hotel

ΈΡΕΥΝΑ: Αυτές είναι οι επενδυτικές τάσεις στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία το 2019

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας JLL, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της παροχής υπηρεσιών διαχείρισης ακινήτων και επενδύσεων παγκοσμίως, η ευρωπαϊκή αγορά των ξενοδοχείων, θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους διεθνείς επενδυτές, και το 2019!

Η έκθεση Hotel Investment Outlook 2019 υποστηρίζει πως τα ισχυρά επίπεδα των διεθνών  επενδύσεων στην ευρωπαϊκή αγορά ξενοδοχείων – που ανήλθαν σε 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 – θα συνεχιστούν το 2019.

Οι συνολικές επενδύσεις σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική αναμένεται να «πέσουν» στα 21,2 δισ. δολάρια από τα 22,9 δισ. δολ. της προηγούμενης χρονιάς. Το 2018 παρά την πολιτική αβεβαιότητα, οι βασικές αρχές του τουρισμού και των επιχειρήσεων ήταν σταθερές χάρη στις ισχυρές εξελίξεις στις υποδομές και τους επενδυτές με ισχυρά περιουσιακά στοιχεία.

Η έκθεση προβλέπει επίσης ότι η ξενοδοχειακή αγορά θα χαρακτηριστεί κυρίως από μεμονωμένες συμφωνίες επενδύσεων, ενώ οι συναλλαγές χαρτοφυλακίου αναμένεται να μειωθούν.

Τα βασικά στοιχεία της έρευνας, έχουν ως εξής:
Ταχεία αναπτυξιακή δραστηριότητα

Η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 60% των δωματίων, που βρίσκονται υπό κατασκευή και αναμένεται να απορροφήσουν πρόσθετη προσφορά μεσοπρόθεσμα λόγω ισχυρών προβλέψεων για τον τουρισμό.

Νέοι επενδυτές αναδύονται

Διάφορες πηγές κεφαλαίων εξετάζουν όλο και περισσότερο τις επενδύσεις στην αγορά των ξενοδοχείων. Οι ιδιωτικές επενδυτικές εταιρείες και άλλοι επενδυτές αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό από επενδυτές με χαμηλότερο κόστος κεφαλαίου και αναμένεται να συνεχίσουν να μετακινούνται σε δευτερογενείς αγορές όπως τη Πορτογαλία και τη Ιταλία.

Ξενοδοχεία που εισέρχονται στην ευέλικτη αγορά του χώρου εργασίας

Η ευέλικτη αγορά γραφείων εξελίσσεται σε ολόκληρη την Ευρώπη και οι φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων ήδη την αξιοποιούν. Η μετατροπή των λόμπι του ξενοδοχείου σε κοινόχρηστους χώρους εργασίας είναι ένας καινοτόμος τρόπος για τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων να μεγιστοποιήσουν το δυναμικό του κέρδους των περιουσιακών στοιχείων των ακινήτων τους, ενισχύοντας το σήμα τους μεταξύ των επισκεπτών και της ευρύτερης κοινότητας.

Ο Philip Ward, Διευθύνων Σύμβουλος της EMEA, JLL Hotels & Hospitality Group, δήλωσε:

«Η πολιτική αβεβαιότητα και η αστάθεια στις αγορές μετοχών θα δοκιμάσουν το κλίμα των επενδυτών καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, ωστόσο αναμένουμε να διατηρηθούν σταθεροί οι όγκοι επενδύσεων στα επίπεδα του 2018».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *