Online Banking

ΕΡΕΥΝΑ: Έτσι κάνουν κρατήσεις για ξενοδοχεία και αεροπορικά εισιτήρια οι Αμερικανοί

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ να έχει επανέλθει σε φυσιολογικούς ρυθμούς, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σπεύδουν να εκμεταλλευτούν τις ταξιδιωτικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Οι ίδιοι φαίνεται να έχουν αφήσει πίσω τους τις ανησυχίες που σχετίζονται με την πανδημία και να εστιάζουν κυρίως στο ύφος του ταξιδιού και στο κόστος, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα του Phocuswright, η οποία επικεντρώνονται στις νέες τάσεις στις κρατήσεις καταλυμάτων και πτήσεων.

Σύμφωνα με την έκθεση U.S. Consumer Travel 2022: Shopping and Booking, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για πιο βιώσιμες, ταξιδιωτικές επιλογές, ενώ στις ανησυχίες τους κυριαρχεί ο προϋπολογισμός του ταξιδιού.

Η ηλικία έχει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι αγορές και οι κρατήσεις, με τους νεότερους ταξιδιώτες να είναι πολύ πιο πιθανό να βγουν έξω από τις ζώνες άνεσής τους και να πάρουν αποφάσεις για το ταξίδι τους με οικολογική συνείδηση.

Ακολουθούν 5 σημαντικά σημεία της έκθεσης σχετικά με τις κρατήσεις σε καταλύματα και πτήσεις:

-Μακράν, η πιο συνηθισμένη μέθοδος κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων εξακολουθεί να είναι απευθείας στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας, κυρίως λόγω της ευκολίας, της δυνατότητας χρήσης μιλίων/πόντων και της καλύτερης τιμής.

-Οι κρατήσεις ξενοδοχείων τείνουν να γίνονται, είτε μέσω του δικτυακού τόπου του ξενοδοχείου, κυρίως για την επίτευξη της καλύτερης τιμής, είτε μέσω OTA, για τη συγκέντρωση πόντων επιβράβευσης.

-Τα “παράθυρα” κρατήσεων για αεροπορικά εισιτήρια, αλλά και για καταλύματα έχουν επιμηκυνθεί ελαφρώς από πέρυσι, όταν οι περιορισμοί που σχετίζονται με το Covid τα είχαν περιορίσει σημαντικά. Ωστόσο, δεν έχουν επιστρέψει στο σημείο που ήταν το 2019.

-Ο κύριος όγκος των ταξιδιωτών εμφανίζεται πρόθυμος να κάνει κάποιες επιλογές για να ενισχύσει τη βιωσιμότητα των ταξιδιών, με τους νεότερους ταξιδιώτες να πρωτοστατούν σε αυτό.

-Το Facebook και το Instagram είναι οι πιο συνηθισμένες πλατφόρμες που επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις και οι καταναλωτές τείνουν να αναζητούν ιδέες ή έμπνευση για στοιχεία/δραστηριότητες ταξιδιού σε λογαριασμούς ανθρώπων που γνωρίζουν πολύ περισσότερα από διασημότητες, παράγοντες επιρροής (influencers) ή τους ίδιους τους προορισμούς.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *