Photo by Ron Lach on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Οι εύποροι ταξιδιώτες κατευθύνουν το ήμισυ των δαπανών για τουριστικές εμπειρίες

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι εύποροι ταξιδιώτες, όσοι έχουν ετήσιο εισόδημα από 150.000 δολάρια και πάνω, αποτελούν την κινητήρια δύναμη της αγοράς των εκδρομών, δραστηριοτήτων και αξιοθέατων, δημιουργώντας το 50% της συνολικής, ταξιδιωτικής δαπάνης για ημερήσιες εκδρομές και πάνω από το 40% της συνολικής δαπάνης για την αγορά εισιτηρίων για δραστηριότητες και αξιοθέατα, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, με τίτλο “The Affluent Experiences Traveler”, που διεξήγαγε η εταιρία ερευνών στον κλάδο των ταξιδιωτικών εμπειριών Arival, και παρουσιάζεται ενόψει του συνεδρίου της, που πραγματοποιείται στο Σαν Ντιέγκο, από τις 30 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου, οι ταξιδιώτες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου θέτουν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες στην πρώτη θέση του ταξιδιωτικού σχεδιασμού και των προτεραιοτήτων τους.

Η έρευνα, η οποία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης έρευνας, με τίτλο “2024 U.S. Experiences Traveler”, προτρέπει τα ξενοδοχεία, τους προορισμούς, τις αεροπορικές εταιρίες, τα ταξιδιωτικά γραφεία, καθώς και τις εταιρίες ταξιδιωτικών εμπειριών να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το κρίσιμο και αυξανόμενο τμήμα του ταξιδιωτικού πληθυσμού.

Τα βασικά σημεία της έρευνας

– Οι εύποροι ταξιδιώτες αντιπροσωπεύουν ένα δυσανάλογο μερίδιο των κρατήσεων και των δαπανών στον τομέα των εμπειριών. Ενώ αντιπροσωπεύουν μόνο το 21% του συνόλου των ταξιδιωτών, πραγματοποιούν το ένα τρίτο των κρατήσεων και το 46% των συνολικών δαπανών για περιηγήσεις και δραστηριότητες.

– Οι νέοι εύποροι ταξιδιώτες ηλικίας 18-44 ετών έχουν ιδιαίτερη επίδραση, καθώς ξοδεύουν 50% περισσότερο για δραστηριότητες από τους υπόλοιπους ταξιδιώτες.

– Οι εμπειρίες έχουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή προορισμού για την πλειοψηφία των εύπορων ταξιδιωτών -σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το 77% των ηλικιωμένων εύπορων ταξιδιωτών και το 74% των νεότερων εύπορων ταξιδιωτών δηλώνουν ότι οι διαθέσιμες δραστηριότητες και εμπειρίες ήταν ένας πολύ σημαντικός ή ακόμη και πρωταρχικός λόγος για την επιλογή του προορισμού τους.

– Οι εύποροι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να σχεδιάζουν και να κάνουν κράτηση για εμπειρίες εκ των προτέρων -συχνά πριν από την κράτηση άλλων στοιχείων του ταξιδιού τους. Το 59% των νεότερης ηλικίας εύπορων ταξιδιωτών και το 27% των μεγεαλύτερης ηλικίας εύπορων ταξιδιωτών σχεδιάζουν και κάνουν κράτηση για εμπειρίες περισσότερο από τέσσερις εβδομάδες νωρίτερα, σε σύγκριση με το 22% των ταξιδιωτών μεσαίου εισοδήματος και το 28% των ταξιδιωτών χαμηλότερου εισοδήματος.

– Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία εύποροι ταξιδιώτες εξακολουθούν να επιθυμούν να προγραμματίζουν και να κάνουν κράτηση για πτήσεις και καταλύματα εκ των προτέρων, ενώ οι νεότεροι σε ηλικία το αναβάλλουν μέχρι την τελευταία στιγμή. Περίπου το 70% των μεγαλύτερων σε ηλικία εύπορων ταξιδιωτών σχεδιάζουν και κάνουν κράτηση για πτήσεις και ξενοδοχεία περισσότερο από τέσσερις εβδομάδες νωρίτερα. Αντίθετα, το 70% των νεότερων εύπορων ταξιδιωτών το κάνει σε διάστημα μικρότερο της μίας εβδομάδα από την ημερομηνία του ταξιδιού.

– Οι νεότεροι εύποροι ταξιδιώτες (ηλικίας 18-44 ετών) ασχολούνται ιδιαίτερα με την αγορά εμπειριών, αντιπροσωπεύοντας το 67% των κρατήσεων και το 70% των δαπανών μεταξύ των εύπορων ταξιδιωτών.

– Η βιωσιμότητα και οι προσωπικές αξίες αποτελούν βασικούς παράγοντες στην επιλογή εμπειριών για τους εύπορους ταξιδιώτες. Το 87% των νεότερων εύπορων ταξιδιωτών δίνουν προτεραιότητα σε brands και προϊόντα που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, σε σύγκριση με το 56% των άλλων εισοδηματικών ομάδων. Το 81% των νεαρών εύπορων ταξιδιωτών δηλώνουν, επίσης, ότι η βιωσιμότητα επηρεάζει τις επιλογές τους για εμπειρίες, σε σύγκριση με το 44% των υπολοίπων ταξιδιωτών.

Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των διαδικτυακών κριτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τους εύπορους ταξιδιώτες. Οι νεότεροι εύποροι ταξιδιώτες, ειδικότερα, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε πλατφόρμες όπως το YouTube, το Instagram και το TikTok για έρευνα και έμπνευση.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *