Photo by Bethany Ferr o Pexels

Έρευνα: Gen Z, οι πιο γαλαντόμοι ταξιδιώτες | Σχεδιάζουν να ξοδέψουν φέτος περισσότερα χρήματα για ταξίδια από κάθε άλλη γενιά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στους πιο… ανοικτοχέρηδες ταξιδιώτες αναδεικνύονται οι Gen Ζ, καθώς όπως αποκαλύπτει μελέτη για την κατάσταση των ταξιδιωτών το 2022 της Avial, το 72% των ταξιδιωτών της γενιάς Ζ δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα ή τα ίδια χρήματα το 2022, σε σύγκριση με την προ-πανδημική εποχή, έναντι 70% των Millennials και 61% των Baby Boomers.

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη σε 2.000 Αμερικανούς σε ερώτηση εάν σκοπεύουν να επενδύσουν σε ένα μεγάλο ταξίδι, το 71% των ταξιδιωτών της Gen Z συμφωνούν ότι θα το κάνουν, μαζί με το 68% των Millennials, το 60% των Gen Xers και το 51% των Baby Boomers.

Επιπλέον, το 71% της Gen Z, που γεννήθηκε από το 1997 και μετά, κάνει σχέδια να ταξιδέψει περισσότερο φέτος, σε ποσοστό που αντιστοιχεί με εκείνο των Millennials.

Μια ξεχωριστή μελέτη από την εταιρία Thune, που ειδικεύεται στις πληρωμές, διαπιστώνει ότι η Gen Z στρέφεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και χρησιμοποιεί κινητά πορτοφόλια για συναλλαγές, μεταξύ άλλων τάσεων που επισημαίνονται.

Η μελέτη της Thune αποκαλύπτει ότι οι “Zoomers” αποτελούν πλέον 2,5 δισεκατομμύρια άτομα, έχοντας ξεπεράσει τους Millennials το 2019.

Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η γενιά Z επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά, με οκτώ στους 10 να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους πολλές φορές την ημέρα. Επιπλέον, το 66% δηλώνει ότι έχει προχωρήσει στην αγορά προϊόντων που αρχικά ανακάλυψε στο διαδίκτυο.

Κινητό πορτοφόλι και “Buy Now – Pay Later” επιλέγουν οι Gen Z

Η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα απορρίπτει επίσης τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά προϊόντα, σύμφωνα με την Thune, με το 62% να μην έχει τραπεζικό λογαριασμό και έναν αυξανόμενο αριθμό, σχεδόν το 50%, να χρησιμοποιεί κινητό πορτοφόλι στις αναδυόμενες αγορές.

Η έρευνα συμπληρώνει ότι σχεδόν το 25% των Zoomers στις δυτικές αγορές δεν χρησιμοποιεί ποτέ μετρητά, αν και οι πληρωμές με μετρητά εξακολουθούν να επικρατούν στις αναδυόμενες αγορές.

Η τάση απομάκρυνσης από τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά προϊόντα αποκαλύπτεται, επίσης, στην εμφάνιση νεότερων μεθόδων πληρωμής για ταξίδια, όπως η αγορά τώρα και η πληρωμή αργότερα (Buy Now – Pay Later).

Η νεοσύστατη εταιρία Fly Now Pay Later απέκτησε 75 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση νωρίτερα φέτος, ενώ στα τέλη του περασμένου έτους, η “ειδικός” στις πληρωμές Klarna εξαγόρασε τον online ταξιδιωτικό σχεδιαστή Inspirock, ανοίγοντας περαιτέρω επιλογές “BNPL” για ταξίδια.

Ο Peter De Caluwe, διευθύνων σύμβουλος της Thune, δηλώνει: “Πρόκειται για μια γενιά για την οποία οι λέξεις ” τηλεφωνική σύνδεση” και ” επιφάνεια εργασίας” δεν έχουν νόημα και η οποία δεν σκέφτεται απλώς “πρώτα το κινητό”, αλλά ζει και αναπνέει μέσα από εφαρμογές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές πλατφόρμες και σύντομα το metaverse. Θα πρέπει να αρχίσουμε να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας αυτή τη γενιά, καθώς τα έσοδα και τα στρατηγικά σχέδια πολλών επιχειρήσεων -ιδιαίτερα εκείνων που βασίζονται στην ταχεία ανάπτυξη- εξαρτώνται από αυτήν”.

Η μελέτη της Thune διεξήχθη μέσω συνεντεύξεων με 6.500 άτομα, ηλικίας 16 έως 24 ετών, από 13 ανεπτυγμένες και αναδυόμενες χώρες.

Οι τάσεις που αναδεικνύονται και στις δύο μελέτες αντικατοπτρίζουν την πρόσφατη έρευνα της Phocuswright σχετικά με τη γενιά Z, η οποία αποκάλυψε ότι η ηλικιακή αυτή ομάδα βρίσκει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πιο χρήσιμα όσον αφορά την αναζήτηση δραστηριοτήτων σε ταξιδιωτικούς προορισμούς.

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την Gen Z για άλλα στοιχεία που αφορούν στο ταξίδι προηγείται επίσης όλων των άλλων γενεών, εκτός από τους Millennials.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *