Photo by Alexandr Podvalny on Pexels

SiteMinder: Πως άλλαξαν οι προτιμήσεις και οι απαιτήσεις των ταξιδιωτών από την πανδημία | Πως επιλέγουν | ΕΡΕΥΝΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έχοντας επιστρέψει στα ταξίδια μετά από περισσότερα από δύο χρόνια που “πάγωσαν” εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, νέες απαιτήσεις, αλλαγές στις προτιμήσεις, αλλά και μόδες έρχονται στο προσκήνιο, με την επιθυμία για ταξίδια να υπερτερεί σημαντικά.

Το SiteMinder ανέλυσε διάφορες τάσεις στις συνήθειες των ταξιδιωτών πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, βγάζοντας πέντε σημαντικά και καθόλου προφανή συμπεράσματα.

Πρώτον, έχει καταστεί προφανές ότι η επιθυμία για ταξίδια ξεπερνά κατά πολύ τις αυξήσεις των τιμών. Αυτό δείχνει ότι, παρά τη γενική άνοδο των τιμών, δεν υπήρξε επιβράδυνση ή αύξηση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια ή δωμάτια ξενοδοχείων. Μια τάση που είναι γνωστή ως “payback travelling”, ή επιθυμία για εκδίκησης απέναντι στους περιορισμούς που υπέστησαν τα δύο προηγούμενα χρόνια, παρακινεί τους ταξιδιώτες να παραιτηθούν από άλλα μέτρα περικοπής των δαπανών εν αναμονή των διακοπών.

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης μια ανησυχητική τάση: την αυξανόμενη επιρροή που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα άτομα και στις αποφάσεις τους. Για παράδειγμα, τα στοιχεία δείχνουν ότι έως και το 78% των παραθεριστών ενδιαφέρονται να λαμβάνουν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις και συστάσεις που βασίζονται σε πληροφορίες από το διαδίκτυο.

Επομένως, όταν πρόκειται για επιλογές διαμονής, ο συνδυασμός επιχειρηματικών δραστηριοτήτων + αναψυχής είναι ένα από τα πιο περιζήτητα χαρακτηριστικά, ιδίως μεταξύ των ταξιδιωτών της Χιλιετίας και της γενιάς Z, που τους αρέσει να συνδυάζουν τον χρόνο τους με επαγγελματικές δραστηριότητες. Οι τακτικοί ταξιδιώτες πληρώνουν ασφάλεια για να ανταποκρίνονται στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, ενώ βρίσκονται στον δρόμο. Γιατί είναι ζωτικής σημασίας να εντοπίζονται κτίρια που μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτή την ανάγκη, χωρίς να χρειάζεται να θυσιαστεί η άνεση και η οικειότητα που έχουν ανάγκη οι ταξιδιώτες όταν βρίσκονται στον δρόμο.

Και οι δύο παράγοντες συνδέονται με μια άλλη πρόσφατη μόδα που κερδίζει ήδη έδαφος: την επιθυμία των παραθεριστών να διαμένουν σε ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την τεχνολογία για να παρέχουν περισσότερες ανέσεις και μια πιο ευχάριστη διαμονή για τους επισκέπτες τους. Ίσως η metaverse εκδοχή του κτιρίου θα μπορούσε να προβληθεί πριν από την πραγματοποίηση μιας κράτησης.

Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε μια τάση που έρχεται σε αντίθεση με την πρώτη: αυξανόμενη έμφαση στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η σημασία της τεχνολογίας δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, το ίδιο όμως και η πραγματικότητα που τείνει να αποδυναμώνει τους διαπροσωπικούς δεσμούς. Η ανάγκη για ανθρώπινες σχέσεις φαίνεται να είναι υψίστης σημασίας, είτε για τον λόγο αυτό, είτε λόγω των περιορισμένων ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων των τελευταίων ετών. Και είναι οι τουρίστες που την απαιτούν, επικοινωνώντας με τους ντόπιους καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους και δημιουργώντας δεσμούς μαζί τους που τους κάνουν να θέλουν να επιστρέψουν.

Παράγοντες που χαρακτηρίζουν τις εξελισσόμενες επιθυμίες και ανάγκες των παραθεριστών, οι οποίες με τη σειρά τους δημιουργούν νέες δυσκολίες για τη βιομηχανία της φιλοξενία και των ταξιδιών και παρέχουν ευκαιρίες βελτίωσης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *