millenials generation z paypal

Έρευνα: Γιατί ο Τουρισμός στρέφεται στην Generation Z;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με τη Digital Think Tank, η Generation Z θα αντιπροσωπεύει το 40%, όλων των καταναλωτών μέχρι το 2020.

Η Gen Z φαίνεται να είναι θέμα συζήτησης  στην τουριστική αγορά και πρόκειται για τις γεννήσεις στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Ωστόσο, ενώ είναι νέοι – και κυρίως χαμηλού εισοδηματικού επιπέδου-, έχουν μεγάλη αγάπη στα πολυτελή ταξίδια.

Τι κάνει τα μέλη της Gen Z τόσο ξεχωριστά από τις προηγούμενες γενιές;

Έχουν μεγαλώσει κυριολεκτικά με την τεχνολογία στο χέρι. Αυτή η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat (το Facebook είναι παλιό ) και πλατφόρμες όπως το YouTube, τους έχουν εκθέσει σε έναν κόσμο προορισμών και εμπειριών από πολύ νεαρή ηλικία.

Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Expedia Group Media Solutions, η Gen Z είναι πιο πιθανό από οποιαδήποτε άλλη γενιά να ταξιδέψει έξω από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οικογενειακές διακοπές

Μπορεί η Gen Z να μην πληρώνει τους λογαριασμούς, επηρεάζει σίγουρα τις αποφάσεις για τις οικογενειακές δαπάνες. Σύμφωνα με την έκθεση Virtuoso Luxe του 2019, «Μπορεί να είναι νέοι, αλλά η Gen Zers έχει ισχυρές απόψεις και ασκεί σημαντική επιρροή στις αποφάσεις ταξιδιού».

Η έκθεση σημειώνει ότι η Gen Z ασχολείται πολύ με τον προγραμματισμό των οικογενειακών ταξιδιών. Χαρακτηριστικό, είναι πως όταν οι σύμβουλοι ταξιδιού ρωτήθηκαν συγκεκριμένα για τους κορυφαίους μη συμβατικούς προορισμούς που ζήτησαν οι οικογένειες, οι πέντε κορυφαίοι ήταν η Ισλανδία, οι Γκαλαπάγκοι, η Κούβα, η Ανταρκτική και το Μαρόκο.

Κοινωνικά μέσα

Σύμφωνα με τη μελέτη της Virtuoso, οι δύο πρώτες οικογενειακές τάσεις είναι  περιπετειώδεις και πολυκεντρικές, και οι δύο επηρεάζονται περισσότερο από τις επιθυμίες της Gen Z.

«Όταν οι παππούδες προγραμματίζουν τις εκδρομές, για παράδειγμα», δήλωσε η Kimberly Wilson Wetty, συνιδιοκτήτρια της Valerie Wilson Travel, προσαρμόζουν τις επιλογές τους στα εγγόνια περισσότερο από ότι στους γονείς. Πρόκειται για το να κάνεις τα παιδιά ευτυχισμένα».

Με δεδομένη αυτή την επιρροή, οι έμποροι της ταξιδιωτικής βιομηχανίας πρέπει να υπολογίζουν πως να εμπορευτούν την Gen Z.

Tρόποι ενίσχυσης

Η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει επίσης να είναι ενεργή σε όλα τα κοινωνικά μέσα, προσφέροντας περιεχόμενο που επικεντρώνεται σε μοναδικές εμπειρίες. Αλλά η πρόκληση είναι ότι ο Gen Z προτιμά να αντλεί πληροφορίες από τους συνομηλίκους τους στο διαδίκτυο παρά τους λεγόμενους ειδικούς. Επομένως, αν η ταξιδιωτική βιομηχανία προσπαθήσει να παρουσιάσει προορισμούς χωρίς να συμπεριλάβει «κάποιον που μοιάζει με αυτούς», το μήνυμα μπορεί να αγνοηθεί.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *