Photo by Vinicius Wiesehofer on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Gen Z και Millennials αναζητούν έμπνευση για ταξίδια στα social media

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης για τους Millennials και την Gen Z, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της Klook Pulse.

Όπως αποκάλυψε η έρευνα, τόσο το Instagram, όσο και το YouTube θεωρούνται κορυφαίες πηγές έμπνευσης για ταξίδια από τους ταξιδιώτες της γενιάς Y και της γενιάς Z από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη τον Νοέμβριο, αποκάλυψε επίσης ότι το ένα τρίτο των ταξιδιωτών από αυτές τις ομάδες ασχολούνται καθημερινά με ταξιδιωτικό περιεχόμενο και περισσότεροι από τους μισούς μοιράζονται τακτικά ταξιδιωτικές εμπειρίες σε κοινωνικές πλατφόρμες.

Η Klook διαπίστωσε επίσης τη δύναμη των διαδικτυακών φωνών όταν πρόκειται για ταξιδιωτική έμπνευση, αποκαλύπτοντας ότι πάνω από το 80% των 2.600 συμμετεχόντων στην έρευνά της βασίστηκαν σε συστάσεις από δημιουργούς περιεχομένου για κρατήσεις ταξιδιών.

Επιπρόσθετα, ανέφερε ότι το 64% των Millennials και της Gen Z σχεδιάζουν να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς για ταξίδια φέτος, με σχεδόν τους μισούς από αυτούς να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν έως και 50% περισσότερα για τις διακοπές τους.

Επιπλέον, η προσοχή τους επικεντρώνεται στις εμπειρίες, καθώς το 69% δηλώνει ότι κλείνει δραστηριότητες πριν από το ταξίδι.

Πέρυσι, η Klook παρουσίασε ένα πρόγραμμα συνεργατών που επικεντρώθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ονομασία Klook Kreators. Ο Eric Gnock Fah, συνιδρυτής και επικεφαλής της εταιρίας, δήλωσε τότε ότι “φιλοδοξία της ήταν να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κοινωνική ταξιδιωτική κοινότητα στον κόσμο”.

Πρόσθεσε ότι η Klook έβλεπε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να μετατρέπονται σε “μηχανή μετατροπής”.

Μια δεύτερη μελέτη, από το StudentUniverse, διαπίστωσε ότι η Gen Z θα αναζητήσει φέτος έμπνευση για ταξίδια στο TikTok.

Σύμφωνα με τη μελέτη State of Student Travel in 2024, το TikTok κατατάσσεται πάνω από άλλους ιστότοπους και υπηρεσίες, όπως το Google και το Instagram, όταν πρόκειται για τον προγραμματισμό ταξιδιών. Ενώ, το 88% των συμμετεχόντων ακολουθούν τουλάχιστον έναν ταξιδιωτικό influencer.

Στη μελέτη του StudentUniverse συμμετείχαν 6.000 ερωτηθέντες σε αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Αυστραλία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *