travel_agency

Έρευνα: Μεγάλη απογοήτευση οι online υπηρεσίες για τους ταξιδιώτες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Amadeus, μια από τις σημαντικότερες εταιρείες διαχείρισης αεροπορικών ταξιδιών αναφέρει τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις των ταξιδιωτών, όταν βρίσκονται στους προορισμούς τους.

Για τη μελέτη

Η μελέτη Destination X, είναι μια έρευνα με περισσότερους από 1.000 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Mobile CheckMyTrip και αποκαλύπτει ότι το 70% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι οι υπηρεσίες στους προορισμούς, όπως στις μεταφορές εδάφους και στις επιλογές φαγητού, συνιστούν εμπειρία για το ταξίδι.

Αλλά η πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες μέσω κινητών συσκευών εξακολουθεί να θεωρείται μια τεράστια απογοήτευση.

Περίπου το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών λένε ότι δεν έχουν χρόνο να σχεδιάσουν το πρόγραμμα τους, όταν βρίσκονται σε έναν προορισμό, μια κατάσταση που επιδεινώνεται από την αδυναμία πρόσβαση στις πληροφορίες, που χρειάζονται μέσω του κινητού.

Άλλα στοιχεία της μελέτης

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης, ότι οι επιχειρηματίες και οι ταξιδιώτες αναψυχής αυτά, που επιθυμούν από τις υπηρεσίες προορισμού είναι γενικά παρόμοια αλλά οι προτεραιότητές τους διαφέρουν.

Για παράδειγμα, η αποζημίωση των πτήσεων είναι μεγαλύτερη υπόθεση για τους ταξιδιώτες αναψυχής απ ότι για τους επιχειρηματίες, αν και αυτό θα μπορούσε να ισχύει και για τους εταιρικούς ταξιδιώτες.

Και, χωρίς έκπληξη, οι τοπικές εκδηλώσεις, οι εκδρομές και τα αξιοθέατα είναι τα πιο σημαντικά για τους ταξιδιώτες αναψυχής.

Οι ταξιδιώτες λένε επίσης ότι είναι ευτυχείς να λαμβάνουν πληροφορίες για συμπληρωματικές υπηρεσίες προορισμού, ενώ κάνουν κράτηση ξενοδοχείων και αεροπορικών εισιτηρίων.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες είναι ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι τα εμπορικά σήματα προσαρμόζουν τις πληροφορίες προορισμού με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις τους στο παρελθόν.

Οι  ταξιδιώτες λένε, ακόμη, ότι η μεγαλύτερη απογοήτευση τους είναι να μην είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες για έναν προορισμό μέσω του κινητού τους.

Πάνω από το ένα τέταρτο  λένε ότι πρέπει να χρησιμοποιούν πολλαπλές εφαρμογές και ότι αυτό είναι η πρώτη τους απογοήτευση, ενώ το 17% λέει ότι δεν είναι σε θέση να έχουν εύκολη πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες προορισμού.

Περίπου το ένα πέμπτο, υποστηρίζει,  ότι θέλουν μια κοινή υπηρεσία, χρησιμοποιώντας εφαρμογές, chat, φωνητικές υηρεσίες και διαδικτυακά κανάλια.

Επί του παρόντος, το 45% λέει ότι το browse  είναι το πρώτο στάδιο για να μαθαίνουν  τι συμβαίνει στη γύρω περιοχή και ότι το 41% ​​λέει ότι χρησιμοποιούν ένα browser για να κάνουν κράτηση υπηρεσιών και προϊόντων σε προορισμό.

Τέλος,  η Amadeus αναφέρει ότι προσπαθεί να αντιμετωπίσει και άλλες απογοητεύσεις δημιουργώντας περισσότερες υπηρεσίες στο CheckMyTrip.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *