά των ταξιδιών για τις διακοπές παραμένουν σταθερά, με το 60% των καταναλωτών να σχεδιάζει να ταξιδέψει τη φετινή, εορταστική περίοδο, σχεδόν οι μισοί (44%) ταξιδιώτες σχεδιάζουν μεγαλύτερα ταξίδια και το ένα τρίτο (36%) σχεδιάζει να ταξιδέψει σε πιο μακρινούς προορισμούς.

Τα οδικά ταξίδια θα συνεχίσουν να κυριαρχούν (62%), ενώ οι ουρανοί θα δουν μια υγιή αύξηση της κίνησης (59% έναντι 48% το 2022).

“Την ερχόμενη περίοδο των διακοπών, οι πολυπόθητοι καταναλωτές της γενιάς Z αναδεικνύονται σε κορυφαίους καταναλωτές, που θα ταξιδεύουν περισσότερο, θα πηγαίνουν σε πιο μακρινούς προορισμούς και θα αγκαλιάζουν νέες πόλεις και νέες εμπειρίες. Είτε πρόκειται για αεροδρόμια, είτε για αυτοκίνητα, είτε για στάσεις λεωφορείων και σταθμούς τρένων, είναι μια λαμπρή ευκαιρία για τα brands να τραβήξουν την προσοχή της Gen Z και να οδηγήσουν σε πραγματική δράση μέσω της διαφήμισης OOH”, δήλωσε η Anna Bager, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της OAAA.

Περισσότερα χρήματα και για δώρα εφέτος τις γιορτές

Στο “μέτωπο” των εορταστικών αγορών, σχεδόν τέσσερις στους 10 (37%) αγοραστές σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για δώρα φέτος, με τη γενιά Z (57%) να ηγείται . Συνολικά, το 68% των αγοραστών διακοπών σχεδιάζουν να δαπανήσουν πάνω από 500 δολάρια για δώρα φέτος, έναντι 57% το 2022. Τα είδη ένδυσης είναι αυτά για τα οποία οι περισσότεροι καταναλωτές θα ξοδέψουν μεγάλα ποσά (60%), ακολουθούμενα από τα προϊόντα τεχνολογίας (41%) και τα παιχνίδια (37%).

Οι αγοραστές διακοπών θα κατακλύσουν τα καταστήματα στα τέλη του φθινοπώρου, με τον Νοέμβριο να σηματοδοτεί το αποκορύφωμα των προγραμματισμένων αγορών τους (το 38% θα πραγματοποιήσει την πλειοψηφία των αγορών δώρων τον Νοέμβριο).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *