“Ψήφο εμπιστοσύνης” στα οδικά ταξίδια, έναντι των αεροπορικών φαίνεται να δίνουν οι Αμερικανοί την εφετινή περίοδο των γιορτών των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων, αναζητώντας οικείες, ευέλικτες και φιλικές προς τον προϋπολογισμό επιλογές ταξιδιού, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία νέας έρευνας.
Ειδικότερα, τα νέα στοιχεία της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Motel 6, μεταξύ 18 και 20 Σεπτεμβρίου 2024, από την εταιρία ερευνών αγοράς Talker Research, αποκαλύπτουν ότι πάνω από τους μισούς (51%) από τους Αμερικανούς που σκοπεύουν να ταξιδέψουν την εορταστική περίοδο του 2024 θα πραγματοποιήσουν οδικά ταξίδια, αντί για πτήσεις (13%).
Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.000 Αμερικανοί, που προγραμματίζουν ταξίδια την εορταστική περίοδο, διαπίστωσε αύξηση των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν οδικώς από πέρυσι (2%), μια επιλογή που οφείλεται στην εγγύτητα του προορισμού τους (46%) και στην επιθυμία εξοικονόμησης χρημάτων (26%).
Για πολλούς, η χαρά ενός οδικού ταξιδιού έγκειται στο ίδιο το ταξίδι, πιστεύοντας ότι τα οδικά ταξίδια κάνουν την ταξιδιωτική εμπειρία πιο ευχάριστη (80%), γεγονός που μπορεί να οφείλεται στο ότι έχουν μια προτιμώμενη ή καθορισμένη θέση στο αυτοκίνητο όταν ταξιδεύουν με την οικογένεια (39%).
“Υπάρχει κάτι ανακουφιστικό και νοσταλγικό στο να μπαίνεις στο οικογενειακό αυτοκίνητο με ένα πορτμπαγκάζ γεμάτο δώρα και μαγειρευτά και να ταξιδεύεις στις γιορτές. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι βλέπουμε μια αύξηση αυτής της αξιόπιστης ταξιδιωτικής επιλογής φέτος, δεδομένου του τρέχοντος περιβάλλοντος”, δήλωσε η Julie Arrowsmith, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της G6 Hospitality, μητρικής εταιρίας των Motel 6 και Studio 6. Και πρόσθεσε: “Μετά από όλη τη διασκέδαση και τα νόστιμα γεύματα, γνωρίζουμε ότι οι ταξιδιώτες θέλουν αξιόπιστη, προσιτή και άνετη διαμονή και με τα Motel 6 και Studio 6 ως το κατάλυμα της επιλογής σας, θα είμαστε εκεί, ανεξάρτητα από τον προορισμό”.
Λατρεύοντας οικείους τόπους και παραδόσεις
Από την ιδιαίτερη πατρίδα της οικογένειας μέχρι το σπίτι της γιαγιάς, οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να ανατρέξουν σε μια αίσθηση οικειότητας κατά την περίοδο των διακοπών και να επισκεφθούν τα μέρη που γνωρίζουν και αγαπούν παρά να εξερευνήσουν κάποια νέα μέρη (63%). Στην πραγματικότητα, πολλοί παραδέχονται ότι η επίσκεψη ή το ταξίδι για να δουν την οικογένεια και τους φίλους τους είναι μια από τις αγαπημένες τους παραδόσεις για τις γιορτές (50%) και οι περισσότεροι χρησιμοποιούν την άδειά τους για να περάσουν ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα (54%).
Ταξίδια σε συγγενείς και φίλους
Η πλειοψηφία των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν για τις γιορτές θα μείνουν σε σπίτια συγγενών (52%) ή φίλων (14%). Ωστόσο, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κατάμεστα σπίτια (30%), γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να αναζητήσουν χρόνο για να μείνουν λίγο μόνοι τους σε λιγότερο από μία ημέρα (19,6 ώρες), κατά μέσο όρο, μετά το ταξίδι. Ενώ, για να αποφύγουν να κοιμηθούν στο πάτωμα (26%) ή στον καναπέ (22%), ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες θα επιλέξει να διαμείνει σε ξενοδοχείο ή μοτέλ αυτή την περίοδο των διακοπών.
Όψιμος προγραμματισμός
Αυτή την περίοδο των εορτών, οι Αμερικανοί συνδυάζουν τον ενθουσιασμό των εορτασμών και των ταξιδιών με την πραγματικότητα μιας πολυάσχολης και δύσκολης χρονιάς. Το Motel 6 διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν τα ταξίδια τους, κατά μέσο όρο, τρεις εβδομάδες νωρίτερα, ενώ ορισμένοι (23%) δεν σχεδιάζουν να κάνουν καθόλου κράτηση για ταξίδια.
Δεν είναι περίεργο ότι τα ταξιδιωτικά σχέδια για τις φετινές διακοπές των Χριστουγέννων συχνά αφήνονται για την τελευταία στιγμή, με πολλούς να καθυστερούν τις κρατήσεις τους για τις διακοπές λόγω οικονομικών περιορισμών (39%) ή με την ελπίδα να βρουν καλύτερες προσφορές (35%), γεγονός που με τη σειρά του προκαλεί άγχος (64%).
Οι εκπτώσεις επηρεάζουν ιδιαίτερα τους ταξιδιώτες που έχουν συνείδηση του προϋπολογισμού (21%). Μέσω του My6, του δωρεάν προγράμματος μέλους από τα Motel 6 και Studio 6, οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν τουλάχιστον 6% έκπτωση σε κάθε διαμονή, καθώς και εκατοντάδες πρόσθετα οφέλη σε ταξίδια, υπηρεσίες streaming και φαγητό από εταιρείες όπως η Hulu, η DoorDash και η GetUpside (gas).