Unsplash
Photo by Florian Hahn on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ MMGY: Το 73% των Αμερικανών ετοιμάζουν… βαλίτσες | Σχέδια για διακοπές μέσα στο 6μηνο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην πλειοψηφία τους οι Αμερικανοί (73%) σκοπεύουν να κάνουν διακοπές τους επόμενους έξι μήνες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 62% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό πριν από ένα χρόνο, όπως αποκαλύπτει τελευταία μελέτη της MMGY Travel Intelligence.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα της έρευνας για το προφίλ του Αμερικανού ταξιδιώτη, που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο σε περισσότερους από 4.500 ερωτηθέντες.

“Συνολικά, αναμένουμε ότι το 2022 θα θεωρηθεί ως έτος συνεχιζόμενης ανάπτυξης για τον ταξιδιωτικό κλάδο, με πολλούς Αμερικανούς να επιλέγουν να πάνε μεγάλα ταξίδια”, δήλωσε ο Chris Davidson, του MMGY Travel Intelligence. “Ο πληθωρισμός και η πρόσφατη αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου μπορεί να σημαίνουν ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν να έρθουν λίγο πιο κοντά στο σπίτι τους ή να αλλάξουν ελαφρώς τις δαπάνες τους, αλλά η ζήτηση για ταξίδια είναι απτή”, συμπλήρωσε.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν:

-Για την πλειοψηφία των Αμερικανών, ο Covid-19 δεν αποτελεί πλέον εμπόδιο για τα ταξίδια. Επιπλέον, το ποσοστό των εμβολιασμένων ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται, με το 69% των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής να δηλώνουν ότι είναι εμβολιασμένοι, ποσοστό αυξημένο κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες από την τελευταία έρευνα τον Οκτώβριο. Οι ταξιδιώτες που δηλώνουν ότι δεν θα κάνουν το εμβόλιο παραμένουν σταθεροί στο 16%.
-Μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων, οι νεότερες γενιές σκοπεύουν να κάνουν τις περισσότερες διακοπές τους επόμενους 12 μήνες, με τους Gen Zs και τους Millennials να πρωτοστατούν, με μέσο όρο προγραμματισμένα ταξίδια 5,0 και 4,1, αντίστοιχα.
-Οι παλαιότερες γενιές σκοπεύουν να επενδύσουν περισσότερα στις διακοπές τους, με τους Boomers να σχεδιάζουν να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1.142 $ ανά ταξίδι. Η Gen X ήταν η επόμενη γενιά με 670 $ συνολικά ανά ταξίδι.
-Στην αυξανόμενη τάση των “σόλο” ταξιδιών, 1 στους 4 Αμερικανούς σκοπεύει να κάνει ένα ταξίδι μόνος του τους επόμενους έξι μήνες.

Οι προορισμοί των ΗΠΑ που προσελκύουν μεμονωμένους ταξιδιώτες είναι τρεις πόλεις στην Καλιφόρνια: το Λος Άντζελες, το Παλμ Σπρινγκς και τ- Αναχάιμ,μαζί με το Σικάγο, την Ατλάντα, την Αν Άρμπορ και το Κάνσας Σίτι.

Εκτός από τις συνολικές προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τις μελλοντικές προθέσεις, την έρευνα απασχόλησαν επίσης τρία ειδικά θέματα: πηγές ταξιδιωτικών πληροφοριών, διαμονή και βιωσιμότητα και κατέληξε στα κάτωθι συμπέρασμα:

  • Οι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι χρησιμοποίησαν λιγότερες πηγές για ιδέες και έμπνευση το 2022 από ό,τι το 2021, αναζητώντας 4,7 πηγές κατά μέσο όρο. Οι συμβουλές των φίλων και της οικογένειας είναι η κορυφαία πηγή ιδεών και έμπνευσης για όλες τις γενιές, αλλά πέρα ​​από αυτό οι πηγές που εξετάζονται διαφέρουν πολύ ανάλογα με την ηλικία. Η χρήση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (ΟΤΑ) μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με πέρυσι, πέφτοντας από το 24% στο 19%.
  • Η μελέτη καθόρισε επίσης ότι τα πρότυπα καθαριότητας του ξενοδοχείου είναι πλέον εξίσου σημαντικά με την τιμή του δωματίου και το δωρεάν πρωινό ως προς τα κριτήρια επιλογής του καταλύματος. Καθώς οι  ξενοδοχειακές επωνυμίες επιδίδονται σε έναν σκληρό ανταγωνισμό για την προσέλκυση πελατών, η καθαριότητα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα νέο μέτρο πολυτέλειας, ιδιαίτερα όσον αφορά το φιλτράρισμα του αέρα στους χώρους, τα υγειονομικά πρωτόκολλα και άλλους τομείς υγείας και ασφάλειας.
  • Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, έξι στους 10 ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικούς παρόχους που επιδεικνύουν δέσμευση για περιβαλλοντική ευθύνη. Επιπλέον, το 81% των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές για να μειώσουν τον συνολικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, όπως υποστηρίζουν στην πλειοψηφία τους οι ταξιδιώτες σε κάθε γενιά (Gen Zs στο 89%, Millennials στο 90%, Gen Xers στο 79% και Boomers στο 72%).

Ο πόλεμος στην Ουκρανία πιθανή αιτία ακύρωσης ταξιδιωτικών σχεδίων

Η MMGY Travel Intelligence δημοσίευσε πρόσφατα τα ευρήματα μιας ξεχωριστής μελέτης που μετρά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία στις ευρωπαϊκές ταξιδιωτικές προθέσεις, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι το 47% των Αμερικανών που σκέφτονται να κάνουν διακοπές στην Ευρώπη θα περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση προτού κάνουν σχέδια. Η πιθανότητα επέκτασης της σύγκρουσης σε άλλες γειτονικές χώρες αναφέρθηκε ως η κύρια ανησυχία από το 62% των ερωτηθέντων.usa

 

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ MMGY: Το 73% των Αμερικανών ετοιμάζουν… βαλίτσες | Σχέδια για διακοπές μέσα στο 6μηνο

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *