©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με καθυστέρηση μία στις τρεις πτήσεις στην Ευρώπη

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Το φετινό καλοκαίρι θα μείνει στην ιστορία ως το καλοκαίρι με τις περισσότερες δυσλειτουργίες στις πτήσεις στην Ευρώπη, με τις σκηνές χάους στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια και τους αγανακτισμένους επιβάτες δύσκολα να ξεχνιούνται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Airhelp, του μεγαλύτερου φορέα υπεράσπισης των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών παγκοσμίως, το τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου περισσότερες από μία στις τρεις πτήσεις που αναχώρησαν από την Ευρώπη καθυστέρησαν ή ακυρώθηκαν, με συνέπεια να επηρεαστούν τα ταξιδιωτικά σχέδια συνολικά 68 εκατομμυρίων ταξιδιωτών.

Ειδικότερα, 3,7 εκατομμύρια επιβάτες σε όλη την Ευρώπη επηρεάστηκαν από ακυρώσεις πτήσεων, όπως διαπίστωσε η Airhelp. Τα περισσότερα από τα προβλήματα παρουσιάστηκαν με πτήσεις από την Τσεχική Δημοκρατία, το Βέλγιο και την Ουγγαρία, με πάνω από τις μισές πτήσεις που αναχώρησαν από τη συγκεκριμένη χώρα να καθυστερούν. Στη Γερμανία, επίσης, προβλήματα παρουσίασε ένας σημαντικός αριθμός πτήσεων, και συγκεκριμένα το 45% των πτήσεων, μέγεθος υψηλότερο από τον μέσο όρο.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο καλοκαιρινό τρίμηνο του 2019, πριν από την πανδημία του κορωνοϊού, οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις έχουν αυξηθεί αισθητά, σύμφωνα με τα ευρήματα της ηλεκτρονικής πύλης. Ωστόσο, και τότε υπήρχαν θέματα με την ακρίβεια στο 30% των πτήσεων, ποσοστό το οποίο τώρα έχει αυξηθεί στο 36%.

Όπως εκτιμάται, 3,6 εκατομμύρια επιβάτες οι οποίοι είδαν τις πτήσεις τους να ακυρώνονται δικαιούνται αποζημίωση.

Οι ειδικοί εκτιμούν, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Neue Westfälische, ότι μέχρι στιγμής δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία εξαιτίας των καθυστερήσεων και των ακυρώσεων πτήσεων. ΤΤο γεγονός ότι υπάρχει οργή γύρω από το θέμα αποδεικνύεται επίσης από τη σπουδή των επιβατών στα κέντρα καταναλωτών, στις ενώσεις καταναλωτών, στα ταξιδιωτικά γραφεία, στα γραφεία διαιτησίας και στα δικηγορικά γραφεία. “Πρόκειται για ένα διαρκές ζήτημα”, αναφέρει χαρακτηριστικά η Marija Linnhoff, πρόεδρος της ένωσης ταξιδιωτικών γραφείων VUS.

Η AirHelp είναι η κορυφαία εταιρία στον κόσμο που ασχολείται με τις αποζημιώσεις για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις καθώς και σε περιπτώσεις άρνησης εκτέλεσης πτήσεων, βοηθώντας τους επιβάτες να κατανοήσουν τα δικαιώματά τους και να λάβουν αποζημίωση.

Tagged

1 σχόλιο στο “Με καθυστέρηση μία στις τρεις πτήσεις στην Ευρώπη

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *