Photo by Rob Wilson on Unsplash

Έρευνα: Αυτές είναι οι 7 κορυφαίες τάσεις στα εταιρικά ταξίδια για το 2023

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ανάκαμψη των ταξιδιών το 2022 ανοίγει τον δρόμο για νέες, αναδυόμενες τάσεις, τόσο στις επιχειρήσεις, όσο και στα ταξίδια το 2023 και μετά, όπως διαπίστωσε η Corporate Traveller, μέλος του ομίλου Flight Centre Travel.

“Από το επόμενο ημερολογιακό έτος, προβλέπω ότι ο κλάδος των επαγγελματικών ταξιδιών θα συνεχίσει να κεφαλαιοποιεί την ανάπτυξη και την επιτυχία του μετά τον Covid, καθώς οι επιχειρήσεις και οι υπάλληλοί τους αποκτούν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για να επιστρέψουν στο γραφείο και στους ουρανούς. Το  ταξίδι θα γίνει πιο ψηφιοποιημένο και θα προκύψουν νέες συνεργασίες του κλάδου για τη βελτίωση και τη διεύρυνση των επιλογών που έχουν στη διάθεσή τους οι ταξιδιώτες”, λέει ο Tom Walley, διευθύνων σύμβουλος της Corporate Traveller.

Οι επισημάνσεις του Walley έρχονται καθώς ο επιχειρηματικός τομέας σε όλο τον κόσμο οδηγεί σε “αναζωπύρωση”, τόσο των ταξιδιών, όσο και των εκδηλώσεων το 2022, καθώς επανέρχονται οι δια ζώσης συναντήσεις, τα συνέδρια και βλέπει την επιστροφή σε κρίσιμες, διαδικτυακές δραστηριότητες.

Η Corporate Traveller αναλύοντας τις αναδυόμενες τάσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο, τις νέες ταξιδιωτικές συνήθειες των πελατών της και διερευνώντας τις νέες τεχνολογίες, αποκαλύπτει επτά νέες τάσεις για το 2023:

1. Το εγχώριο κόστος ταξιδιών θα μειωθεί, ενώ το διεθνές κόστος θα παραμείνει υψηλό έως ότου επιστρέψουν οι κινεζικοί αερομεταφορείς

Το κόστος των εγχώριων ταξιδιών στις ΗΠΑ έχει αρχίσει να φτάνει σε επίπεδο και να μειώνεται και ο Walley αναμένει ότι το ίδιο θα συμβεί στην Αυστραλία και όχι μόνο το επόμενο έτος. Η Rex Airlines βοήθησε παρέχοντας περισσότερες πτήσεις στο Χρυσό Τρίγωνο (Σίδνεϊ/Μελβούρνη/Μπρίσμπεϊν), αυξάνοντας τον εγχώριο ανταγωνισμό.

Η επιστροφή των σούπερ φθηνών πτήσεων από αερομεταφορείς όπως η Ryanair στην Ευρώπη έχει επίσης διαπιστωθεί και θα οδηγήσει σε περαιτέρω ανταγωνισμό στην περιοχή αυτή για τις ΜΜΕ.

Πιο σημαντική, ωστόσο, είναι η αναμενόμενη μείωση του κόστους των διεθνών ταξιδιών.

Ο ίδιος προβλέπει ότι οι κινεζικοί αερομεταφορείς θα επιστρέψουν το πρώτο εξάμηνο του 2023, επαναφέροντας τον ανταγωνισμό στην αγορά. Ως αποτέλεσμα, το κόστος των δρομολογίων Αυστραλίας-Ευρώπης και Ασίας θα μειωθεί, ενώ το κόστος των δρομολογίων Αυστραλίας-ΗΠΑ θα υποχωρήσει με βραδύτερο ρυθμό.

2. Η μεσαία διαχείριση θα επιστρέψει στους ουρανούς

Μέχρι το 2020 και το 2021, οι διευθυντές επιχειρήσεων και τα στελέχη πραγματοποιούσαν τον μεγαλύτερο αριθμό εταιρικών ταξιδιών. Αυτά τα στελέχη θα επιστρέψουν δυναμικά στα ταξίδια το επόμενο έτος.

3. Οι επιχειρήσεις θα κάνουν κρατήσεις για ταξίδια πιο νωρίς εν μέσω χαλάρωσης των φόβων για λοιμώξεις και περιορισμούς

Μια παγκόσμια έρευνα τον περασμένο μήνα διαπίστωσε ότι το 4% των επιχειρηματικών ταξιδιωτών θα περιορίσουν ή θα ακυρώσουν τα ταξίδια τους το επόμενο έτος λόγω των κινδύνων για Covid. Ωστόσο, η Corporate Traveller εκτιμά ότι ο κορωνοϊός δεν θεωρείται πλέον ως κορυφαία ταξιδιωτική ανησυχία. Οι φόβοι για τους κινδύνους μόλυνσης και τους κυβερνητικούς περιορισμούς θα συνεχίσουν να μειώνονται. Ως αποτέλεσμα,  περισσότερες επιχειρήσεις θα κλείνουν τα ταξίδια τους αρκετά νωρίτερα.

“Αρχίζουμε να βλέπουμε τις επιχειρήσεις να κλείνουν ταξίδια 40 ημέρες νωρίτερα -από 30 ημέρες κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας- ως αποτέλεσμα της βελτιωμένης εμπιστοσύνης και ως έναν τρόπο μείωσης του κόστους ταξιδιού”, υπογραμμίζει ο κ. Walley.

4. Η πολιτική “εργασία από οπουδήποτε” θα ενταθεί

Καθώς ο περιορισμός και τα προβλήματα στην αγορά εργασίας συνεχίζονται περισσότερες εταιρίες θα προσφέρουν τη δυνατότητα “εργασίας από οπουδήποτε” για να διατηρήσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους.

Αυτό θα παρακινήσει περισσότερα στελέχη να συνδυάζουν την εργασία με διακοπές. Τα ταξίδια για να συναντηθούν και να οικοδομήσουν σχέσεις τα μέλη μιας εταιρίας μεταξύ τους θα προσφέρονται από τις επιχειρήσεις με σκοπό να βελτιώσουν τις σχέσεις των εργαζομένων, το ηθικό, αλλά και τη διατήρησή τους.

Μια εταιρία που το κάνει καλά αυτό είναι η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, η οποία προσφέρει εργασία εξ αποστάσεως με προγράμματα που προάγουν τη διαπροσωπική σύνδεση και την οικοδόμηση της ομάδας.

Το πρόγραμμά της “Destination90”, σύμφωνα με τον κ. Walley, επιτρέπει στο προσωπικό της να εργάζεται από οποιαδήποτε τοποθεσία για 90 συνεχόμενες ημέρες και το ενθαρρύνει να συναντηθεί και να συνεργαστεί με άλλους απασχολούμενους στην Shopify πρόσωπο με πρόσωπο, σε άλλες πόλεις.

5. Το ταξίδι θα είναι πιο ψηφιοποιημένο

Το 2023 θα ακούμε πιο συχνά το “ψηφιακή ταυτότητα”, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για την προστασία των ατομικών στοιχείων και τη βοήθεια στη δημιουργία ψηφιακών, απρόσκοπτων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών.

Οι κάρτες υποβολής δηλώσεων εισερχομένων επιβατών έγιναν εφέτος διαδικτυακές και ο Walley προβλέπει ότι τα διαβατήρια θα είναι τα επόμενα στη σειρά που θα ψηφιοποιηθούν.

6. Οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα αξιοποιήσουν την οικονομία των συμβάσεων εργασίας

Αυτό θα γίνει για επιλεγμένες υπηρεσίες. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία θα αντικαταστήσουν τις εσωτερικές επιλογές εστίασης με συνεργασίες παράδοσης φαγητού, όπως η UberEats. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που ήδη αναδύεται.

Η αλυσίδα Little National Hotel, για παράδειγμα, αντικατέστησε το εστιατόριο εντός του ξενοδοχείου με μια συνεργασία με την UberEats, προσφέροντας δωροκάρτες UberEats ως μέρος του πακέτου διαμονής. Τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με tablet, επιτρέποντας στους επισκέπτες να παραγγείλουν εύκολα φαγητό στο δωμάτιο, εισάγοντας απλώς τον αριθμό της δωροκάρτας τους κατά την παραγγελία.

7. Περισσότεροι εργαζόμενοι θα επιστρέψουν στα γραφεία, αλλά η διαδικτυακή εργασία θα παραμείνει

Τα ποσοστά πληρότητας των γραφείων στις μεγάλες πόλεις φαίνεται να ανεβαίνουν, με τον κ. Walley να προβλέπει ότι τα ποσοστά πληρότητας θα συνεχίσουν να αυξάνονται, αλλά θα παρουσιάζουν διακυμάνσεις το 2023, καθώς περισσότεροι εργαζόμενοι θα επιστρέφουν στο γραφείο με πλήρη απασχόληση. Ενώ, παράλληλα, θα διατηρηθούν οι υβριδικές ρυθμίσεις εργασίας με τουλάχιστον τρεις ημέρες στο γραφείο -ιδίως καθώς συνεχίζουν να εμφανίζονται παραλλαγές Covid.

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Αυτές είναι οι 7 κορυφαίες τάσεις στα εταιρικά ταξίδια για το 2023

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *