celestyal cruises

ΕΡΕΥΝΑ: Ο προορισμός η κυρίαρχη επιρροή για τους ταξιδιώτες κρουαζιέρας το 2023

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο προορισμός θα είναι η “κυρίαρχη επιρροή” για τους καταναλωτές που κλείνουν διακοπές κρουαζιέρας το επόμενο έτος, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ειδικότερα, σε έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ατόμων από την ιστοσελίδα cruise.co.uk, διαπιστώθηκε ότι σχεδόν οι μισοί (44%) περιγράφουν τον προορισμό ως τον “κύριο παράγοντα” στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τις διακοπές τους.

Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η τιμή ήταν η πιο σημαντική επιρροή, ενώ το ένα πέμπτο ανέφερε ότι η μάρκα κρουαζιέρας ήταν αυτή που επηρέασε την επιλογή τους. Το συγκεκριμένο πλοίο και η ημερομηνία αναχώρησης είχαν τη χαμηλότερη κατάταξη, συγκεντρώνοντας το 5% των απαντήσεων η καθεμία κατηγορία.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι πάνω από το 50% των ερωτηθέντων είχαν ταξιδέψει με τρεις ή περισσότερες εταιρίες κρουαζιέρας και λιγότερο από το 20% παρέμεινε πιστό σε μια εταιρία, επιλέγοντας τις διακοπές τους με βάση τον προορισμό και το κόστος.

Αναφερόμενος στα ευρήματα της έρευνας, ο Tony Andrews, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της cruise.co.uk, δήλωσε: “Η κρουαζιέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δει κάποιος τον κόσμο, οπότε είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί ο προορισμός ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας στην έρευνά μας. Η δυνατότητα να φτάσει κάποιος σε όλες τις γωνιές του πλανήτη από την άνεση ενός πλοίου, σε συνδυασμό με την αξία των χρημάτων που προσφέρουν οι διακοπές στη θάλασσα, έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε τους πελάτες μας να επιστρέφουν ξανά και ξανά για να ανακαλύψουν νέους προορισμούς ή να επισκεφθούν και πάλι τους αγαπημένους τους”.

Σε προηγούμενη έρευνά της η ιστοσελίδα είχε αποκαλύψει ότι όλο και νεότεροι ηλικιακά ταξιδιώτες επιλέγουν ένα ταξίδι κρουαζιέρας, με το μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου να αντιπροσωπεύει τους νέους κάτω των 20 ετών, με το 8% όλων των επιβατών κρουαζιέρας που θα ταξιδέψουν το 2022 να είναι πλέον έφηβοι ή άτομα νεαρής ηλικίας. Ενώ, στο σύνολό τους οι ηλικιακές ομάδες κάτω των 60 ετών έχουν επίσης σημειώσει αύξηση του ποσοστού των επιβατών κρουαζιέρας.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Ο προορισμός η κυρίαρχη επιρροή για τους ταξιδιώτες κρουαζιέρας το 2023

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *