Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

Αυτές είναι οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2023 | Βραχυχρόνιες μισθώσεις και βιώσιμα ταξίδια στο επίκεντρο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ταξίδια επιστρέφουν με εκατομμύρια καταναλωτές να σχεδιάζουν να εξερευνήσουν τον κόσμο, επιλέγοντας βραχυχρόνιες μισθώσεις, βιώσιμα ταξίδια, αλλά και ταξίδια με έμφαση στην ευεξία, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της eviivo.

H κορυφαία εταιρία ταξιδιωτικής τεχνολογίας, που συνεργάζεται με περισσότερους από 20.000 μοναδικούς παρόχους καταλυμάτων παγκοσμίως -από μπουτίκ ξενοδοχεία έως καταλύματα βραχυχρόνια μίσθωσης και ενοικιαζόμενα καταλύματα- έδωσε στη δημοσιότητα βασικές πληροφορίες για να καθορίσει τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για φέτος.

Αυτές είναι:

1. Οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να προτιμούν τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, έναντι των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Σύμφωνα με την American Express Global Business Travel (Amex GBT), οι τιμές των ξενοδοχειακών αλυσίδων θα αυξηθούν σημαντικά το 2023. Στην πραγματικότητα, αυτή η αύξηση των τιμών έχει προβλεφθεί ήδη από τον Ιούνιο του 2022, κυρίως επειδή η ξενοδοχειακή βιομηχανία πρέπει να αντισταθμίσει τις απώλειες κατά τη διάρκεια του Covid-19 και να παραμείνει ανταγωνιστική με το τρέχον πληθωριστικό κόστος.

Εν τω μεταξύ, η αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης παρουσιάζει εκρηκτική αύξηση των ανεξάρτητων καταλυμάτων, συμπεριλαμβανομένων των Airbnbs, των ενοικιαζόμενων καταλυμάτων, των πανδοχείων, των boutique hotels, των B&B και των μοναδικών ιδιόκτητων ακινήτων, όπως τα κάστρα και τα υπαίθρια καταλύματα.

Περαιτέρω, έκθεση της Expedia έδειξε ότι οι ενοικιάσεις διακοπών ξεπέρασαν τα ξενοδοχεία σε δημοτικότητα για μελλοντικές κρατήσεις.

Η τάση αυτή επηρεάζει, τόσο τους ταξιδιώτες, όσο και τους ιδιοκτήτες ακινήτων.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι νοικιάζουν ιδιωτικές κατοικίες και αγοράζουν δεύτερες κατοικίες για να τις μετατρέψουν σε ενοικιαζόμενα δωμάτια με σκοπό να ενισχύσουν το εισόδημά τους. Σύμφωνα με στοιχεία της Airbnb, το 2022 σημειώθηκε σημαντική αύξηση στις νέες καταχωρήσεις και οι νέοι οικοδεσπότες στις ΗΠΑ κέρδισαν πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, 34% περισσότερα από το προηγούμενο έτος.

Με την αύξηση του ταξιδιωτικού κόστους, οι κρατήσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης θα συνεχίσουν να ωφελούν, τόσο τους ταξιδιώτες, όσο και τους ανεξάρτητους ιδιοκτήτες καταλυμάτων μέχρι το 2023.

2. Οι ταξιδιώτες θα περιορίσουν τις σπατάλες.

Σύμφωνα με την έκθεση Travel in 2023, της Booking.com, σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες παραδέχθηκαν ότι θα είναι πιο επιεικείς στις συνήθειες των διακοπών τους για να αντισταθμίσουν την έλλειψη ταξιδιών τα τελευταία δύο χρόνια. Ένα επιβλητικό 72% αναφέρει ότι τα ταξίδια θα αξίζουν πάντα τον κόπο, με τη διάθεση των ταξιδιωτών να μετατοπίζεται προς την “τολμηρή προσαρμοστικότητα” για το 2023.

Σύμφωνα με την U.S. Travel Association, οι ταξιδιωτικές δαπάνες είναι 6% πάνω από τα επίπεδα του 2019 από τον Δεκέμβριο του 2022.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες δεν θα εξετάζουν τον προϋπολογισμό καθώς ταξιδεύουν το 2023, αλλά θα είναι πιο έξυπνοι κατά την κράτηση, συμπεριλαμβανομένης της εκμετάλλευσης ταξιδιωτικών προσφορών, της συμμετοχής σε προγράμματα επιβράβευσης και της κράτησης απευθείας στον ιστότοπο ενός καταλύματος για να πετύχουν την καλύτερη προσφορά. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα της eviivo που διεξήχθη τον Αύγουστο του 2022, πάνω από το 53% των ταξιδιωτών παγκοσμίως προτιμούν να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους απευθείας στο κατάλυμα.

3. Οι ταξιδιώτες θα επιστρέψουν στη φύση -χωρίς όμως να αποσυνδεθούν εντελώς.

Τα βιώσιμα, υπεύθυνα ταξίδια και τα ταξίδια στην ύπαιθρο θα συνεχίσουν να… κερδίζουν έδαφος το 2023, με τους ταξιδιώτες να τείνουν περισσότερο να επιλέγουν τρένα αντί για αεροπλάνα για τις μετακινήσεις τους, περιορίζοντας το αποτύπωμα άνθρακα.

Σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες παγκοσμίως θέλουν οι αποδράσεις τους το 2023 να έχουν μια πιο “πίσω στα βασικά” αίσθηση -σκεφτείτε οικολογικές καμπίνες, καλύβες και εξοχικές κατοικίες- αλλά το 53% εξακολουθεί να θέλει τηλεφωνική σύνδεση και σύνδεση στο διαδίκτυο.

Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο έναν συνδυασμό πόλης και φύσης.

Για παράδειγμα, το NYC Glamping, ένα trendy, μοναδικό κατάλυμα ακριβώς πάνω στον ποταμό East River στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, προσφέρει τη μοναδική εμπειρία διαμονής σε ένα καλά εξοπλισμένο (και φυσικά, Instagrammable) βιομηχανικό κοντέινερ με εκπληκτική θέα στην ανατολή και το ηλιοβασίλεμα.

4. Η ευεξία και η βελτίωση της ποιότητας ζωής τροφοδοτούν τα ταξίδια του 2023.

Το 2023 θα δούμε την άνοδο του “πολιτιστικά συγκλονισμένου” παραθεριστή, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι “αγκαλιάζουν” εντελώς νέες και πρωτόγνωρες εμπειρίες στα ταξίδια τους, αλλά εξακολουθούν να επιθυμούν την ευεξία ως κύριο κίνητρο για το ταξίδι τους, ειδικά μετά τον Covid-19. Αυτό περιλαμβάνει τη συνολική ευεξία, τα σπα, τη χαλάρωση και τα πνευματικά ταξίδια.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο αριθμός των “σόλο” ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση για ταξίδια για το 2023 είναι αυξημένος κατά 24% σε σύγκριση με το 2019. Σύμφωνα με την RateGain, έναν παγκόσμιο ειδικό στα δεδομένα και τις προβλέψεις στον τομέα της φιλοξενίας και συνεργάτη της eviivo, οι “σόλο” ταξιδιώτες ήταν εξίσου υψηλά με τα “ζευγάρια”, έναντι των “οικογενειών” τις ημέρες με τη μεγαλύτερη κίνηση στα αεροδρόμια του Λονδίνου, τον Δεκέμβριο του 2022.

Οι παγκόσμιοι ταξιδιώτες αναζητούν σιωπηλά καταφύγια και πειραματικές εμπειρίες ευεξίας για το 2023, με περισσότερα από τα δύο πέμπτα να επιθυμούν ένα “διάλειμμα υγείας”, οπότε τα καταλύματα που προσφέρουν διαλογισμό, γιόγκα ή απλώς την υπόσχεση της απλότητας με μια όμορφη θέα να συνεχίσουν να αποτελούν τάση.

5. Προτεραιότητα η τεχνολογία.

Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε την άνοδο της εικονικής πραγματικότητας και του Metaverse όσον αφορά τα ταξίδια το 2023 και μετά. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι λένε ότι τα ταξίδια που γίνονται μόνο εικονικά αφήνουν πολλά περιθώρια προς το παρόν, το 46% παραδέχεται ότι θα ήταν πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε νέα μέρη αφού τα επισκεφθούν εικονικά.

Καθώς τα εικονικά σημεία επαφής είναι πλέον αναμενόμενα στις διακοπές, οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν κράτηση, προεπισκόπηση και διαχείριση των ταξιδιών τους μέσω αυξημένης, βελτιωμένης τεχνολογίας, όπως εύχρηστες εφαρμογές, αλλά και επιτόπου, όπως αυτοματοποιημένο check-in σε ένα κατάλυμα.

Η μελλοντική τεχνολογία δεν είναι ζωτικής σημασίας μόνο για τους επισκέπτες, αλλά και για τους ξενοδόχους, τους ιδιοκτήτες B&B και τους οικοδεσπότες ενοικιαζόμενων δωματίων που θέλουν μια καθαρή εικονική γραμμή για το σύστημα διαχείρισης ακινήτων (PMS). Στην έρευνα της eviivo για την κινητή τηλεφωνία, το 84% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θέλουν να μπορούν να παρακολουθούν και να έχουν πρόσβαση στην επιχείρησή τους ανά πάσα στιγμή, από οπουδήποτε.

Έτσι, το eviivo Mobile που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2022 αυτοματοποιεί περαιτέρω και φέρνει επανάσταση στη διαδικασία κρατήσεων και διαχείρισης ακινήτων -και πάνω από το 80% των πελατών έχουν κατεβάσει την εφαρμογή, μια πραγματική απόδειξη της ζήτησης.

6. Η “εργασία από το σπίτι” έχει παρόν, παρελθόν και μέλλον.

Μεταξύ 2019 και 2021, η εργασία από το σπίτι τριπλασιάστηκε από 5,7% σε 17,9%, σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσίευσε το Γραφείο Απογραφής των ΗΠΑ, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως αυξήθηκαν κατακόρυφα τα τελευταία δύο χρόνια. Από το δεύτερο τρίμηνο του 2022, η Airbnb είδε τις μακροχρόνιες διαμονές (28 ή περισσότερες ημέρες) να αυξάνονται σχεδόν κατά 25%, έναντι του 2021 και σχεδόν κατά 90% από το 2019.

Η απομακρυσμένη εργασία έδωσε στους ανθρώπους τη δυνατότητα να “εργάζονται από απόσταση”, δηλαδή να εργάζονται ουσιαστικά από οπουδήποτε στον κόσμο. Αυτό τους επιτρέπει όχι μόνο να εργάζονται από απόσταση, αλλά και να συνεχίσουν να εξερευνούν τον κόσμο, να γνωρίζουν νέους ανθρώπους και να εμπνέονται. Και αυτό θα συνεχίσει να αποτελεί μία ταξιδιωτική τάσεις με παρόν, παρελθόν και, φυσικά, μέλλον.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *