Photo by RODNAE Productions on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ | Hilton: Αυξημένες οι δαπάνες των βρετανικών οικογενειών για διακοπές εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διατεθειμένοι να δαπανήσουν περίπου 34% περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους φέτος από ό,τι πριν από την πανδημία εμφανίζονται οι Βρετανοί, με το ποσοστό αυτό σε απόλυτα νούμερα να αντιστοιχεί σε 1.246 λίρες ανά άτομο, κατά μέσο όρο, και συνολικά ως έθνος στο εντυπωσιακό ποσό των 83,6 δισ. λιρών.

Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα που διενήργησε η OnePoll για λογαριασμό της Hilton, σε δείγμα 2.000 ενηλίκων, το διάστημα μεταξύ 26 Απριλίου και 4 Μαΐου 2022.

Ωστόσο, παρά την προθυμία αυτή να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, η αξία παραμένει το κλειδί για τους Βρετανούς παραθεριστές, καθώς η οικονομική προσιτότητα είναι το κορυφαίο “must-have” για τους μισούς (50%), ενώ το 30% των Βρετανών κλείνουν διακοπές μόνο αν υπάρχει μια καλή προσφορά ή έκπτωση.

Με δεδομένο ότι, τα δύο τρίτα (66%) των Βρετανών ετοιμάζονται για οικογενειακές διακοπές φέτος, η δαπάνη δεν είναι ο μόνος παράγοντας που έχει αυξηθεί, καθώς σχεδόν οι μισοί (49%) σχεδιάζουν μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές από ό,τι πριν από το 2020. Μάλιστα, το 77% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το να περνούν χρόνο με την οικογένειά τους είναι πλέον το πιο σημαντικό πράγμα γι’ αυτούς μετά την πανδημία, με τους Βρετανούς να προγραμματίζουν σχεδόν τρία ταξίδια το 2022, με το 49% των ταξιδιωτών να παίρνουν μαζί τους τα παιδιά τους, το 46% τους συντρόφους τους, το 23% τους γονείς τους και το 11% τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.

Τα κατοικίδια οι αγαπημένοι ταξιδιωτικοί σύντροφοι του φετινού καλοκαιριού

Δεν είναι μόνο τα ανθρώπινα μέλη της οικογένειας που πρόκειται να απολαύσουν τις διακοπές τους μαζί φέτος, αλλά και τα σκυλάκια. Η δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι το ένα τρίτο (33%) επιθυμεί να ταξιδέψει με το κατοικίδιό του, ενώ σχεδόν οι μισοί (47%) δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να ταξιδέψουν με τους τριχωτούς φίλους τους απ’ ότι με έναν σύντροφο. Στην πραγματικότητα, τα τετράποδα είναι τόσο αγαπητά στους Βρετανούς, που το “φιλικό προς τα κατοικίδια” έγινε το τρίτο πιο συχνά χρησιμοποιούμενο φίλτρο αναζήτησης στο Hilton.com το 2021.

Αλλά δεν είναι μόνο τα ζώα που θα νιώσουν τα οφέλη από μια μικρή “απόδραση”, καθώς σχεδόν έξι στους 10 (58%) πιστεύουν ότι ένα ταξιδάκι με το κατοικίδιό τους θα τους ενθάρρυνε να εξερευνήσουν την περιοχή με τα πόδια και να περάσουν ακόμη περισσότερο χρόνο στη φύση (57%). Η προσθήκη μιας… χνουδωτής συνοδείας θα έδινε επίσης σε έναν στους τέσσερις (43%) την αυτοπεποίθηση να πιάσουν κουβέντα με έναν ξένο -ακόμη και να ζητήσουν από έναν ξένο να βγουν ραντεβού (38%).

Για να ανταποκριθεί σε αυτή την αυξανόμενη ζήτηση, από την 1η Απριλίου 2022, η Hilton προσφέρει περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια παγκοσμίως, σε όλο το χαρτοφυλάκιό της. Με 74 ξενοδοχεία φιλικά προς τους σκύλους στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, η Hilton προσφέρει επίσης ένα ειδικά σχεδιασμένο μενού για σκύλους, το Bone Appétit, σε μια σειρά από ιδιοκτησίες της.

Απογοήτευση ο προγραμματισμός των οικογενειακών διακοπών 

Παρά τη δέσμευση να γίνει το 2022 η χρονιά των μεγάλων οικογενειακών διακοπών, περισσότεροι από έξι στους 10 (62%) δήλωσαν ότι δυσκολεύονται να ικανοποιήσουν τα θέλω ολόκληρης της οικογένειας, όταν βρίσκουν τον τέλειο οικογενειακό προορισμό.

Ενώ σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (45%) δηλώνουν ότι βρίσκουν συναρπαστικό το κυνήγι για τις τέλειες διακοπές, σχεδόν το ένα τρίτο (31%) δήλωσε ότι το βρίσκει απογοητευτικό, και πάνω από ένας στους πέντε (21%) περιγράφει τη διαδικασία σχεδιασμού των οικογενειακών διακοπών ως επίπονη. Νοσταλγώντας τις παλαιότερες εποχές, πάνω από τους μισούς (52%) από αυτούς που κάνουν κράτηση για τις διακοπές της οικογένειας ισχυρίζονται ότι τους λείπει να φεύγουν μόνο με φίλους ή συντρόφους και ο σχετικά εύκολος προγραμματισμός που ακολουθούσε.

Για να μειωθεί η όποια ένταση, το Hilton Honors επιτρέπει στα μέλη του να μεγιστοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους μέσω αποκλειστικών παροχών και εκπτώσεων και προσφέροντας ψηφιακές καινοτομίες, όπως η ανέπαφη άφιξη. Επιτρέποντας στους επισκέπτες να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν και να πάνε κατευθείαν στο δωμάτιό τους, χρησιμοποιώντας το ψηφιακό check-in και το ψηφιακό κλειδί από την εφαρμογή Hilton Honors.

Οι προτεραιότητες των Βρετανών για τις διακοπές

Η έκθεση 2022 Trends Report της Hilton αναδεικνύει δεκάδες εντυπωσιακές τάσεις στα ταξίδια και στη συμπεριφορά, που οδηγούν σε καινοτομίες, τόσο εντός, όσο και εκτός ξενοδοχείων παγκοσμίως. Ειδικότερα για τους Βρετανούς, εντοπίστηκαν έξι βασικά θέματα που έχουν προτεραιότητα κατά την κράτηση διακοπών μετά την πανδημία:

Σε ποσοστό 49% εμβαθύνουν στην τοπική κουλτούρα και κοινότητα.
Σε ποσοστό 48% υποστηρίζουν τις βιώσιμες διακοπές.
Σε ποσοστό 48% επιλέγουν διακοπές πλήρεις δραστηριοτήτων.
Σε ποσοστό 44% οργανώνουν διακοπές με μεγάλη ομάδα.
Σε ποσοστό 40% πραγματοποιούν ταξίδια με πολλούς προορισμούς.
Σε ποσοστό 33% “εκδράμουν” με τα κατοικίδιά τους.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ | Hilton: Αυξημένες οι δαπάνες των βρετανικών οικογενειών για διακοπές εφέτος

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *