Σημαντική ανάκαμψη καταγράφει η παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά, ξεπερνώντας τα προ-πανδημικά επίπεδα, με τις συνολικές κρατήσεις να “εκτινάσσονται” κατά 24% το 2023, σύμφωνα με νέα έρευνα της Phocuswright.
Με βάση τα ευρήματα της έρευνας Global Travel Market 2024, η παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά ξεπέρασε τις ακαθάριστες, προ-πανδημικές κρατήσεις του 2019 των 1,5 τρισ. δολαρίων, φθάνοντας σε συνολική δαπάνη 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. Ενώ, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για άνοδο της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιών κατά 6-10% ετησίως έως το 2026.
Η έρευνα υπογραμμίζει την αυξανόμενη κυριαρχία των διαδικτυακών ταξιδιών, τα οποία αναμένεται να αναπτυχθούν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 9,8% μεταξύ 2023 και 2026.
Μέχρι το 2026, οι διαδικτυακές κρατήσεις αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 65% όλων των ταξιδιωτικών κρατήσεων παγκοσμίως, από 61% που ήταν το μερίδιό τους πέρυσι.
Η Βόρεια Αμερική έχει αναδειχθεί ως η μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά παγκοσμίως. Ωστόσο, η Ευρώπη και η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (APAC) κατέχουν ηγετική θέση στη διείσδυση του διαδικτύου, με την Ευρώπη να ξεπερνά τη Βόρεια Αμερική το 2023 και την APAC να αναμένεται να κάνει το ίδιο το 2024.
Ενώ οι πάροχοι διατηρούν ένα μικρό συνολικό προβάδισμα στις συνολικές διαδικτυακές κρατήσεις, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) κυριαρχούν στον ξενοδοχειακό κλάδο. Οι πέντε κορυφαίες ταξιδιωτικές αγορές σήμερα -Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Κίνα, Ιαπωνία, Γερμανία και Γαλλία- ενδέχεται να σημειώσουν κάποια μεταβολή, με το Ηνωμένο Βασίλειο να προβλέπεται να εισέλθει στην πρώτη πεντάδα έως το 2025.
“Η τελευταία μας έρευνα αποκαλύπτει ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία όχι απλώς ανακάμπτει, αλλά εξελίσσεται”, δήλωσε ο Eugene Ko, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Phocuswright.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η επιταχυνόμενη μετατόπιση προς τις διαδικτυακές κρατήσεις και ο διαφορετικός ρυθμός ψηφιακής προσαρμογής στις διάφορες περιοχές αναδεικνύουν, τόσο τις ευκαιρίες, όσο και τις μελλοντικές προκλήσεις. “Θα είναι ζωτικής σημασίας για τους “παίκτες” του κλάδου να κατανοήσουν αυτές τις διαφοροποιήσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο”, πρόσθεσε ο κ. Ko.
Τα ευρήματα της έρευνας θα συζητηθούν λεπτομερώς στο The Phocuswright Conference, που έχει προγραμματιστεί το διάστημα 19-21 Νοεμβρίου 2024, στο Φοίνιξ της Αριζόνα.