©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Οι Γερμανοί δεν “παραιτούνται” από τις διακοπές | Κάνουν απλά περικοπές στις δαπάνες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ταξίδια παραμένουν η απόλυτη προτεραιότητα των Γερμανών, οι οποίοι, ωστόσο, είναι έτοιμοι να κάνουν θυσίες και συμβιβασμούς, περιορίζοντας τις ταξιδιωτικές δαπάνες, από το να παραιτηθούν από τις διακοπές τους εξαιτίας του αυξημένου κόστους διαβίωσης.

Αυτό αποκαλύπτει μελέτη του Ιδρύματος BAT, με έδρα το Αμβούργο, σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας, το 73% των ερωτηθέντων επιθυμεί να μειώσει την αγορά αναμνηστικών και εν γένει τα ψώνια, προκειμένου να διατηρήσει το κόστος των ταξιδιών υπό έλεγχο.

Με τη σειρά τους, σε ποσοστό 69% υποστηρίζουν ότι διατίθενται να ταξιδέψουν κατά τη χαμηλή και όχι την υψηλή περίοδο. Ποσοστό 63% επιλέγει έναν πιο οικονομικό προορισμό και το 60% φθηνότερη διαμονή από ό,τι συνήθως.

Ο επιστημονικός διευθυντής του Ιδρύματος, καθηγητής Ulrich Reinhardt, εξήγησε ότι η ενεργειακή κρίση, ο πληθωρισμός και ο πόλεμος στην Ουκρανία αναδεικνύουν τις προκλήσεις του παρόντος. “Αντί όμως να αντιδρούν με φόβο, απογοήτευση και αυτοσυγκράτηση, οι Γερμανοί πολίτες -τουλάχιστον όταν πρόκειται για διακοπές- είναι πραγματιστές: θέλουν να κάνουν διακοπές και είναι έτοιμοι να κάνουν πολλούς συμβιβασμούς για να το επιτύχουν”, δήλωσε ο καθηγητής Reinhardt.

Αυτοί είναι οι τομείς στους οποίους οι Γερμανοί κάνουν παραχωρήσεις

Περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα (56%) συμβιβάζονται με πιο άβολες ταξιδιωτικές διαδρομές, όπως εναλλακτικά αεροδρόμια αναχώρησης ή μεγαλύτερους χρόνους μετεπιβίβασης, προκειμένου να μειώσουν το κόστος, αναφέρει η μελέτη.

Το 54%, από την άλλη πλευρά, περίμενε “ευκαιρίες” και προσφορές της τελευταίας στιγμής. Ενώ, ποσοστό 54% δήλωσε ότι δεν θα πάει πλέον τόσο συχνά σε εστιατόρια για φαγητό στον προορισμό των διακοπών. Το 52% ανέφερε ότι δεν θα ταξιδεύει πλέον κάθε χρόνο από εδώ και στο εξής.

Από την άλλη πλευρά, λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (42%) μπορούν να συμβιβαστούν με την απουσία εκδρομών στον προορισμό των διακοπών, να μειώσουν τη διάρκεια του ταξιδιού ή να περάσουν τις διακοπές τους με φίλους ή την οικογένειά τους σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η μείωση των φιλοδωρημάτων βρίσκεται στο τέλος της λίστας εξοικονόμησης πόρων, καθώς μόνο το 40% των ερωτηθέντων εξέτασε αυτή την επιλογή.

Για την έρευνα, το Ινστιτούτο GfK φέρεται να πήρε διαδικτυακά συνεντεύξεις από 3.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 έως 74 ετών στη Γερμανία, από τον Δεκέμβριο του 2022 έως τον Ιανουάριο του 2023.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *